poniedziałek, 14 października 2013

Zwyciężyni konkursu "Zrób się na Violettę", zdjęcia zza kulis!



(KOPIOWANIE ZABRONIONE: ZDJĘCIA MOJE OSOBISTE)

Mogę Wam wyjawić to, że na pokazie VIP poznałam tę dziewczynę, która wygrała konkurs "Zrób się na Violettę" i mam dla Was parę fotek "zza kulis".
Tak jak na to wszystko patrzyłam to konkurs dawał bardzo dużo fajnych rzeczy - zwyciężyni przebierała się kilka razy, miała profesjonalną sesję, zdjęcia z gwiazdami, mi też udało się z nią uchwycić fotkę :)

Fotki Disney'a:


Prawda, że wygląda bardzo podobnie do Violetty?

"Zza kulis", moje zakaz kopiowania
Sesja była super, możecie sobie zobaczyć zdjęcia zza sesji. 
Największym zdziwieniem było dla mnie to ile osób musi pracować przy takich zdjeciach, jeden z lampą, drugi z czymś tam trzeci oczywiście fotograf, makijażystka itp. :)








Mam nadzieję, że się spodobało :D

Pozdrawiam
M@rysia <3

5 komentarzy:

  1. Nom, nawet podobna :) Suoper blog :) Może wpadniesz do mnie?
    violetta-nasz-serial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A możesz dać jej zdjęcie konkursowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER ...
    Zapraszam na mojego bloga o modzie też będzie styl Violetty jest też jak rysować itd...
    (LINK)
    http://modatomojawiara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam tą sesje nie z violi... miałam dlatego, że wygrałam casting w galeria twarzy i też tak miałam i pewnie wystąpie w filmie tylko nwm czy się zgodzić bo dali mi już propozycje też w serialu muzycznym będzie się nazywał miłość do muzyki.....mój prof na fb. Marta Zielińska

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona nie jest podobna do violetty tylko idiotka jest tak ustylizowana.Violetta a raczej Martina ma naturalnie czyli natural czarne włosy bo jest przecie argentka loooool mi was wszsystkich.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!