piątek, 11 października 2013

(EDIT): KONKURS: Do wygrania koszulka z logo "Violetta tylko dla fanów" !


KONKURS: 
Do wygrania koszulka z logo "Violetta tylko dla fanów" !

      
(to moje osobiste zdjęcia, kopiowanie zabronione)

ZADANIE KONKURSOWE: 
Zrób sobie zdjęcie w kinie Helios na pokazie "Violetta tylko dla fanów" 12 lub 13 października. 
Może to być na tle plakatu z Violettą, studia 21 itp.

Musi to być widać, że jest to na pokazie "Violetta tylko dla fanów"

SWOJE ZGŁOSZENIA PRZESYŁACIE:
- mi na maila love.kickinitblog@onet.pl do 17 października
- ze swoim Imieniem i Nazwskiem 
- w tytule: Konkurs koszulka
NIE ZAPOMNIJCIE O SWOIM ZDJĘCIU W ZAŁĄCZNIKU

EDIT (przepraszam, ale nie wyrabiam) : Zwycięzca zostanie wylosowany 18 lub 19 lub 20 października i nagroda zostanie przesłana przez The Walt Disney Company Polska!


A już niedługo dalsza dawka informacji z pokazu, mam dla Was pewną niespodziankę (TOP SECRET)!!!

19 komentarzy:

  1. Wiem, że napisałaś, że nie wolno kopiować, ale jakbym na blogu podała z którego to bloga, i że to twoje osobiste zdjęcia, i dzięki twojej uprzejmości mogę dodać zdjęcie to mogę?
    Bo chciałam ogłosić ten konkurs na moim blogu, bardzo proszę :D Powiem wszystko, nawet mogę, że napisała Łucja i link do bloga iwg. Chciałam, żeby więcej osób dowiedziało się o tym konkursie
    plis
    ciasteczkowy potwór:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, tylko dodaj, ze to z mojego bloga pochodzi zdjęcie :)
      Czy z Tobą tez współpracuje The Walt Disney Company?

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, tylko dodaj, ze to z mojego bloga pochodzi zdjęcie :)
      Czy z Tobą tez współpracuje The Walt Disney Company?

      Usuń
    3. Nie, ale mam się do niego zgłosić, jak na razie nie, powiem, że to z twojego bloga, nie ma sprawy ;P

      Usuń
  2. Hejka, słuchaj Twój blog jest światny po prostu starsznie go kocham <33 Ps. wprawdzie nie w Warszawie, ale tez bylam na "Violetta: tylko dla fanów" i popieram w 100000%, ŚWIETNE!! <33
    Ale pisze do Cb z ogromną prośbą, mogłabyś jakoś spróbować załatwić z The Walt Disney Company jeszcze raz konkurs na pamiętnik Violetty, taki sam jak byl w poprzednim konkursie????? Bardzo Cię proszę, bardzo mi zależy.! <333 Z góry dziękuję i przepraszam jak tylko zawracam głowę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od The Walt Disney Company, ale ja na razie nie mam wieści, żeby takowy miał powstać :(
      Może kiedyś, albo może sama kiedyś taki zrobię, ZOBACZYMY :)

      Usuń
  3. Super blog, zapraszam również na mojego!

    violettablog3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie byłam ale mogę się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wysłałam zgłoszenie ;) Bardzo cię proszę wpadnij do mnie viola-jest-naj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog został nominowany do LBA ! Szczegóły na moim blogu http://wszystkoovioletta.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam nowej redaktorki :D zainteresowanych zapraszam tu http://violettaoficialpl.pinger.pl/ :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wyniki??? Już po 20 :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy wyniki konkursu? Miały być dzisiaj. :(

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!