środa, 23 października 2013

Zagadka tatuażu Tini rozwiązana!!!

ZAGADKA TATUAŻU ROZWIĄZANA!

Dopiero teraz przeglądając zdjęcia z covera Tini "Frozen" zauważyłam na nadgarstku brak tatuaża!
Było dużo sporów na wielu blogach czy tatuaż jest lipny czy prawdziwy i patrząc na 2. zdjęcie możemy zauważyć, że był LIPNY :)
Na 100% ktoś to już zauważył, ale ja napisałam to, ponieważ może podniosło to Was na duchu !
Pomimo to raczej wydawało mi się jasne, że Martina nie zrobi sobie tatuażu na stałe, bo jeżeli mają kręcić Violettę 3 to jak Violetta grzeczna i kulturalna miałaby wyjść z tatuażem :)

Cieszycie się?!

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że tatuaż nadal jest. Tylko delikatnie go przciemniono. Jeśli dobrze siE przyjżymy zobaczymy dwie czarne kreski. Zresztą Tini sama potwierdziła, że jest prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że masz rację teraz jak patrzę to może jednak jest.
      Jeżeli tak to przepraszam za pomyłkę

      Usuń
  2. Tatuaż jest na 100 % bo raczej nikomu by się nie chciało w kółko go rysować :D A tak w ogóle to mi się osobiście tatuaż podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podoba się jej tatuaż ale widziałam w telewizji że Tini powiedziała wyraźnie żę jest zrobiony z henny :) Ps.Było tłumaczone (wszystko co mówi ) Więc ten tatuaż nie jest na zawsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa co by powiedziała na to nasza tini (matina, violetta)

    OdpowiedzUsuń
  5. tatuaż z henny jest zmywalny

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to jest jej tatuaż ma teraz 3 tatuaże imagine serduszko na palcu i all u need is love na nadgarstku razem z Mamą to są tatuaże na stałe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!