poniedziałek, 21 października 2013

WYNIKI KONKURSU "Wygraj koszulkę z logo Violetta, tylko dla fanów"

Mam już dla Was te upragnione wyniki.
Bardzo Was przepraszam, że to tak długo trwało, ale to wszystko przez szkołę, naukę itp.
Ale mam je dla Was, choć późno, ale są!

Z filmu dowiecie się kto wygrał!
Wszystkim uczestnikom serdecznie gratuluję, wszystkie zdjęcia były świetne, genialne, widać było, że jesteście wielkimi fanami Violetty i mam nadzieję, że 2 sezon będzie Wam dawał tylko przyjemności co 1 :)
A WYGRAŁA...



Skontaktuję się z Tobą drogą mailową, potrzebny będzie adres zamieszkania, a nagrodę prześle The Walt Disney Company :) KOSZULKA WĘDRUJE DO CIEBIE!!!

Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję
M@rysia <3

16 komentarzy:

  1. Nie mogę rozczytać... Moglabys mi tu napisać wynik końcowy??? Filmik niewyraźny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie http://opowiadanie-vilu.blogspot.com/ lub http://acercadesuserie.blogspot.com/

    Super blog!!
    Jestem nowa na blogspocie :()

    OdpowiedzUsuń
  3. będziesz robić więcej takich konkursów

    OdpowiedzUsuń
  4. czy jesteś na fejsie czy na nk

    OdpowiedzUsuń
  5. a mozesz sie pokazać

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ci papapapapapapapapapapapapapapapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. VIOLETTA GÓRĄ JEST

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooooooo viola wybacz

    OdpowiedzUsuń
  9. halo halo halo halo halo halo halo jest pamiętnik lub kalendarz Violetty.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!