czwartek, 10 października 2013

Relacja z pokazu VIP - "Violetta tylko dla fanów"


Świeżo wróciłam z pokazu przedpremierowego "Violetta tylko dla fanów" i powiem Wam, że jestem ZACHWYCONA. Czułam się dosłownie jak Violetta, wszędzie plakaty z serialu, pokój wyglądający jak studio 21 i przede wszystkim wspaniała muzyka lecąca w tle. Sam film jest niesamowity, od razu zachęca do obejrzenia następnych odcinków (21 października 2 sezon!)
Nie będę Wam dużo zdradzać, ale opowiada on o losach całej paczki po wakacjach, spotykają się na nowo, robią imprezę, jest wiele śmiesznych scen i na waszych twarzach na pewno pojawi się uśmiech! Pomiędzy "częściami odcinka" pojawiają się wywiady, karaoke i quizy, dzięki którym cały czas bawimy się oglądając!

GORĄCO ZACHĘCAM DO OBEJRZENIA!!!
Jutro dalsza część relacji! Mam też dla Was pewną niespodziankę!!!





Zdjęcia moje osobiste: kopiowanie zabronione!
Pozdrawiam
M@rysia <3

14 komentarzy:

  1. Jejku, zazdroszczę Ci, że tam byłaś ♥
    Ja tez bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. było super!! byłam tam ;)
    a każda osoba przy wyjściu dostawała pamiętnik - taki jaki ma Violetta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A na zwykłym pokazie też tak będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% bedą quizy, wywiady z gwiazdami itp. Ale raczej nie bedą rozdawać pamietnikow czy takich rzeczy, ale zobaczymy ;)

      Usuń
    2. na serio dawali pamiętniki!?

      Usuń
  4. Mogłabym prowadzić z tobą bloga? Może mnie nie znasz, ale mogę napisać kilka próbnych postów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie nie poszukuje pomocnika, moze kiedyś :)

      Usuń
    2. Ok, jakbyś potrzebowała to napisz post. Wtedy się zgłoszę. ;)

      Usuń
  5. KIEDY DALSZA CZĘŚĆ RELACJI?! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. oja koleżanka już na tym była

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/user/capitulosdevioletta2/videos
    http://www.youtube.com/channel/UCQkBdcnIFmEqiolk1rul0YA/videos
    http://violetta2polska.blogspot.com/p/odinki-2-sezonu-xd.html – wszystkie odcinki
    http://violetta2polska.blogspot.com/ – przewińcie w dół aż do TŁUMACZEŃ OD VIOLI14989
    Hej ludzie jestem , wielką fanką violetty ! Chciałam wam pokazać konta które znalazłam kilka miesięcy temu na youtube o Violettcie . Są tam odcinki Violetty z 2 sezonu . My zaczynamy 2 sezon Violetty , a tam skończyli go w piątek .Jest tam ostatni odcinek 80 ! – bezcenny moment : http://www.youtube.com/watch?v=xa309_bfgiQ . Tak długo na niego czekałam ; ** Ja już przerobiłam cały sezon i coś tam zrozumiałam , ale i tak będę oglądać po polsku w TV . Będzie bardzo dużo emocji . Violetta i Leon pogodzą się dopiero w 79 odcinku . Wcześniej byli razem , ale krótko , bo rozstali się przez Diego .Nie moge się doczekać 2 i 3 sezonu w Polsce . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę, moze jakiś opublikuję na blogu, DZIĘKUJĘ <3
      Ja też nie mogę się doczekać ;)

      Usuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!