wtorek, 15 października 2013

UWAGA POLSKA! Akcja z karteczkami dla Tini!

Uwaga Uwaga!
NIECH KAŻDY SIĘ UDZIELA! POKAŻMY TINI, ŻE JĄ KOCHAMY!

Pewna z blogerek  - ciasteczkowy potwór, ma dla Was akcję, w której możemy pokazać jak kochamy Tini!


Oto co należy zrobić (od naszej ciasteczkowej)

Podszkoliłam się trochę z robieniem filmików i myślę sobie: robimy to! Bardzo was proszę, ale to bardzo, bo mi na tym zależy! Przesyłajcie mi swoje foty z kartka z napisem  Te Tini encanta! Ven al Polaco! Co znaczy: kochamy cie Tini! Wpadnij do Polski!
Naprawdę, bardzo was proszę!
Zdjęcia przesyłajcie mi na maila katka100000@gmail.com i nie zapomnicie, w temacie proszę napisać fotka. ma być widoczne:
-Że jesteśmy z Polski. Można napisać Polonia albo namalowac flagę albo serce pomalowane na biało czerwono
-Że serio kochamy Tini. Nie wiem, może na tle telewizora a którym leci Violetta? Albo przy plakacie z Violetty? Liczę na waszą kreatywność. 
-To nie ma być zwykły napis na kartce wyrwanej z zeszytu i coś napisane długopisem nieczytelnie. Ma być estetyczność.
Nie trzeba pokazywać twarzy, wystarczy kartka :D
Przypominam: zdjęcia wysyłamy na e-mail
katka100000@gmail.com
Macie czas do końca października, czyli bardzo długo. No wiecie, do 31 października ;P Czekam na kartki!!!!!! 


Czyli w skrócie:
- robimy kartkę z napisem "Te Tini encanta! Ven al Polaco!"
- przesyłamy ją do ciasteczkowego potwora na emial: katka100000@gmail.com
- przesyłamy prace DO 31 PAŹDZIERNIKA


Pozdrawiam i mam nadzieję, że cała Polska się udzieli (ja na 100% też)
M@rysia <3

17 komentarzy:

  1. boże jakie bledy. czy wy umiecie hiszpanski?
    szkoda ze pomysl zerżnięty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akcja dla Tini, którą wymyśliła ciasteczkowy potwór, więc bez komentarzy proszę

      Usuń
    2. Jeśli uważasz,że dwa słowa to Wielkie błędy to już się boję co ty uważasz o trzech błędach..
      Co do pomysłu gratuluje kreatywności :) Oczywiście z chęcią wezmę w akcji Ciasteczkowego Potwora udział.
      Anonimie,jeśli masz jakieś lepsze pomysły no to proszę bardzo - Powiedz Nam. Założę się ,że sam byś lepszego nie wymyślił. Poza tym..Wystarczy zmienić tylko "Vel al Polaco" na "Llegada para Polonia" czyli Przyjedź Do Polski :)

      Usuń
    3. Anonim ma racje.To jest z niewielkim błędem.Czy można napisać inaczej,poprawnie?

      Usuń
    4. Jeśli chcesz napisać poprawnie to:
      "Encanta usted Tini. Llegada Para Polonia "
      Tłum... "Kocham Cię Tini . Przyjedź do Polski"
      Usted oczywiście po hiszpańsku znaczy "ty" ale jak wiadomo ,to się odmienia na wiele wyrazów,czl. np. Cię,Ty..Itp.

      Usuń
    5. może zamiast Tini to Martina

      Usuń
  2. Zapraszam was na mojego bloga http://violettablog4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie wezmę udział w tej akcji :)
    pozdrawiam Oliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Angelika i też chętnię wezmę udział.

    PS. Wejdźcie na mojego bloga http://violavioletta.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej M@arysia<3!
    Mam do Ciebie ogroooomną prośbę!
    Czy mogłabyś podać mi link do jej bloga. Chodzi mi, że do bloga ciasteczkowego potwora.
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna.
    Chcę go znać, bo mam jedno pytanie dotyczące karteczek do Tini. Wiem, że mogę napisać na jej e-mail, ale pewnie teraz przychodzi do niej mnóstwo wiadomości i może mojej nie zauważyć.
    Mam nadzieję, że mi pomożesz! :)
    Bardzo Cię proszę.
    Z góry dziękuję!

    Pozdrowienia! :)

    PS: Masz świetnego bloga wchodzę na niego codziennie. Dużo info i ogółem SUPER! :)

    Tea- Lemon:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ja tez dopiero teraz otrzymałam tego linka: http://viluuuuu.blogspot.com
      Dziękuje ��

      Usuń
  6. Super jest violetta .Bardzo lubie ją .Chciałam wiedzieć gdzie można kupić rzeczy z violetty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ,,VIOLETTĘ''.Mam jej : pamiętnik gruby prawdziwy (345,21zł),notes violetty (23,89zł),książki violetty x2 (razem)(54,63zł),plakaty violetty x50(100zł),karteczki violetty różne rodzaje wszystkie moje karteczki violetty (1234,54zł),segregator violetty (34,88zł),piżama violetty (67,45zł),violetty sukienka którą miała w 1 odc.śpiewała en mi mundo(234,09zł),inne pamietniki violetty x5(562,50zł),ubrania violetty x2 buzki x5 sukienek x4 legginsy (321,06zł)lalki plastikowe violetty x2(78,84zł),buty trampki violetty(128,43zł)...i inne...

      TO WSZYSTKO KUPUJE W WARSZAWIE W SKLEPIE : EMPIK
      ALBO NA ALLEGRO

      PAPA......;**))))))

      Usuń
  7. Wybaczcie, wybaczcie aczkolwiek wkradł się błąd. Powinno być tak: "Nos anamos Tini. Ven Polonia!" :) w tłumaczeniu: "Kochamy Cię Tini. Przyjedź do Polski".

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł!!! Po zmontowaniu możemy to wysłać Tini na twitterze

    OdpowiedzUsuń
  9. super!!!!!! wezmę udział w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!