poniedziałek, 14 października 2013

Relacja z pokazu "Violetta, tylko dla fanów" cz. 2

Mam dla Was cz. 2 mojej relacji z pokazu VIP "Violetta tylko dla fanów"w Warszawie.
Większość rzeczy już Wam opowiedziałam, ale mam zdjęcia w trochę lepszej jakości, więc super :D



Tak jak już pisałam na pokazie było mega super!
Wszędzie Violetta, Violetta i tylko Violetta!
Były fioletowo-różowe balony, postacie normalnych wielkości wydrukowane na papierze tzw. cut-outy,  "studio 21", instrumenty, ścianka, na której można było zrobić sobie zdjęcie, a także zobaczyć gwiazdy np. z serialu "Do Dzwonka". Mogę Wam też wyjawić, że widziałam NA ŻYWO Maćka Musiała, nawet mam autograf, więc jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i nadal mam motylki w brzuchu ;)

Mam też dla Was pewną niespodziankę, ale dowiecie się dopiero za parę dni, czekajcie ;)

PRZYPOMINAM TEŻ O KONKURSIE NA KOSZULKĘ : <KLIK>
Przypominam 2 sezon Violetty już 21 października o 16:00, ja nie mogę się doczekać, a Wy???







Czekajcie, bo mam dla Was niespodziankę :)

Pzdr
M@rysia <3

6 komentarzy:

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!