poniedziałek, 16 września 2013

Violetta: Nowe książki: W MOIM ŚWIECIE & ROZDARTE SERCE





Juz 18 września lądują w sklepach dwie nowe książki o Violetcie!
Cena 16,99 zł



W MOIM ŚWIECIE 
(jak wiecie ja już taką posiadam, tata kupił mi w empiku)
Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.



ROZDARTE SERCE
Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem.

Na 100% można kupić je w Empiku.

Pozdrawiam
M@rysia <3

6 komentarzy:

  1. ciasteczkowy potwór16 września 2013 18:35

    super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY POST chyba kupie sobie sobie te książki tylko kto mi je przeczyta XDD
    nie lubie czytać czeka na mnie 300 stronowa lektura na czwartek a ja jestem dopieru w połowie... tytułu hehe
    ta książka w moi świecie jest ciekawe???
    NATI^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawe jest to tak naprawdę historia Violetty w formie książki niestety kończy się tym nieudanym przedstawieniem.Można też przeczytać o kilku prrypetiach Violi,których nie było w serialu.Ciekawsza jest rozdarte serce,bo łatwiej zrozumieć co czuła Violetta.

      Usuń
  3. Nie wiem jak,ale mam je już od tygodnia więc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o to,że w Empiku można je wcześniej było?Fiu!A ja już się bałam,że nam je jakoś nie legalnie sprzedali!

      Usuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!