poniedziałek, 9 września 2013

Już w sklepach! Kalendarz szkolny z Violettą!

UWAGA UWAGA!!!
Już jest! Kalendarz szkolny z Violettą!

W sprzedaży od 6 września 2013 r. 
CZYLI JUŻ JEST!!!



Nowy rok szkolny w towarzystwie Violetty to z pewnością dobry początek i przyjemny powrót do obowiązków. Szkolny kalendarz Violetty i dziennik w jednym. W wolnych miejscach można wklejać zdjęcia, rysować, pisać, notować ważne daty, zaznaczać swoje ulubione dni czy urodziny przyjaciółki. Co istotne dla fanek Violetty, w wydaniu znajduje się mnóstwo ciekawostek z serialu i o samych bohaterach. Na łamach również informacje dotyczące tajników makijażu, sztuki śpiewania, sennik czy miłosny test.  Nic tylko czytać, wyklejać, zapisywać! Szkolny kalendarz łatwo zamienić w niezwykły pamiętnik z całego roku szkolnego. Wśród dodatków dołączonych do publikacji są dwie strony naklejek na każdy humor i z bohaterami serialu, a także rozśpiewany plan lekcji. Niezwykły, pełen tajemnic świat Violetty czeka na czytelniczki.

Cena:9,99zł

EGMONT POLSKA


Kupicie?
Ja raczej tak, no cóż wydaje mi się, że dla każdej fanki Violetty się przyda, ponieważ warto zapisywać sobie wszystkie informacje typu sprawdziany w jednym miejscu! A to jest bardzo ładne miejsce :)


Pozdrawiam
M@rysia <3

16 komentarzy:

  1. ciasteczkowy potwór9 września 2013 20:41

    Super, ja chyba kupię, ale nie wiem, bo nie wiem gdzie można kupić :(

    potwór:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie w empiku jak zwykle :*

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór10 września 2013 14:39

      no w sumie... Chyba skopiowałaś od Violetta Polska! Widziałam tam to samo...

      potwór:*

      Usuń
    3. Nawet nie będę się tłumaczyć, bo to żałosne -;-

      Usuń
    4. A może to Violetta Polska skopiowała to od niej?

      Usuń
    5. ja to widziałam w matrasie i epiku

      Usuń
    6. Ani ja ani one nie skopiowały!

      Usuń
    7. ciasteczkowy potwór11 września 2013 13:22

      Aaa! Bardzo cię przepraszam, nie myślałam wtedy logicznie, i zapomniałam, że nawiązałaś pracę z Disney. Przepraszam najmocniej!!!

      potwór:*

      Usuń
  2. W kioskach znajdziecie bo ja kupiłam ps . wpadajcie i zostawcie komentarze bo to bardzo ważne - tinistars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest w empiku ja sobie kupiłam jest naprawdę super!!!!!!!1
    P.s Wiedziałaś,że pierwszy numer gazety Violetta będzie 27 września?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie taki kupić ale jest bardzo tani

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba taki kupie zapraszam do mnie http://z-ciapkow-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam kogoś do pomocy przy moim blogu z opowiadaniami opowiadaniaovioli.pinger.pl więcej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam jesttttt suuuupcio

    OdpowiedzUsuń
  8. super chce taki ale nie wiem gdzie kupić powiesz mi plis bo ja mam tylko orginalny pamiętnik z autografem franczeski camili i violetty plis powiesz bo ja nie mam pojęcia na jutro mi odpowiedz plis

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!