niedziela, 15 września 2013

Szkolny kalendarz Violetty & Książka W moim świecie - recenzja

Na wstępie chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za te miłe komentarze i wszystkie głosy w ankiecie, które dały mi niezłego kopa do napisania tego posta.

Dlatego, że jestem trochę chora to nie mam co robić, więc dedykuję ten post wszystkim, którzy go teraz czytają :*

Pewnie już od pewnego czasu zauważyliście, że jestem ogromną fanką "recenzowania" Violettowych produktów. Te recenzje są dzięki mojemu tacie, który w ramach niespodzianki mi je kupił. Tak więc zapraszam :



 1. Szkolny Kalendarz Violetty: 
RECENZJA:
Szkolny kalendarz Violetty – Przez cały rok możesz być z bohaterami serialu Violetta – urządzając z nimi Halloween, Boże Narodzenie, robiąc quizy, fajne zadania i naklejając fioletowe naklejki. Kalendarz piękny od razu chce się do niego zajrzeć, na pewno otwierając go w smutny dzień uśmiech zagości na Twojej twarzy. Swój plan dnia zapisz w „Rozśpiewanym planie lekcji”, a zawsze chętnie będzie Ci się chciało do niego zajrzeć. Co do miejsca na zapisywanie np. sprawdzianów czy prac domowych jest dosyć mało, dlatego dla dziewczyny od 4 klasy sp. będzie za mały.











To jest tylko pare stron z kalendarza, a jest jeszcze wiele więcej ciekwych :)

2. Violetta: książka: W moim świecie (hisz. En Mi Mundo):

RECENZJA:
Trudno mi wiele powiedzieć o książce, ponieważ jeszcze jej nie przeczytałam (xD), ale na pewno będą to losy Violetty tak jak w serialu. W środku książki znajdują się zdjęcia z serialu. Są duże litery, a takie dobrze się czyta.
Dodam dalszą recenzję, jak przeczytam książkę.






A Ty kupisz?
Polecam
M@rysia <3

10 komentarzy:

  1. ciasteczkowy potwór15 września 2013 18:30

    kupię kupie, co ma nie kupić xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio blog! Jak będziesz miała czas to zapraszam viola-na-zawsze.blogspot.com dopiero zaczęłam więc na pewno nie dorównam twojemu xd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni trudno mojemu dorównać :* Twój jest świetny@!!

      Usuń
  3. Ja na pewno kupię książkę! ;) A kalendarz już mam ;p
    A nie wiesz może ile ta książka kosztuje ? Bo ja kiedyś myślałam, że 40 zł, ale potem gdzieś na internecie widziałam za 17 zł, więc już sama nie wiem.. xd
    I zapraszam do mnie :) http://wszystkoovioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno kupie książke a kalendarz mam XD

    OdpowiedzUsuń
  5. kupie książke kalendarz mam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale w ,,moim świecie" nie jest mowa o pierwszym sezonie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wszystkie płyty , ksiązki.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!