poniedziałek, 2 września 2013

"Pamiętnik Violetty" Emilki :)



Wiem, że już dawno temu był konkurs na Pamiętnik Violetty i pewnie jak niektórzy z Was pamiętają otrzymały go Emilka i Kamilka H.
Emilka niedawno wysłała do mnie maila z recenzją na temat tego pamiętnika i swoim pięknym zdjęciem, sami zobaczcie:

(czy ona nie jest śliczna? *.*)
Bardzo podoba mi się pamiętnik Violetty, jest po prostu prześliczny. Jest prawie taki jak ma Violetta i są te rysunki, które rysowała. Do tego pamiętnika jest fioletowy długopis z napisem ‘’ Violetta’’. Cieszę się, że wygrałam ten pamiętnik. Przed wygraniem pamiętnika, codziennie siedziałam na internecie i szukałam pamiętnika, ale znajdowałam  tylko sekretniki. Pamiętnik Violetty jest moją ulubioną rzeczą na świecie, tak jak sekretnik Violetty. Bardzo dziękuje Ci Marysiu  za pomoc w zdobyciu pamiętnika.

Jeszcze raz Gratuluję Ci wygrania w konkursie :)

Pozdrawiam
M@rysia <3
PS Kamilka H. jeszcze nie odpisała mi na maila, ale jak to zrobi to również to zamieszczę :)

18 komentarzy:

  1. A to orginalny pamiętnik czy ten pusty gdzie można pisać, bo mi się obraz nie wyświetla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz powinien się wyświetlać :)
      Ona dostała go, bo wygrała konkurs i jest oryginalny, nie identyczny jak Violetty, ale prawie identyczny.

      Usuń
  2. A czy ja też mogę dostać pamiętnik? To jest orginalny z rysunkami po bokach, i białymi kartkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z rysunkami po bokach i białymi kartkami.
      Ona go wygrała za udział w konkursie, nie rozdaję pamiętników za darmo!

      Usuń
  3. ciasteczkowy potwór2 września 2013 20:40

    Ale słodka :D Gratulacje :)

    potwór:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką propozycję: zrobiłabyś jeszcze taki konkurs, w którym do wygrania jest pamiętnik Violetty?
    To taka propozycja, jeśli nie, to nie c;
    I pytanie: gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety konkursy nie są zależne ode mnie, tylko od The Walt Disney Company, a oni na razie nie piszą, że mają zamiar zrobić nowy konkurs z pamiętnikiem.

      Ten jest wygrany i z edycji limitowanej, niestety w Polsce jest tylko normalny i można go kupić w emipku, a z edycji pewnie na allegro bądź eBay :)

      Usuń
  5. ciasteczkowy potwór3 września 2013 14:51

    Właśnie dostałam płytę Violetty :)) I jak chcesz, to też zrobię zdjęcie i recenzję, i wyśle ci na e-maila :D Chcesz?

    potwór:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, dziękuję, Was też chciałam o to prosić, ale czekam na to by wszyscy otrzymali płytę :*

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór3 września 2013 18:29

      No dobra, ale ja wolę nie pokazywać twarzy :D

      potwór:*

      Usuń
  6. Gratuluję. Ale ona jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciał mieć taki pamiętnik ta Emilka ma szczęście że ma pamiętnik Violetty proszę zrób jakiś konkurs z nagrodą jako pamiętnik Violetty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiecie gdzie można zdobyć taki pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nie da się takiego zdobyć tylko można wygrać w konkursach disneya ale dzisiaj sobie kupiłam jeszcze ładniejszy i podobniejszy do pamiętnika violi jest z Argentyny i kosztuje 125zł :)

      Usuń
    2. Masz bardzo ładny pamiętnik Emilko ale taki pamiętnik można kupić byle gdzie.Violetta@@s mówi nie prawdę !!! Mam taki sam za 100.

      Usuń
  10. Honrar a quien no perdió un solo episodio.?

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!