sobota, 7 września 2013

Violetta na "stardoll.com"

Już od bardzo długiego czasu kilka rzeczy z Violetty, a mianowicie: sukienka, bluzka, spódniczka oraz pamiętnik są na stardollu, ale jeżeli o tym nie wiecie, a macie konto na stardollu to czytajcie:

Są to darmówki (czyli można ściągnąć je za darmo). Możecie je ściągnąć na tej stronie KLIK - ja już ściągnęłam i udało mi się tylko bluzkę i spódnicę, ale oto efekty:


   


Proszę o nie hejtowanie za posiadanie stardolla i jeżeli chcecie to zapraszam oto "ja": SilverCzar 

Pozdrawiam
M@rysia <3

22 komentarze:

  1. ciasteczkowy potwór8 września 2013 11:35

    Śliiicznie <33

    potwór:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie daje rady jak to trzeba zrobić ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. napisz do mnie na stardoll - LoveSandra12390 ;)

      Usuń
  2. Ja mam to już od dawna

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się nie da pomoze ktoś.? ;( ;( ;( ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie coolmarti1234

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie pomuszcie czemu niektórym działa a niektórym nie ja już 5 raz prubuje i nic

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na moje konto: szkicowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do dzky

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie da się,Da ktoś instrukcję ,,jak?"

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!