piątek, 6 września 2013

Violetta - "Fashion Book"

Kilka pierdoł na początek, ale proszę przeczytać :
Okej to chciałam Wam powiedzieć, że ten post jest tak na szybko, z dedykacją dla pewnej dziewczyny, która poprosiła mnie o post.
Oczywiście, jeżeli co jakieś 7-8 dni lub więcej nie ma postów to możecie śmiało pisać na maila prośby o post bądź informacje, na temat których chcielibyście post. Nie martwcie się ja nie gryzę możecie śmiało pisać.
Co do tego, że nie dodaję postów codziennie to jest szkoła - nauka itp. i nie mam czasu, bo np. są zadania domowe, proszę o wyrozumiałość!

To była taka mała prośba do Was, żebyście byli wyrozumiali i razem ze mną bloga pisali - dawali pomysły <3 <3 <3

Tak na szybko post o:
Violetta Fashion Book

Kochasz projektować stroje i przede wszystkim Violettę?
To jest książka dla Ciebie!!!
Teraz możesz i Ty zaprojektować nowy piękny strój dla Violetty lub dla postaci z serialu. Baw się modą, rysuj i koloruj. 
Książka już we Włoszech.
Cena: € 14.90 
Można kupić (przez internet zamówić): <klik> - jest po przecenie
W Polsce: -

FILMIK
( mało wyraźny i po hiszpańsku, ale można zobaczyć jak wygląda książka):



ZDJĘCIA:


Pozdrawiam
M@rysia <3

8 komentarzy:

  1. Głupia i droga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ja uważam inaczej

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór7 września 2013 18:10

      Sorry, ale zgadzam się, nie za fajna no i DROGA

      potwór:*

      Usuń
    3. Czemu wszyscy tak uważają?
      A później założę się jak będzie w Polsce to będzie szał!

      Usuń
    4. ciasteczkowy potwór8 września 2013 20:45

      No może i tak, ale mi się nie podoba. Chyba każdy ma prawo mieć swoje zdanie???

      potwór:*

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji tutaj: http://aboutyourseries.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-lba.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetnego bloga! Gratuluję :)
    Mam do Ciebie pewne pytanko.
    Jak nawiązałaś współpracę z The Walt Disney Company Poland?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nawiązać współpracę z The Walt Disney Company Poland. To oni muszą Ci wysłać maila.

      Usuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!