czwartek, 19 września 2013

Całkiem nowy Pamiętnik Violetty!!! "Mój Pamiętnik"

Już niedługo, a mianowicie 6 listopada możecie się spodziewać w Polsce NOWEGO PAMIĘTNIKA VIOLETTY:

"MÓJ PAMIĘTNIK"

Jeśli kochasz Violettę i marzysz o pamiętniku, który będzie wyglądał dokładnie jak ten, który pisze Twoja ulubiona bohaterka to właśnie znalazłaś to, czego szukasz. Ten pamiętnik jest pełen ilustracji narysowanych ręką Violetty i tylko czeka, aż go wypełnisz!
Mój pamiętnik
Premiera 6 listopada 2013
Format: 165x215 mm
Liczba stron: 192
Oprawa: twarda
Cena: 24,99 zł

Violetta w Disney Channel codziennie o 16:00!!!

20 komentarzy:

  1. Super! Kupię na pewno! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój blog o Violetcie http://zuzka5000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie go można bedzie kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w empiku i smyku, ale nie jestem do końca pewna :)

      Usuń
    2. NA Allegro już jest! Polecam fajny prezent na 6 grudnia

      Usuń
  5. Jest bardzo mały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, porównałam go do pamiętnika który ja otrzymałam i jest identyczna wielkość, jest normalny.

      Usuń
  6. zapraszam na mojego bloga o Violci camila202.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej . Mam pytanie na temat the walt disney company polska . Bardzo cie prosze . Mogłabyś mi odpowiedzieć na email redakcjavdch@interia.pl
    Proszęę ;*
    Wypromuję twojego bloga jeżeli napiszesz <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę udzielać takich informacji i to czy mnie wypromujesz czy nie to mnie nie przekupuje.

      Usuń
  8. Cześć!!! :) Fajny blog,przy okazji wpadnij do mnie na bloga.Oto jego adres:
    violettacastillo12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy w benefisach tez będzie ten pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  10. KUPIĘ NA PEWNO NA 100 PROCENT CZAD

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam pytanie , jak on wygląda w środku ? Bo waham się czy kupić ten , czy ten : http://kidsfunshop.pl/opis/4302443/pamietnik-violetta.html
    Liczę na szybką odpowiedź
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To link na super pamiętnik potwierdzam wierna replika pamiętnik violi nawet lepszy niż ten u góry tu link http://allegro.pl/pamietnik-violetta-oryginalny-hiszpanski-i3681513279.html?source=mlt
    ja już zamówiłam niestety bardzo drogi za 49zł i do tego przesyłka ale czego się nie robi by być największą fanką violetty

    OdpowiedzUsuń
  13. a co jest w środku ?

    OdpowiedzUsuń
  14. On jest na gumkę czy na magnes?

    OdpowiedzUsuń
  15. jak wygląda w środku ?? plis napisz

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!