poniedziałek, 24 czerwca 2013

KONKURS!!! - WYGRAJ PAMIĘTNIK VIOLETTY!!!



Siema!!!


UWAGA UWAGA!!!
Chcesz wygrać pamiętnik Violetty?
Jeśli tak to weź udział w moim konkursie!!!
To nie jest ściema - fundatorem nagrody w moim konkursie jest

 The Walt Disney Company Poland!!!


Aby wziąć w nim udział i wygrać wymarzony pamiętnik Violetty musisz:
1. Być ogromnym fanem serialu „Violetta”
2. Dokładnie zapoznać się z REGULAMINEM i stosować się do niego!

Regulamin konkursu:
1. Do konkursu możesz przystąpić w każdym momencie. Konkurs rozpoczyna się dzisiaj (24.06.13). Składa się on z 3 tygodni, każdy zawiera 10 pytań w formie quizu. Na każde pytanie jest tylko jedna poprawna odpowiedź!!!
2. NAJPIERW:
   a. Dodaj komentarz pod postem, w którym jest I TYDZIEŃ (pierwszy zestaw pytań) – ma zawierać się w nim Twój Nick/Imię oraz potwierdzenie przystąpienia do konkursu i zaakceptowanie regulaminu!
   b. Zapisuj gdzieś swoje odpowiedzi (np. w programie Word) i prześlij je mi na maila – love.kickinitblog@onet.pl . Na karcie z odpowiedziami proszę również o Twój NICK oraz adres mailowy!!! Możesz  to zrobić dopiero po 3 tygodniach, kiedy pojawią się wszystkie pytania!!!
   c. Proszę o odpowiedzi w takiej formie np.:
1. A
2. B
3. C
Itd.
   d. Na wszystkie odpowiedzi czekam do 14 lipca 2013r. (niedziela) do godz. 18:00!
   e. Pamiętnik wygra ta osoba, która zdobędzie największą ilość punktów (max. 30 pkt.). W przypadku, kiedy kilka osób zdobędzie tę samą ilość punktów odbędzie się losowanie!
   f. WYNIKI zostaną ogłoszone na moim blogu 16 lipca we wtorek. Nagroda zostanie przesłana do zwycięzcy przez The Walt Disney Company Poland.
3. Dziękuję za zapoznanie się z regulaminem i proszę o jego przestrzeganie, gdyż bardzo pomoże mi to wybrać zwycięzcę!!! 
ŻYCZĘ POWODZENIA!!!

JAKBY CO TO PRZYPOMINAM, BO BYŁO KILKA POMYŁEK: 
ODPOWIEDZI PRZESYŁACIE DOPIERO, KIEDY POKAŻE SIĘ "III TYDZIEŃ" PYTAŃ!!! WTEDY PRZESYŁACIE WSZYSTKO

Pytania do serialu „Violetta”
I Tydzień
1. Co zawsze nosi ze sobą Violetta?
   a. maskotkę
   b. pamiętnik
   c. notes
2. Jak ma na imię ojciec Violetty?
   a. Pablo
   b. Jesus
   c. German
3. Po kim Violetta odziedziczyła talent wokalny?
   a. po matce
   b. po wujku
   c. po ojcu
4.  Jak naprawdę nazywa się serialowa Ludmiła?
   a. Lodovica Comello
   b. Selena Gomez
   c.  Mercedes Lambre
5. Co jest ulubionym przysmakiem Angie?
   a. czekolada
   b. jabłko kandyzowane
   c. fistaszki
6. Kto jest najlepszym przyjacielem Leona?
   a.  Matias
   b. Jorge
   c. Andres
7. Kim jest Napo?
   a. kuzynem Ludmiły
   b. nauczycielem tańca
   c. bratem Maxiego
8. W jakim przebraniu przyszła Violetta na jej pierwszą „dyskotekę” w Studiu 21?
  a. czarodziejki
  b. wróżki
  c. aniołka
9. Kto bez wzajemności zakochał się w Maxim?
   a.  Camila
   b. Violetta
   c. Andrea
10. Kto nienawidzi Tomasa?
   a.  Angie
   b. Gregorio
   c. Jade


Następny zestaw pytań (TYDZIEŃ II) ukaże się 01.07.13.


Pozdrawiam i liczę na duże zainteresowanie konkursem :)
M@rysia <3


KONKURS ZAKOŃCZONY !!!
WYNIKI UKAŻĄ SIĘ WE WTOREK - 16.07.13!!! 
Odbędzie się losowanie , więc uczestnicy CZEKAJCIE :)
Wszystkim bardzo dziękuję za udział :)
Marysia

150 komentarzy:

  1. Oki, zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu. Mój nick to Miśka.

    Już wysłałam odpowiedzi na twój email.

    Pozdrawiam,
    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć już zapoznałam się z twoim regulaminem i wysłałam ci e-maila
      pozdrawiam
      Agata Kopiecka

      Usuń
  2. Zapoznałam się z regulaminem moje imię Angelika Stępień.
    Już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałam się z regulaminem Moje imię to Julia K.


    Ok,już wysłałam odpowiedzi na twój email.

    Julka ♥!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, zapoznałam się z regulaaminem.
    Nazywam się Natalia.
    Przystępuje do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Anita, zapoznałam się z regulaminem. Przystępuje do konkursu. Mój e-mail: ani1301@wp.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznałam się z regulaminem jestem Martina Stoessel i jak widziałam to przesyłamy po 3 etapie konkursu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej zapoznałam się z Regulaminem i chętnie wezmę udział w kokursie :) Mój nick to ~~Tini :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapoznałam się z regulaminem i biorę udział, ale o jakie pomyłki chdzi ? ( Mój nick - Katie200 )

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapoznałam się z regulaminem i biorę udział w konkursie. Moje imię to Patrycja Ś. a email czaniu1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zapoznałam się z regulaminem nazywam sie Pati .K. a email to kolowwscy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja Pati .K. mój email to kolowscy@wp.pl
    przepraszam za pomyłke

    OdpowiedzUsuń
  12. mój nick violettaforever e-mail będzie widać jak wyśle odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czyli violettaforever zapoznałam się z regulaminem!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapoznałam się to ja pati .k. misio email podałam jako animka zaprasam na mojego bloga violetta disney

    OdpowiedzUsuń
  15. zapoznałam się z regulaminem ;3 to ja Nacia3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapoznałam się z regulaminem jestem Patrycja Gie. e-mail strangerpoczta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam cię na mojego bloga skubi1.blogspot.com

      Usuń
  17. Zapoznałam się z regulaminem i potwierdzam swój udział ;) MARTYNA

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapoznałam się z regulaminem.
    Nazywam się Patrycja Pisarek.
    Adres e-mail- patka_pisarek@op.pl
    Przystępuje do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapoznałąm się z regulamine,
    Nazywam się Karina Kozakiewicz
    Adres e-mail:karincia1234@tlen.pl
    Przystępuje do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapoznałam się z konkursem, nazywam się Wikusia27, a e-mail to wiktoria.capar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ZAPOZNAŁAM SIE Z REGULAMINEM,NAZYWAM SIE JUDYTKA
    SZEWCZYK I BIORE UDZIAŁ W KONKURSIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapoznałam się z regulaminem.
    Nazywam się Misia00.
    Mój adres e-mail: misia00@onet.eu
    Przystępuję do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapoznałam się z regulaminem mój nick to Violetta Disney Channel
    Mój adres e-mail: blogerka14@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapoznałam się z regulaminem. I akceptuję go. Nazywam się Paulinka M. E-mail: palka3412@op.pl Przystępuję do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapoznałam się z regulaminem , akceptuję go.
    Mój nick to : Violetta Viola Castillo
    Mój adres e-mail : violetta_viola_castillo@o2.pl
    Przystępuję do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapoznałam się z regulaminem, przystępuję do konkursu.
    Mój nick to : Caroline Verdas
    Mój adres e-mail: leonettastory@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu.
    Mój nick to: Aleksandra Anduła (// Alex Verdas)
    Mój e-mail to: aleksandra.andula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu.
    Mój nick to: Xenia Verdas
    Mój e-mail to: natalka.glinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu.
    Mój nick to: Auslly & Raura
    Mój e - mail: martabhannah@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapoznałem się z regulaminem , akceptuję go.
    Mój nick to : BanaNowy
    Mój adres e-mail : kajub.domagamon@gmail.com
    Przystępuję do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuje go.nazywam się Paulina K. Mój e-mail : paulinka33120@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem Claudie, zapoznałam się z regulaminem. Przystępuje do konkursu. Mój e-mail: klaudusia.dyba13@interia.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. hej zapoznałam się z regulaminem przystępuje do konkursu mój nick to Laura Wojewoda

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapoznała się z regulaminem i zgłaszam się do konkursu. Mój nick to Pyśka a e-mail violetta.blog13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nazywam się: Klaudia Zub
    Mój E-mail: klaudia.zub@gazeta.pl
    Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję go!!!
    Odpowiedzi wyślę Ci po III etapie!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. muj nic to anita0903
    muj e-meil anitka.m@op.pl
    zapoznałam się z regulaminem i akceptuje go!!!
    odpowiedzi teraz wysłałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nick to anita0903
      zapomniałam k jak pisałam nick

      Usuń
  37. Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój nick to: Love Laurka
    Mój e-mail : l.antol@interia.pl.
    Przystępuję do konkursu.Odpowiedzi już wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu :)
    Nick: Rose Castillo
    e-mail - roseocastillo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapoznałam się z regulaminem i oczywiście przystępuję do konkursu .
    Imię : Monika K . ( ChrupciaForever )
    e-mail : kuligmoniczka98@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapoznałam się z regulaminem moje imię to Asia K.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapoznałam się z regulaminem moje imię to Joanna Kończak
    Mój e-mail student21-1999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. mam na imię Natalia

    zapoznałam się z regulaminem

    mój mail to natka1652@interia.pl

    przystępuję do konkursu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze mój nick do tego powyżej to Violetta

      Usuń
  44. Ok, zapoznałam się z regulaminem,mam na imię Kasia, przystępuje do konkursu, a odpowiedzi wyśle ci wszystkie razem po 3 tygodniach, tak jak prosiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i zapomniałam napisać mój adres mailowy to kati5789@wp.pl( na górze nie napisałam)

      Usuń
  45. Zapoznałam się z regulaminem nazywam się Ewelina mój mail: ewelajna.jurczyk@onet.eu przystępuję do konkursu. Odpowiedzi na twojego maila wyślę po trzech tygodniach JESTEM OGROMNĄ FANKĄ VIOLETTY I BARDZIO ZALEŻY MI NA PAMIĘTNIKU. <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej!
    Mam na imię Klaudia
    Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu!!!
    Tak jak pisałaś wyślę ci odpowiedzi po III etapie konkursu ;))))

    OdpowiedzUsuń
  47. o i jeszcze coś:
    strasznie zależy mi na tym pamiętniku, naprawdę ogromnie bym się ucieszyła gdybym wygrała ;)
    Oczywiście nikogo nie zmuszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuje do konkursu. Nazywam się Sandra Żurek.

    OdpowiedzUsuń
  49. nazywam się Salomea Skroś
    Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu.
    napisze po 3 etapie.
    wszedzie szukałam pamiętnika i tylko tu może wygram

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapoznałam się z regulaminem. Mam na imię Natalia, a mój adres e-mail to violetta.castillo@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. mam na imię Domi

    zapoznałam się z regulaminem

    mój mail to myha.1997@o2.pl

    przystępuję do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  52. ZApoznalam sie z regulaminem, mam na imie Ewelina. Biore udzial w konkursie...
    Moj e-mail to p_ewelina6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Mój nick - Natkaa ♥
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój mail - violettafanclub@wp.pl
    Przystępuje do konkursu :)
    Odpowiedzi wyśle po 3 tygodniu.
    Zapraszam na mojego bloga - http://violettaserialfanclub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. zapoznałam się z regulaminem mam na imię Gabriela biorę udział w konkursie mój e-mail to gabriela492@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapoznałam się z regulaminem.
    Moje imię to Julia.
    Przystępuje do konkursu.
    Mój e-mail to julia080304@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapoznałam się z regulaminem
    Moje imię to Nikola
    Nick - Niki
    Przystępuję do konkursu
    Mój e-mail to niki396@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję go.
    Nazywam się Agnieszka.
    Przystępuję do konkursu.
    Mój e-mail to anikoniuk0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje imię:Karolina
    Akceptuję regulamin i przystępuję do konkursu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu. Mój nick to Zuzka P

    OdpowiedzUsuń
  60. zapoznałam się z regulaminem i przestempuje do konkursu. nick weronika5133a mój e-mail w.stawojak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu mój nick to nati5 mój e-mail to smieszek9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuję do konkursu.
    mój nick to: aleksandra.szysz
    e-mail to: olkaszysz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapoznałam się z regulaminem, przystępuję do konkursu oraz zaakceptowałam regulamin:
    Mój nick to Baby V.
    e-mail: asia.gronek@wp.pl
    Mam na imię Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapoznałam się z regulaminem.
    Przystępuje do konkursu
    Mój nick; TheVilu♥ // TheTini♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuje do konkursu moje imię to Angelika Rabiej:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajny konkurs,ale ja go już w końcu nie rozumiem.Odpowiedziałam na pytania z 1 tyg. z 2 nie, bo nie kumam tego.Nie biorę udziału:( I tak nie mam szans:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś Angelika Rabiej, bo jeżeli tak to mogłaś to napisać!!!!????

      Usuń
    2. tu angelika rabiej to nie mój komentarz

      Usuń
  67. Zapoznałam się z regulaminem i przystępuje do konkursu. Moje imię to ZUZA

    PS: Uważam że to najsensowniejszy i najfajniejszy konkurs na jaki natrafiłam o 'Violetcie' ;D

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapoznałam się z regulaminem i chcę przystąpić do konkursu. Moje imię to Agnieszka. Mój e-mail to agnieszkawicha12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapoznałam się z regulaminem i chciałabym przystąpić do konkursu.Mam na imię Alicja i mój e-mail to iwonaalice@me.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeśli będzie potrzebny nick to mój będzie taki : alice65

      Usuń
  70. Zapoznałam się z regulaminem i chciałabym przystąpić do konkursu. Mam na imię Julita i mój e-mail to jula.oranx@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. agusia9, akceptuję regulamin i potwierdzam swój udział w konkursie.
    email- iwonakrawiec1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapoznałam się z regolaminem i chcę wziąść udział w konkursie. Mam na imię Julita i mój e-mail to jula.oranx@vp.pl ( SORRY ... JA JUŻ PISAŁAM ALE POMYLIŁAM SIĘ W E-MAIL'U. NAPISAŁAM JULAORANX@VP.PL. ZAPOMNIAŁAM O KROPCE... TEN JEST PRAWIDŁOWY ;-D )

    OdpowiedzUsuń
  73. zapoznałam się z regulaminem i chcę wziąć udział w konkursie. Mam na imię Natalia a mój e-mail to: natkakiel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. zapoznałam się z regulaminem i chcę wziąć udział w konkursie. Mam na imię Weronika z mój email to : wera2228@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapoznałam się z regulaminem i chcę wziąść udział w konkursie. Mam na imię Małgosia, a mój e-mail to: malgosiachmur@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapozanałam się z regulaminem i chcę wziąść udział w konkursie. Mam na imię Kamila, a mój e-mail to: kamilka1212122@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapoznałem się z regulaminem i go akceptuję. Chcę wziąć udział w konkursie
    Mam na imię Konrad
    Mój e-mail- konrad.1706@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Wiem, że to dziwnie wygląda, że to pisze, że jestem Marzena, ale tak na serio jestem Konrad

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapoznałam się z regulaminem i biorę wziąć udział w konkursie. Jestem Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  80. zapoznałam się z regulaminem i akceptuje go i chce wziąć udział w konkursie
    mój nick to Natka
    mój e-mail natalia120699@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję warunki konkursu.
    Chcę wziąć udział w konkursie.
    Mój nick: daga2603
    Moje imię Dagmara
    Mój e-mail: daga9991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję jego warunki. Przystępuje do konkursu.
    Mój nick: Dagmara Wan
    Moje imię: Dagmara
    Mój e-mail: daga9991@wp.pl
    Już się wcześniej zapisałam ale przez przypadek wysłałam wiadomość z anonima i pomyliłam nick :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Gdzie są pytania do 2 tygodnia??? Już był 1 lipca i nadal niema!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciasteczko ;pp
    Zapoznałam się z regulaminem oraz chcę przystąpić do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  85. Przystępuje do konkursu mój nick agwes e-mail agwes1234567@wp.pl.Oświadczam że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  86. Chciałam jeszcze dodać mam na imię Dominika Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  87. przystepuje do konkursu i akceptuje regulamin mój nick to Weronika Weronika

    OdpowiedzUsuń
  88. Mój nick - Majkaa
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój mail - majkaf04@wp.pl
    Przystępuje do konkursu :)
    Odpowiedzi wyśle po 3 tygodniu.
    Zapraszam na bloga koleżanki, jest świetny - http://violettaserialfanclub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Mój nick - Marysia
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój mail - maria53335@wp.pl
    Przystępuje do konkursu :)
    Odpowiedzi wyśle po 3 tygodniu.
    Zapraszam na bloga koleżanki, jest świetny - http://violettaserialfanclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Mój nick - Domi
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój mail, to znaczy mojego taty, bo ja swojego nie mam ;( - piotr_f@interia.pl
    Przystępuje do konkursu :)
    Odpowiedzi wyśle po 3 tygodniu.
    Zapraszam na bloga kuzynki, jest świetny - http://violettaserialfanclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Mój nick - Franu$
    Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój mail - franus101@wp.pl
    Przystępuje do konkursu :)
    Odpowiedzi wyśle po 3 tygodniu.
    Zapraszam na bloga, jest świetny - http://violettaserialfanclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to nie dziwne, że wszyscy zapraszacie na tego samego bloga?

      Usuń
    2. też mnie to rozbawiło.


      Przystępuję do konkursu, akceptuję regulamin i zapoznałam się z nim.
      Nick: Pirania
      pirania.opowiadania@gmail.com

      Usuń
  92. MÓJ NICK - Sara Sianowska
    MÓJ E-MAIL - Sara.Sianowska@onet.p
    ZAPOZNAŁAM SIĘ Z REGULAMINEM !
    I KOCHAM SERIAL "VIOLETTA" ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  93. Przystępuje do konkursu mam na imię Kasia mój adres mailowy to kati5789@wp.pl i wcześniej nie podałam nicku...;c (fankavioli) a no i zapoznałam się z regulaminem;)

    OdpowiedzUsuń
  94. MÓJ NICK - DORA ORA
    MÓJ E-MAIL - dorota.oranx@wp.pl
    ZAPOZNHAŁAM SIĘ Z REGULAMINEM I CHCĘ PRZYSTĄPIĆ DO KONKURSU

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapoznała sie z regulaminem i biorę udział w konkursie moje imię to Wiktoria mój adres milowy to wiktoriatomaszewska@hotmail.com a mój nick to wikitomasiki1602.Kocham Tomasa z serialu Violetta!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Przystępuję do konkursu i akceptuję regulamin.
    Mój nick to: mananala997

    OdpowiedzUsuń
  97. Przystępuję do konkursu i akceptuję regulamin.
    Mój nick to: Iza S.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Przystępuję do konkursu i akceptuję regulamin.
    Mój nick to: Justyna M.

    OdpowiedzUsuń
  99. Jestem Julia Walaszczyk, akceptuje regulamin i zgłaszam sie do konkursu . Mój e-mail to : julia7338@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapoznałam się z regulaminem i biore udział w konkursie.
    Mój nick: edifth
    Mój e-mail to: edytka554@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zapoznałam się z regulaminem akceptuje go i borę udział w konkursie.
      Nick/imie: Karolina
      slapcio46@gmail.com


      Usuń
  101. zapoznałam się z regulaminem i zgłaszam się do konkursu
    moje imię to Wiktoria
    mój nick to Camila Torres

    OdpowiedzUsuń
  102. Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój nick: wiktoriaaa7
    Mój adres e-mail: wiki1610.2000@o2.pl
    Przystępuję do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój nick: Violetta Martina
    Mój adres e- mail: ewita2000@wp.pl
    Przystępuje do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapoznałam się z regulaminem.
    Mój nick: Misia hehe a na imię mam Natalia.
    Mój adres e-mail: natkakiel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapoznałam się z regulaminem i go akceptuję.
    Nazywam się: Alicja
    Mój adres e- mail: martynkaczar@wp.pl
    Przystępuje do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapoznałam się z regulaminem
    Moje imię to Weronika
    Nick - Nika <33
    Przystępuję do konkursu
    Mój e-mail to fani.violetty@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapoznałam się z regulaminem.
    Moje imię to " Paulina
    Nick : Paulina Penkała
    Przystępuję do konkursu.
    Mój email : Pysia599@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Zapoznałam się z regulaminem.
    Moje imię to Natalia
    Nick : Krupson
    Przystępuję do konkursu.
    Mój email : nata.wroc@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Zapoznałam się z regulaminem i go akceptuję.
    Moje imię to Marta
    Nick:Marta M.
    Mój email:marti1052@wp.pl
    Przystępuję do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  110. Zapoznałam się z regulaminem i go akceptuję.
    Nick: Kamila Mila
    Moj email: jurewicz@inbox.ru
    Juz wyslalam na email.
    Jestem polko pa :)

    OdpowiedzUsuń
  111. DARIA 020899
    zapoznałam się z regulaminem

    OdpowiedzUsuń
  112. Jeszcze raz DARIA 020899
    przystępuję do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapoznałam się z regulaminem i go akceptuje.
    Nick: nie mam
    Imie: kasia
    Email: kmdrek229@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuje go
    Imię: Wiktoria I.
    E-mail-wika251@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję go.
    Nick:Violetta Stoessel
    Imię:Paula
    E-mail:violettafc7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Cześć.Jestem Zuzia. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuje go. Mój nick to Zuzia2511

    OdpowiedzUsuń
  117. Zapoznałam się z regulaminem i akcteptuję go.
    Nick: Nati S
    Imię: Natalia
    E-mail: nati_100@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuje go.
    Nick: nie mam
    Imię: Adrianna
    E-mail: adrianna.wydra@onet.pl
    Przystępuje do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  119. zapoznalam sie z regulaminem i go akceptuje
    nazywam sie Weronika
    e-mile weronika02xd@02.pl
    nick:nie mam
    Przystępuje do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  120. Nick: Asia Gronek
    Imię: Asia
    Zapoznałam i zgadzam się z regulaminem.
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Przystępuje do konkursu i akceptuje regulamin.
    Nick:Kinderka18
    Imię:Adrianna

    OdpowiedzUsuń
  122. Przystępuje do konkursu i akcepptuje reegulamin
    nick : Miśka2002
    meil : weronika.fb@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapoznałem się z regulaminem , akceptuję go.
    Przystępuję do konkursu.
    Mój nick to : Dysia
    Imię : Klaudia
    Adres e-mail : Klaudia0074@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Zapoznałam się z regulaminem, akceptujęgo
    Przystępuję do konkursu
    Mój nick: Agnieszka B
    imię:Agnieszka
    adres e-mail: a.braun555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Przepraszam ale wycofuje się z konkursu

    OdpowiedzUsuń
  126. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję go.
    Przystępuję do konkursu.
    Nick: Ela

    OdpowiedzUsuń
  127. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję go.
    Przystępuję do konkursu.
    Nick: Wiolczur / Wiola.
    E-mail: dontletrockdie.dyed@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Kuba, Kubcia
    kuba.iskra@onet.pl

    zapoznałem się z regulaminem i akceptuję go i przystepujędo konkursu

    OdpowiedzUsuń
  129. wyniki miały się ukazać we wtorek, i co????

    OdpowiedzUsuń
  130. zapoznałam się z regulaminem mam na imę Marta i zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  131. mój nick to dariatoja5
    i oświadczam ,że przystępuje do konkursu a także zapoznałam sie z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  132. Mój NICK : vilu819
    Oświadczam,że biorę udział w konkursie i przystosowałam się do regulaminu.

    OdpowiedzUsuń
  133. Mój nick Wika12 mój email iicia8@tlen.pl przystosowałam się do regulaminu i za 3 tygodnie wyśle ci odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Mam na imie Laura jestem twoją wielką fanką mam z tobą wszystko

    OdpowiedzUsuń
  135. mam na imię wiktoria jestem twoją wielką fanką łoooooooooooooołłłłłłłłłłłłł

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!