niedziela, 23 czerwca 2013

Violetta 2: Diego Dominguez

Hejo!
Mam dla Was trochę o VIOLETCIE 2, a konkretniej o Diego Dominguezie:


Diego - jak pewnie wiecie zastąpi on Tomasa, ale będzie miał zupełnie odmienny charakter!
Podobno umie dobrze tańczyć i śpiewać, chociaż moim zdaniem to za przystojny to on nie jest!
Jego charakter jest typowy dla "złego chłopca", jest arogancki oraz pewny siebie, co raczej nie doprowadzi go do serca Violetty!? Chociaż kto wie...

A Wy kogo wolicie Tomasa czy Diego?

Podoba Wam się jak śpiewa?


Niestety jest po włosku, ale można się domyślić, że będzie się działo!!! OJ BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :)

Pozdrawiam
M@rysia <3

73 komentarze:

  1. Wolę Tomasa. Ma dobre serce. LEONETTA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę Tomasa bo ma dobry i spokojny charakter a Diego zachowuje się jak nie powiem kto


    OdpowiedzUsuń
  3. Diego ma być z Violettą jest śliczny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą jest śliczny

      Usuń
    2. on nie powinien być z violettą bo z nią jest leon
      ♥♥♥♥♥

      Usuń
    3. Dla mnie Diego. ♥ On jest najlepszy z Violetty. Viola i Diego powinni być razem!

      Usuń
    4. Zgadzam się z tobą Diego powinien być z Violą ♥♥♥

      Usuń
    5. jest śliczny <3 <3 <3

      Usuń
    6. Diego jest najlepszy!

      Usuń
    7. Diego jest super !!!!!!!!

      Usuń
    8. Diego ♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  4. Diego lepszy! Za przystojny to on nie jest?! o.o ty chyba sobie zartujesz! Ja uwielbiam Diego, chociaz jego charakter na poczatku nie za bardzo mi sie spodobal, ale chociaz nie bedzie nudno! Bedzie z Violetta od 40 odcinka chyba... Diego Dominguez na twitcamie z Xabianim i Samuelem wspomnial ze Diego bedzie z Violetta w drugiej czesci 2 sezonu ale bedzie sie miedzy nimi psuc.
    Nie wiem jednak co ty masz do Diego! Nie za przystojny?! Dziewczyny (lacznie ze mna xd) go kochaja, niektore nawet bardziej niz Leona. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham Diego, w pierwszym sezonie kochałam Tomasa, ale teraz Diego<3

      Usuń
    2. Kocham Diego, ja najpierw kochałam Leona ale jak zobaczyłam Diego to się w nim zakochałam

      Usuń
    3. Kocham diega jest po prostu cudowny

      Usuń
    4. Kocham <3 Diega <3. Wszyscy myślą że jest chamski a tak nie jest <3 Jest opiekuńczy i słodki <3 Zakochałam sięw nim <3 Ma ładny głos <3 I poprostu Go KOCHAM <3 <3 <3 <3 <3

      Usuń
    5. Ja go uwielbiam to najlepszy chłopak na całej Ziemi ubwielbiam go i ubóstwiam ♥ ♥ ♥
      NIENAWIDZĘ LEONA ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

      Usuń
    6. zgadzam sie kompletnie! Diego to cudo w Violetcie. Leon dołem. Diego górą!

      Usuń
  5. Diego wygląda zupełnie jak Jacob ze Zmierzchu o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. nienawidze Diego :) nawet troche troche ale i tak ładnie śpiewa :D .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Diego on jest boski wy chyba sobie kpicie ci co mówią że jest brzydki on jest śliczny i love Diego <3 I Tomasa też lubię ale Leona nie nawidzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nienawidzę Leona laluś jakiś -,- Diego jest lepszy ♥♥

      Usuń
  8. Jasne, że Diego ma charakter co podkręci atmosferę. Leon ma mocnego rywala hehe.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tak się teraz zastanawiam to wolę Dielettę/ Dietini niż Leonettę/ Jortini :) Za ładny to on nie jest ?
    Nie jest ładny tylko jest boszki <3 Te quiero Diego <333 Leon ma mocnego rywala xDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Eeeeeeeeee Diego to głupi chłopak, chce zniszczyć związek Leona z Violą, chce aby Viola była w nim zakochana. A Tomasowi zakończył się związek z Violą i nie wróci. a Leon i Viola serce biją i bardzo razem do sb pasują. ;)) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej się podoba Leon a Tomasa nigdy nie lubiłam a Diego ma coś w sobie tajemniczego podoba mi się nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Diego jest przystojny i słodki a wy się nie znacie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Wolę Diego !!! I Nie masz Racji Tomas to brzydal a Diego to Przystojniak i jest o 1000000% lepszy od Tomasa :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje natalia verdas diego jest super a tomas jest glupi one nie maja za grosz racji

      Usuń
  14. Mi się obaj podobają ale bardziej Diego, on jest bardzo przystojny! ;p Ma zły charakter tylko w serialu. Szkoda że ma 22 lata.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Violetta i Tomas forever! Niech to cholera, że Tomasa już nie ma! Oni mieli być razem! Ale jak nie Tomas to Diego! Na pewno nie Leon. Debil, który niczego nie da sobie wytłumaczyć. Nie cierpię go! Uwielbiam za to jak się wkurza jak Viola rozmawia z Diego, albo jak Diego dla niej śpiewa! Nie podoba mi się to, że Viola na koniec będzie z Leonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze mówisz. Leon nie dba o nią i nie interesuje się Violą tak jak Diego

      Usuń
    2. Co do Leona zgadzam sie z tb w 100 °/° nie cierpię go
      tomasa nawet lubilam w 1 sezonie i chciałam żeby był z viola
      Moja zasada: "KAZDY JEST LEPSZY OD LEONA XD"
      kocham Diego
      Dietini4ever!
      ale sie rozpisalam
      Dominguez moim bogiem <3

      Usuń
    3. tez nie chce zeby potem Viola znowu wrocila do Leona, ale mam nadzieje ze moze sie jeszcze rozstana i Diego bedzie z Violetta <3

      Usuń
  16. Szczerze....Tomas*.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Diego jest mega przystojny! Viola powinna z nim być..

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nienawidzę tomasa wolę leona albo diego przynajmniej to nie są ciapy jak tomas:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem nie jest jakiś super ładny ,ani nie jest brzydki. Ogólnie wolę leonette ,a;e zaczynam i lubić diego. Może jakieś informacje o diego?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wole Tomasa. W pierwszym sezoni sama nie wiedziałam co czuje bo z jednej strony byłam za Tomasem a z drogirj podobał mi się Leon. Leontta forever to za mało. Diego to du_pek, idio_ta

    OdpowiedzUsuń
  21. wole DIEGO ♥♥♥
    Ślicznie śpiewa

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham diego on jest boski

    OdpowiedzUsuń
  23. w 1 sezonie tomi♥♥♥ a w 2 sezonie diegooo♥♥♥

    nienawidze leona ble brzydal jajco mi sie nie podoba a diego slicznie spiewa♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Brakuje wam Tomasa w Violettcie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak wy możecie to oglądać ? Violetta jest dla mięczaków !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Amor Bravio jest o dużo , dużo lepsze niż ten dziecinny serial !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Diego jest ekstra.
    I Violetta go kocha.
    Nie wierzycie to sobie tu wejdźcie.
    http://tiny.pl/qdx1q
    http://tiny.pl/qdx1f
    I nawet w realu się do niego łasi.
    http://tiny.pl/qdx1p

    OdpowiedzUsuń
  28. Diego jest super! Jest trochę nachalny, ale walczy o swoje. Szczerze mówiąc, to nie lubię Leona, bo jest taki, hm, mazgajowaty. Udaje że Viola go nie obchodzi, kiedy tak naprawdę użala się nad sobą. A Diego chociaż (niestety) chce zniszczyć Violettę, to wie czego chce i jest silny, odważny i ambitny. Krótko mówiąc: Te Amo, Diego!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Amor Bravio jest nudny. Viola lepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Diego jest może i ładny, ale po rozpoczęciu 2 sezonu kombinował coś z ludmiła przeciwko violi.Bój sie violu ☆☆☆

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcą wyrzucić violę ze studia!!! o.o

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham diego on jest przystojny

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chce żeby Violetta była z Diegem

    OdpowiedzUsuń
  34. Love Sabes i Diego

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdybym mogła wybrać męża Diego jest w sam raz LOVE DIEGO I VIOLETTA

    OdpowiedzUsuń
  36. wera violetta3 marca 2014 17:15

    Każdy kto wygląda i ma charakter jak Diego jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  37. candela morfase3 marca 2014 17:18

    dla Karoliny maxi też jest troche ładny p.s DLA Karoliny Krukowskiej

    OdpowiedzUsuń
  38. ja wręcz go wielbię jest bardzo przystojny i głęboko głęboko dobry uważam że przestanie słuchać się ludmi jest zbyt ładny na ludmi

    OdpowiedzUsuń
  39. DIEGO JEST JAK CÓKERECZEK

    OdpowiedzUsuń
  40. Diego podbił moje serce

    OdpowiedzUsuń
  41. Według mnie Diego tylko zepsuł to vo było między Leonem a Viola... LEONETTA 4-EVER!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Diego jest taki piękny ♥♡♥♡ i jaj tu go nie kochać? ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Diego ale najbardziej lubie Maxiego

    OdpowiedzUsuń
  44. Diego Hm...<3 jest zajebisty kocham go w serialu powinnien byc z Violetta a w prawdziwym zyciu z Martina ;** I <3 Diegoo ;****

    OdpowiedzUsuń
  45. wole tomasa ;] ale jestem za leonetta<333

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!