poniedziałek, 3 czerwca 2013

Podsumowanie ankiet :)

Siemano :)
W tym poście chciałabym podsumować ANKIETY :)
Jakby co to zrobiłam drobne poprawki, bo coś tam się nie zgadzało :)

Bardzo dziękuję za wszystkie oddane głosy:

1. A TY UWAŻASZ? DO KOGO PASUJE VIOLETTA ?

- Razem: 919
- Leona: 570 (większość w tym ja :)
- Thomasa:  316 (buuu)
- Braco: 20
- Maxiego: 13
 Jestem bardzo z tego zadowolona, że tak dużo osób lubi Leona :) I jestem TAK DUMNA, że tak dużo osób weźmie w niej udział, najpierw mi się wydawało, że było to 100, a tu prawie 1000 :)
BARDZO DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA <3

2. JAK PODOBA CI SIĘ SERIAL VIOLETTA?

Razem: 626
- KOCHAM GO <3: 569 (większość głosów w tym mój)
- Uwielbiam: 34
- Lubię: 15
- Może być: 4
- Nie lubię: 4
Jak fajnie, że tak dużo osób lubi tak jak ja ten serial!!!

Jestem niesamowicie wzruszona, że tak dużo osób wzięło udział!
BARDZO, ALE TO BARDZO DZIĘKUJĘ :) (znowu :)
Pozdrawiam
M@rysia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!