niedziela, 23 czerwca 2013

Produkty Violetty - bransoletki, tatuaże i naklejki!!!

Hejo!
To już będzie na pewno ostatni post :)
Jest w nim coś o "produktach Violetty" - bransoletkach, tatuażach oraz naklejkach, które będziecie mogli zdobyć w normalnych kioskach i  pewnie jeszcze w Empiku (na razie wiem, że są we Włoszech,a w Polsce pewnie się pojawią)

fioletowo-merchandising

1. Tatuaże:
$ (KGrHqZ,! RQFGJQ1JDdLBRnHoTkIS! ~ ~ 60_12
Jak widzicie z różnymi postaciami :)

2. Naklejki:
5228_38_685x158_Violetta

Zbierz je wszystkie z bohaterami serialu Violetta!!!
Jest 5 paczek po 100 małych naklejek, po 2, 50 EURO (na razie we Włoszech).
Możesz przyklejać je gdzie Ci się żywnie podoba!!!

3. Bransoletki:
969406_528640833839110_1182042224_n
Różne kolory i wzory bransoletek z postaciami z serialu!!!
Saszetka we Włoszech : 2, 50 EURO

Pozdrawiam i BRADZO DZIĘKUJĘ za tak liczne wejścia na mojego bloga :)
Kocham Was za to!
M@rysia <3

5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapoznaj się ze szczegółami na moim blogu: http://wordvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką saszetkę ,bo wróciłam z Włoch w niedziele .W jednej saszetce są dwa szablony z tatuażami i karteczka z dwoma opisanymi postaciami. Mi się wylosował Thomas z Violettą (opisani tylko nie wiem co tam jest napisane ,bo po włosku),a na szablonach to na 1-Thomas z gitarą i Violetta w kucyku ,a na 2 -błyszcząca Violetta,motylek i bransoletka z walizką z napisem Buenos Aries i z samolocikami.
    PS.I tak w ogóle to super blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zazdroszczę wyjazdu do Włoch, mam nadzieję, że te produkty Violetty będą fajne, ponieważ najprawdopodobniej ukażą się w Polsce ;)

      Usuń
  3. wiesz czy bedzię jakiś magazyn violetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam taką bransoletkę

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!