poniedziałek, 1 lipca 2013

KONKURS WYGRAJ PAMIĘTNIK VIOLETTY!!! TYDZIEŃ II




Siema!!!


UWAGA UWAGA!!!
Chcesz wygrać pamiętnik Violetty?
Jeśli tak to weź udział w moim konkursie!!!
To nie jest ściema - fundatorem nagrody w moim konkursie jest

 The Walt Disney Company Poland!!!


Aby wziąć w nim udział i wygrać wymarzony pamiętnik Violetty musisz:
1. Być ogromnym fanem serialu „Violetta”
2. Dokładnie zapoznać się z REGULAMINEM i stosować się do niego!

Regulamin konkursu:
1. Do konkursu możesz przystąpić w każdym momencie. Konkurs rozpoczyna się 24.06.13. Składa się on z 3 tygodni, każdy zawiera 10 pytań w formie quizu. Na każde pytanie jest tylko jedna poprawna odpowiedź!!!
2. NAJPIERW:
   a. Dodaj komentarz pod postem, w którym jest I TYDZIEŃ (pierwszy zestaw pytań) – ma zawierać się w nim Twój Nick/Imię oraz potwierdzenie przystąpienia do konkursu i zaakceptowanie regulaminu!
   b. Zapisuj gdzieś swoje odpowiedzi (np. w programie Word) i prześlij je mi na maila – love.kickinitblog@onet.pl . Na karcie z odpowiedziami proszę również o Twój NICK oraz adres mailowy!!! Możesz  to zrobić dopiero po 3 tygodniach, kiedy pojawią się wszystkie pytania (jest to TYDZIEŃ I, TYDZIEŃ II, TYDZIEŃ III) !!!
   c. Proszę o odpowiedzi w takiej formie np.:
1. A
2. B
3. C
Itd.
   d. Na wszystkie odpowiedzi czekam do 14 lipca 2013r. (niedziela) do godz. 18:00!
   e. Pamiętnik wygra ta osoba, która zdobędzie największą ilość punktów (max. 30 pkt.). W przypadku, kiedy kilka osób zdobędzie tę samą ilość punktów odbędzie się losowanie!
   f. WYNIKI zostaną ogłoszone na moim blogu 16 lipca we wtorek. Nagroda zostanie przesłana do zwycięzcy przez The Walt Disney Company Poland.
3. Dziękuję za zapoznanie się z regulaminem i proszę o jego przestrzeganie, gdyż bardzo pomoże mi to wybrać zwycięzcę!!! 
ŻYCZĘ POWODZENIA!!!

JAKBY CO TO PRZYPOMINAM, BO BYŁO KILKA POMYŁEK: 
ODPOWIEDZI PRZESYŁACIE DOPIERO, KIEDY POKAŻE SIĘ "III TYDZIEŃ" PYTAŃ!!! WTEDY PRZESYŁACIE WSZYSTKO

Pytania do serialu „Violetta”

II Tydzień

11. Jaki utwór wykonała Violetta na przesłuchaniu do Studia 21?
a.       „Voy Por Ti”
b.      „En Mi Mundo”
c.       „Tienes Todo”
12. Czego najbardziej boi się Violetta?
a.       pająków
b.      lotów samolotem
c.       jazdy na koniu
13.       Jaki produkt reklamowała Ludmiła?
a.       paszę dla świń
b.      boksy dla świń
c.       poidła dla świń
14.       Z kim Violetta przeżyła swój pierwszy pocałunek?
a.       Tomasem
b.      Maxim
c.       Leonem
15.       Kim jest Angie?
a.       kuzynką Germana
b.      ciocią Violetty
c.       matką Tomasa
16.       Skąd pochodzi Tomas?
a.        Argentyny
b.      Urugwaju
c.       Hiszpanii
17.       Co było więzieniem Matiasa?
a.       samochód
b.      studio 21
c.       dom Germana
18.       Jakiego koloru sukience przyszła Violetta na swoje urodziny zorganizowane przez Jade?
a.       błękitnej
b.      żółtej
c.       różowej
19.       Gdzie mieszkała Violetta przed przylotem do Buenos Aires?
a.       Barcelonie
b.      Madrycie
c.       Maladze
20.   Kto zajmuje się domem Violetty i Germana?
a.       Jade
b.      Maria
c.       Olga
KONKURS ZAKOŃCZONY !!!
WYNIKI UKAŻĄ SIĘ WE WTOREK - 16.07.13!!! 
Odbędzie się losowanie , więc uczestnicy CZEKAJCIE :)
Wszystkim bardzo dziękuję za udział :)
Marysia

35 komentarzy:

  1. A kiedy będą pytania III tygodnia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś dodać chociaż o 1 dzień wcześniej bo ja wyjeżdżam 8 lipca i niestety nie będę miała intenetu ;c Prooosze !

      Usuń
  2. A nie mogłabyś ich dodać 2 dni wcześniej to dla mnie bardzo ważne bo wyjeżdżam 7.07 i nie będe miała dostępu do internetu bardzo prooooooooszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, bardzo Was przepraszam i jest mi bardzo przykro, ale wszystkich muszę traktować równo i zgodnie z regulaminem, dlatego nie będę wszystkiego zmieniać tylko w związku na Was!!!
      Ale macie jeszcze po 8 dużo czasu - aż do 14 lipca 18:00!!! Może uda Wam sie tak zorganizować czas, ze wezmiecie w nim udział
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja niestety wracam 19 lipca, no ale trudno, rozumiem.

      Usuń
  3. Hej tu Liv B. z bloga http://never--say--die.blogspot.com/ chciałam cię poinformować, że twoje zamówienie wciąż jest aktualne tylko odezwij się do mnie na GG i opisz jak ma to wszystko wyglądać ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, ale teraz jestem na wyjeździe, a do tego nie mam gg! Może skontaktujemy sie przez maila za jakieś 3 tyg.?

      Usuń
  4. Mam pytanie, czy będę mogła wysłać ci odpowiedzi na pocztę, tylko podałabyś mi login?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój email jest podany i tylko tam można przesyłać mi odp! Po co ci jakiś login?

      Usuń
    2. Sorry! Email a nie login źle napisałam! To ja się pomyliłam, jeszcze raz przepraszam!

      Usuń
    3. Nic się nie stało :)

      Usuń
  5. Cześć. Czy mogłabyś mnie zareklamować w poście? :) Napewno napiszę o tobie na moim fp. ;33 fb.com/violettamymzyciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o posty konkursowe to nie, ale normalne to pewnie :)

      Usuń
    2. To dzięki, mam nadzieję, że nie blefujesz. ;D Pozdrawiam. :33

      Usuń
    3. To wszystko jest za pośrednictwem The Walt Disney Company!
      Myślisz, że robiłabym ten konkurs i traciłabym wakacyjny, gdybym nie miała tego pamiętnika!!!!

      Usuń
  6. Właśnie chcę cię poinformować,że Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog na moim blogu ;D
    TheVilu♥ // TheTini♥

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam , czy mogłabyś wyniki wysłać na mojego emaila? kolowscy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie na moim blogu, każdy może to sobie sprawdzić!

      Usuń
  8. Cześć! Fajny blog. Dzięki niemu dowiedziałam się o " Violecie" dużo ciekawych rzeczy. Jednocześnie zachęcam Cię do wejścia na mojego bloga pod adres: " www.icarlyicarlycom.bloog.pl " Nie dawno ogłosiłam na nim interesujący konkurs, do którego zachęcam, aby wziąć udział. Wiem, że może mój blog nie jest tak super jak Twój, ale mam nadzieję, że wejdziesz na niego choć na chwilę. A jeśli znajdziesz czas, by polecić go innym albo dodać post zachęcający ludzi do wejścia na niego, to na pewno dodam Cię do polecanych blogów. Mam nadziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chętnie zajrzę i polecę, ponieważ na pewno będzie wart polecenia!!!

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór15 lipca 2013 19:13

      Weszłam na twój blog i rzeczywiście jest na nim fajny konkurs! Szkoda tylko, że z mojej poczty nie mogę wysłać tych zdjęć na twoją:c No trudno, pozostałym biorącym udział w konkursie na tym blogu, życzę powodzenia:))

      Usuń
  9. Cześć, już się zaisałam, jestem nowa i proszę skomentowałabyś cos ? plisss

    OdpowiedzUsuń
  10. ile jest tych pamiętników do wygrania ?
    Ps : jestem Katie 200

    OdpowiedzUsuń
  11. ciasteczkowy potwór!7 lipca 2013 19:46

    Chyba tylko jeden

    OdpowiedzUsuń
  12. ciasteczkowy potwór!9 lipca 2013 15:41

    Nie myśl tak, każdy może wygrać:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy wyniki kokursu?

    OdpowiedzUsuń
  14. zamoznałam się z regulamizem muj nick to anita0903 e-meil anitka.m@op.pl odpowiedzi wysłałam teraz ponieważ nie wiem czy tamte wysłałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pod postem, w którym jest 1 tydzień :)

      Usuń
  15. KFJVDFCNVHHDK URFIEKFJIEDFUK EJFEJFHUIDFJ IDJFIUUDIODODOP EEOEJDIFHLODIDUIEEJ9DTYFYDFUHD DYDHFJJKKFL RFFJIRJFIRJIRO R8EJRRJ9F0KODKFOFDUFFFIIO JRJFIVJ DFEDIDOEOEOE FKIKODEOKF9 KFFOKDFPKFKKFFOF[[F FKIFVOVJVIFVUJIKFJFFIFFJFKFIFFKKFKOPFFKOFIFKOIFIFJFI DIF RIR I RRIR R 9R I I

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!