niedziela, 23 czerwca 2013

Diary of Secrets of Violetta - oryginalny Pamiętnik Violetty

Hello!
To już na dzisiaj chyba ostatni post (lub przedostatni), ponieważ dodałam ich dużo, bo musiałam się jakoś odpłacić za to nie pisanie :)

Powiem Wam teraz trochę o Pamiętniku Violetty, który ma ukazać się niedługo we Włoszech (szkoda, że nie w Polsce) :(
Wymiary: 17,5 x 22 x 2 cm
Sklepy: wszystkie dobre z zabawkami
Opis:
- jest zamknięcie na magnes
- obrazki na kartkach podobne do tych Violetty (oczywiście tylko na około kartki)

Tak wygląda:
86848-ViolettaDiarioSegreto2

86848-ViolettaDiarioSegreto1


A tutaj najwidoczniej już ktoś taki posiada!!!!

Pozdrawiam
M@rysia <3

4 komentarze:

  1. a gdzie można kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam nie którzy z hiszpani go mają ale nie lepiej kupić sobie inny przecierz jest w Polsce inny z kwiatkie i z falowanym zamknięciem i to o wiele grubszy ma 120 stron i ja to wszystko wiem bo ja go mam jak by co kupiłam go na allegro za 50,00zł ale strasznie zwyższyli cenę w tej chwili kosztuje 222.40zł a na kidsfunshop.pl jest za 50,00zł w śpodku na kartkach po bokach ma fioletowe pianino i napis w chmurce happy.Naprawdę polecam ! ps.Pozdrawiam cały blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a noi oczywiście jest na magnes

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!