piątek, 30 sierpnia 2013

"Violetta 2" nowe postacie... +bonusik

W drugim sezonie pojawi się dużo nowych postaci, sami zobaczcie (i na koniec bonusik):

MORA - ma pojawić się pod koniec 2 sezonu. To jest prawdopodobnie siostra Diego.


DIEGO - nowy czarny charakter. Więciej info TUTAJ .

HEHE :D

LARA - koleżanka Leona z motocrossu.
 
UUUU....
Jaka ona śliczna *.*

ESMERALDA - Szpieg zatrudniony przez Jade i Matiasa.


JACKIE - nowa nauczycielka tańca (Czy to oznacza, że już nie będzie Gregorio?)




+++
MAŁY BONUS:
Zobaczcie jak wyglądałoby intro Violetty w stylu Austin i Ally:


Pamiętajcie: Violetta codziennie o 16:00 w Disney Channel!
Szykuję też dla Was niespodziankę na 100.00 wejść, jak sądzicie co to będzie?

Pozdrawiam
M@rysia <3

12 komentarzy:

  1. Jak moge dodać muzyke do Bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasteczkowy potwór31 sierpnia 2013 10:53

    Eee... może jakiś konkurs? Z tych postaci nie lubię: Diego, Lary i Esmeraldy.

    potwór:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcecie konkursu ? To zapraszam do mnie http://myviolettablog.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie wiedziałam ni o tej Morze ;) O innych tak ale o niej nie :D
    A ten bonus jest świetny, widziałam też wersję Czarodziejów z Waverly Place i Jessy, ale uważam że ta jest najlepsza <3
    +Obserwuję ;*
    http://elblogderebeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podaba mi sie wszystko co ma cos wspolnego z Violetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamurowało mnie intro w stylu Austin i Ally O.o Ale było fajne xD a Lara naprawdę jest Śliczna ;***
    A Mora podobna troszeńkę do Diega ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super juz jest 2 sezon ale nie wiem wszystko sie sparawdzilo ale nie wiem czy mora to prawda

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba raczej nie bedzie tej Mory :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam cały sezon 2 i nie było żadnej Mory 😥

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!