czwartek, 8 sierpnia 2013

KONKURS: WYGRAJ PŁYTĘ Z PIOSENKAMI Z 1 SEZONU VIOLETTY!!!



Płyta jest sponsorowana przez The Walt Disney Company Poland!!!
Jeżeli chcesz wygrać płytę z piosenkami  z 1 sezonu Violetty, która jest również złotą płytą, weź udział w tym konkursie!!!


Pokaż swój pisarski talent!!!
Co działo się przed pierwszym odcinkiem Violetty? Stwórz „0” odcinek serialu „Violetta”. Napisz opowiadanie  (max. 250 słów) o tym, co działo się jeszcze w Madrycie.

Zanim weźmiesz udział w konkursie zapoznaj się z regulaminem:

Regulamin:
1.  Opowiadania proszę przesyłać do mnie na emial: love.kickinitblog@onet.pl (temat maila: Konkurs płyta Violetty) w programie word (jak się nie posiada to program tego typu) w takiej formie:

            Imię i nazwisko:
E-mail:
Opowiadanie:

2. W mailu wyraź zgodę na podanie swojego adresu zamieszkania.
3. Konkurs trwa : od 8.08.13 do 18.08.13 do godz. 20:00. Ogłoszenie wyników ok. 24.08.13 (może się przedłużyć).
4.  Zwycięzców będzie 3.

Mam nadzieję, że pokażecie swoją kreatywność i puścicie wodze fantazji J
Czekam z niecierpliwością na Wasze prace, na pewno wszystkie będą wspaniałe, ale ja niestety mogę wybrać tylko trzy.
Mam nadzieję na liczne zainteresowanie konkursem J

PAMIĘTAJCIE!!!
Violetta tylko w Disney Channel! Codziennie o 16:00!

Pozdrawiam
Marysia <3

PS Pod tym postem możecie zadawać pytania jeśli macie jakieś wątpliwości.

83 komentarze:

  1. Bardzo fajny konkurs a czemu tak długo nie pisałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogłam byłam na obozie, a teraz jestem z przyjaciółką nad morzem :)

      Usuń
  2. A mogę poprosić o wytłumaczenie punktu 1? Bo nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście: Na mojego maila macie przesyłać swoje prace (love.kickinitblog@onet.pl).
      Mają one znajdować się w załączniku w programie word lub jeśli nie posiadasz to w innym programie tego typu. Ma to być w takiej formie(w załączniku) :
      Imię i nazwisko:
      Email:
      Opowiadanie:

      Mam nadzieję, że teraz jest już wszystko jasne :)

      Usuń
    2. A można normalnie, a nie z worda? Bo jak dziś (dla spróbowania czy potrafię) chciałam wysłać e-mail z worda to mi pisze "Wysyłanie wiadomości nie powiodło się" . A jeśli nie można od razu z e-maila to czy możesz mi wytłumaczyć jak wysłać?

      Usuń
    3. Może np. przez notatnik, jeżeli nie przechodzi to normalnie, ale spróbuj proszę jeszcze z notatnikiem, to bardzo mi pomoże :)
      Dzięki :)

      Usuń
  3. A ten rozdział może być trochę dłuższy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, żeby nie był dłuższy niż 250 słów, oczywiście jeżeli będzie o 3 słowa więcej to nic się nie stanie, ale proszę nie przekraczać 255 słów!!!

      Usuń
  4. Czy w opowiadaniu mogą występować dialogi?
    Mogę opisać postacie?
    Np. Violetta to utalentowana dziewczyna która nie wie o swoim talencie. Jej ojciec German wszystkiego jej zabrania. Matka Violi nie żyję.
    Czy: Violetta weszła do domu, w salonie czekał na nią ojcec nie miał najlepszej miny.
    Może być to z punktu widzenia Violetty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Dialogi mogą występować jak najbardziej!
      2. Opisy postaci też.
      3. Może to być i z punktu widzenia narratora, Violetty, a nawet jej guwernantki, czekam na kreatywność!
      Tylko pamiętaj zmieść się w 250 słowach :)

      Usuń
  5. W emailu podać miejsce zamieszkania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tylko wyrazić zgodę na jego podanie, a jeśli zostanie się zwycięzcą to po prostu przesyła się adres na mój emial :)

      Usuń
  6. ciasteczkowy potwór9 sierpnia 2013 21:24

    Ja chciałam zapytać o to, czy można nie w programie word tylko normalnie na poczcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz worda proszę w notatniku, ale nie w wiadomości, to bardzo ułatwi mi pracę :)

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór10 sierpnia 2013 14:02

      no dobra, to ja z notatnika wysyłam :)

      Usuń
    3. a ja nie mama notatnik i wysłałam bezpośrednio na pocztę!

      Usuń
    4. ciasteczkowy potwór13 sierpnia 2013 13:59

      No ja w końcu też, bo nie mogłam wysłać...

      Usuń
  7. No to idę się zgłaszać, a nie masz gg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właściwie zapomniałam się Ciebie zapytać... Czy będziemy musieli za tę płytę zapłacić?

      Usuń
    2. Jeżeli to jest konkurs to raczej nie musicie zaplacić, na tym polegają konkursy!
      GG nie mam, macie przesyłać mi to na poczte !!!

      Usuń
  8. Zrobisz jeszczę konkurs wygraj pamiętnik Violetty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, to nie zależy ode mnie tylko od The Walt Disney Company .

      Usuń
  9. ciasteczkowy potwór10 sierpnia 2013 14:06

    A ja jeszcze chciałam zapytać, czy to może być, nie z punktu widzenia Violetty czy kogoś tam tylko np. Violetta:
    Poszłam gdzieś tak i spotkałam kogoś tam. bla bla?-spytał mnie.
    Leon:
    Widziałem Violette i coś tam...
    No czyli w wormie opowiadania z różnymi postaciami opisującymi sytuację :)
    Pozdrawiam potwór :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale nie musi być z punktu widzenia Violetty! Czekam na Waszą kreatywność!!!

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór10 sierpnia 2013 19:11

      Nie o to mi chodziło, tylko bardziej o to, że np. jeśli opowiada to Violetta to pisze violetta: i coś tam dalej. Potem np. German i pisze German: iwg. Ale nie warzne, bo i tak już wysłałam....:D Ale akurat z punktu widzenia Violetty... tak jakoś wyszło...:D

      Usuń
  10. Spacje w ilości słów również się liczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciasteczkowy potwór12 sierpnia 2013 20:57

      Ale kropki, przecinki itp. też się nie liczą tak? A ja mam 256 słów, nic się nie stało?

      pozdrawiam- potwór :*

      Usuń
  11. ciasteczkowy potwór10 sierpnia 2013 19:14

    A moje jest w wiadomości, bo nie mogłam inaczej, bo przez program word mi się nie chciało wysłać i przez notatnik też. Czy nic się nie stało (e-mail to kati5789 więc jak coś to wyślij mi, że nie mogę np. brać udziału w konkursie) ale mam nadzieje, że nic się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jakoś sobie poradzę :)

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór11 sierpnia 2013 11:19

      To dzięki :) A co, jak czyjaś praca przekroczy 250 słów, ale nie tak, że np. 3 słowa , tylko np. 10 słów więcej, albo nawet...20?

      Usuń
    3. Praca nie może przekroczyć 255 słów , koniec i kropka!!!

      Usuń
  12. ja nie mam żadnego z tych programów mogę wysłać odrazu na pocztę gmail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym komputerze jest notatnik!!!

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór11 sierpnia 2013 15:06

      Wchodzisz sobie w start (lewy dolny róg) i bierzesz wszystkie programy ( na dole) potem szukasz akcesoria i na to naciskasz i bierzesz notatnik :) Udało się?

      Usuń
    3. ale ja nie mam bo już tak sukałam i nie ma wysłałam bezpośrednio na gmail ja mam ale nic tam się nie da scicky notes a w tym sie tylko da pisać nie da się przez to nic wysłać więc wysłalam na pocztę gmail

      Usuń
    4. ciasteczkowy potwór12 sierpnia 2013 20:54

      No da się wysłać tylko trzeba umieć. Ale chyba nic się nie stało jak wysłałaś przez pocztę, bo ja też tak zrobiłam i Mary Sia napisała, że nic się nie stało. Notes jest w każdym komputerze, więc pewnie źle szukałaś, przez scicky notes chyba faktycznie się nie da wysyłać, ale notatnika nie ma chyba tylko w tablecie więc jak nie pisałaś z tabletu, tylko z komputera lub z laptopa to musi być notatnik, w tym przypadku wyjątki się nie zdarzają.

      Pozdrawiam potwór :*

      Usuń
    5. ja pisałam z laptopa i tam mam tylko scicky notes i nic więcej :(

      Usuń
    6. przepraszam za nieporozumienie nzalazlam worda i notatnik więc wyślę drugi raz

      Usuń
    7. nie da sie wysłać przez worda i przez notatnik też i coś tam mi wyskoczylo że sie nie da więc na poczcie gmail wysatarczy

      Usuń
    8. Ok, ale na love.kickinitblog@onet.pl

      Usuń
    9. ciasteczkowy potwór13 sierpnia 2013 13:58

      Ja miałam tak samo, nie mogłam wysłać

      Usuń
  13. SERDECZNIE ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY: https://www.facebook.com/ViolettaPolska21?ref=hl DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAM ;)

    JAK NIE TO PRZEPRASZAM ZA SPAM.
    POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wziełam udział, chodź wiem że i tak nie wygram :) Nie jestem dobrą pisarką :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysłać Ci to w pliku z worda czy przekopiować, wkleić i Ci wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że chociaż Ci się podoba.
    Pozdrawiam.
    Fanka Meredes Lumbre, Martiny Stoessel i Rodrigo Velillo, czyli Zuzanna.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciasteczkowy potwór12 sierpnia 2013 18:31

    A jak ja mam 256 to nic? Bo miało nie przekraczać 255 ale jak jest 256 to nic?

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam się zapytac czy mamy uwzględniac wyjazd do BA?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę wspominieć o twoim blogu na moim? Twój blog jest super i chcę się spytać czy mogę go polecać, żebyś miała więcej obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, z góry bardzo dziękuję, to bardzo miłe, podaj mi adres swojego bloga, a ja z chęcią zajrzę :)

      Usuń
    2. http://roserain-blog.blogspot.com/p/blog-page_61.html
      I dziękuje za zgodę!
      Pozdrawiam, Zuzanna!

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. O, z, w itp... też się zalicza do słow???

    OdpowiedzUsuń
  22. Aha. Dziękuję.
    Viola<333

    OdpowiedzUsuń
  23. ciasteczkowy potwór13 sierpnia 2013 15:54

    Zwycięzców poinformujesz i na blogu, i na poczcie, czy tylko na blogu? A podoba ci się moja praca?

    Pozdrawiam- potwór :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu i na poczcie, prac jeszcze nie oglądałam :)

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór14 sierpnia 2013 21:35

      Aha :) To dzięki :) Czekam na wyniki :)

      Ps. no i co, szukasz nowej redaktorki?

      pozdrawiam- potwór :*

      Usuń
    3. Po konkursie .... Pomyślimy

      Usuń
    4. ciasteczkowy potwór17 sierpnia 2013 17:48

      Dobra, to po konkursie wyślij mi na mój e-mail odpowiedź ok? kati5789@wp.pl

      Usuń
  24. Kropki, przecinki i dwukropki zaliczają się do słów?
    Według mnie nie ale chcę mieć pewność.

    Loffka :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak mam o jakieś może z 10 słów więcej niż 225 to praca jest brana pod uwagę?

    V-lovers.

    OdpowiedzUsuń
  26. ciasteczkowy potwór14 sierpnia 2013 10:23

    szukasz może nowej redaktorki do pomocy przy blogu? Bo jak tak to była bym chętna :) A i jeszcze jak coś to podaj swój e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://zuzka5000.blogspot.com/ Zapraszam na mój blog o Violetcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poleciłam twój blog na http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/
    Zajrzyj plissssssssss!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. A można napisać w dwie osoby? To znaczy, że ja i koleżanka? I obie wtedy dostaniemy nagrodę, jeżeli znajdziemy się w tej wygranej trójce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniecie wtedy chyba jedną nagrodę, lepiej wyślijcie osobno

      Usuń
    2. A jakbyśmy wysłały dwa takie same opowiadania, lub dwa bardzo podobne, to co?

      Usuń
    3. Muszą sie różnić, przykro mi!!!

      Usuń
  30. Wysłałam Ci już pracę. Niestety nie mogłam przez Worda. Bardzo za to przepraszam. Mam nadzieję, że moja praca będzie się liczyć : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Wysłałam moje wypociny. Wiem, ze na ostatnią chwile, ale dopiero wczoraj odkryłam ten konkurs. Musiałam wysłać w mailu bo nie mogłam zmusić worda to pracy, a bałam się, ze wszystko się usunie. Mam nadzieję, ze nieźle wypadłam. Mimo, ze nigdy nic nie wygrywam to i tak mam nadzieję, ze ktoś wreszcie mnie zauważy.
    Pozdrawiam Alex.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  33. A czy można napisać jak by ona to pisała w pamiętniku ?

    OdpowiedzUsuń
  34. A czy można napisać jak by ona to pisała w pamiętniku ?

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!