czwartek, 22 sierpnia 2013

Martina Stoessel w magazynie CARAS - wywiad+zdjęcia

Mam dla Was wywiad, przetłumaczony dla mnie przez google tłumacza (oczywiście nieco go poprawiłam) . Bardzo przepraszam, jeżeli coś źle przetłumaczyłam .
 (powiększcie sobie zdjęcia, ponieważ są małe)





 "Zawsze chciałam być w telewizji. Od dziecka razem z tatą chodziłam do pracy i marzyłam, by stanąć po drugiej stronie kamery ".









Martina Stoessel studiowała i praktykowała hip hop, taniec, śpiew i grę na gitarze, dzięki tym umiejętnościom mogła pójść na drogę muzyczną i zaistnieć w telewizji.




Noc Martina Fierro było to poświęcenie. Wzięła statuetkę dla "objawienia" i "najlepszego  programu dla dzieci". (zupełnie nie wiem o co tu chodzi, hehe)

 Oto jej matka - Marianna, ojciec – Aleksander i brat Fran, byli pełni radości i podniecenia.



Wie, że moc daje sukces, ale woli o tym nie myśleć. Ma wielką przyjemność i emocje, gdy w wypełnionym teatrze może poczuć emocje i sympatię swojej publiczności. Mówi, że musi podziękować również miłości <3


„Cały czas myślałam, kiedy się zakocham. Zakochałam się i zdałam sobie sprawę, że wybrałam złą osobę. Teraz jestem sama i jest rebién”.


Żywa, wesoła i spontaniczna 16-latka ciesząca się swoim życiem. Od trzech lat zaczęła myśleć o byciu tancerką, a od czterech by być sławną.




Wybierając swój ubiór zaczyna od butów. Uwielbia leginsy, platformy i luźne koszule. Również akcesoria, pierścionki, zegarki, szaliki oraz czapki.



„Mój brat jest bardzo nadopiekuńczy.  Kiedy byliśmy małymi dziećmi walczyliśmy, ale bawiliśmy się razem”.




„Cały czas spotykam się z moimi przyjaciółmi” (tylko to zrozumiałam).








Pozdrawiam i przepraszam za błędy, ale trochę się nad tym zamęczyłam :)
M@rysia <3

13 komentarzy:

  1. Mogłabyś udostępnić nasz funpage https://www.facebook.com/pages/Violetta/156079327912969 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią, ale to znaczy mam podać linka na blogu, czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny blog!

    I przy okazaji zapraszam Cię :
    http://zyjemy-tak-jak-snimy.blogspot.com
    Po wyjeździe Violetty Castillo w mieście zjawia się ktoś nowy. Sprawy się komplikują.
    Jak poradzą sobie uczniowie Studio?
    Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog został nominowany do LBA, więcej na moim blogu http://wszystkoovioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog został nominowany do LBA, więcej na moim blogu http://wszystkoviolettcie.blogspot.com/2013/08/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ciasteczkowy potwór26 sierpnia 2013 10:02

    Super! Jakie rebién? xD No ale nie szkodzi. Ja miałam taki wywiad przetłumaczyć i wychodziły mi jakieś takie zdania: Martina lubi ubiurać dzieci czapki i kocha. Chyba chodziło o coś typu: Martina lubi zakładać czapki i kocha dzieci... A właśnie: nie Martina Fierro, tylko nagrody Fierro :P

    Potwór:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHE, no dobra.
      Nie znam zbyt dobrze hiszpańskiego,a do tego z tego tłumacza wychodzą strasznie dziwne rzeczy xD :)))

      Usuń
  7. ciasteczkowy potwór26 sierpnia 2013 15:47

    Ta paczka będzie w dużym opakowaniu? I kiedy mozna się jej spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka pewnie będzie w opakowaniu trochę większym niż płyta :)
      Spodziewać się możesz ok. 2-3 dni od podania danych, kiedy podałaś dane?

      Usuń
    2. ciasteczkowy potwór27 sierpnia 2013 12:47

      Dzisiaj xD

      Usuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!