piątek, 2 sierpnia 2013

Violetta: Magazyn prosto z ekranu - recenzja

Kilka dni temu otrzymałam od The Walt Disney Company Poland boski podarunek jakim jest Magazyn prosto z ekranu, w którym znajdziecie wszystko w temacie serialu "Violetta" .



Recenzja:
Mi osobiście bardzo się podoba, na pewno wszyscy fani serialu Violetta z wielką chęcią go poczytają. Znajdują się tam porady na temat miłości, przyjaźni itp. Można tam również znaleźć grę tzw. Flirt towarzyski, która jest przygotowana dla "bardziej nieśmiałych", ja jeszcze w nią nie grałam, ale z dobrymi przyjaciółmi może być ciekawie. Znajdziecie także wróżby spod długopisu, ale o co w nich chodzi, to wam nie zdradzę :)Cała gazetka jest bardzo interesująca, ale najbardziej zachwyciły mnie plakaty - jest tam 10 plakatów XXL i są one piękne, w tym jeden kalendarz na nowy rok szkolny, który na 100% przyda się, by nie zapomnieć o ważnych sprawdzianach, czy kartkówkach.  Wydaje mi się, że większości z Was się spodoba i chętnie polecicie go znajomym :)
Co do ceny to 9,99 zł, jak na tak dużo plakatów i ciekawostek nie jest to jakoś bardzo dużo :)

Zdjęcia:


Jest to jeden z plakatów, jest on większy, ponieważ poniżej jest też kalendarz na nowy rok szkolny (przepraszam, ale nie zmieścił się na zdjęciu).



Jak są sądzicie o co w tym chodzi?

ZAGRACIE?



Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego posta skusicie się, by kupić gazetkę, poczytać, a może nawet przykleić plakaty z ulubionymi postaciami na ściany swojego pokoju? A może posiadacie już taką gazetkę, jeśli tak jakie wrażenia?

Pozdrawiam
M@rysia <3
PS Wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego aparatu, dlatego są oznaczone nazwą mojego bloga, z góry proszę o nie kopiowanie ;)

22 komentarze:

  1. Zostałaś/eś nominowana do Liebster Blog Awards. Szczegóły na moim blogu : http://violetta-f-i-m-l.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno kupiłam -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. o gdzie ją można kupić? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne nie wiem, ponieważ ja ją otrzymałam, ale pewnie w Empiku albo w kiosku :)

      Usuń
    2. Są w empikach

      Usuń
    3. napewno kupię :) Przy okazji zapraszam na nowy blog -------> http://violetta-forever-16.blogspot.com/

      Usuń
  4. Ej jak ty to robisz że ci ciągle coś przysyłają?

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam że to gazetka od 8 do 12 lat a ja mam 13... nie wiem czy mogę ją kupić. .. bo ten serial tak mi się podoba tylko szkoda że jest głównie dla dzieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam 13 lat i mam to w nosie, że jest to od 8-12 lat, myślisz, że jak bd w kiosku to pani sprzedawczyni sie spyta ile masz lat i ci nie sprzeda?

      Usuń
  6. Jak ty to robisz że u góry masz tomasa viole i leona
    ps.Wpadaj na mojego bloga http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/
    pps.kocham twój blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta "gazetka" jest do bani.Wielkie opakowanie na plakaty,na którym umieścili te gry.Jest wielkie,nie poręczenie,brzydkie.U mnie jest dużo fanów Violi,ale oni tego nie kupują bo dziadowskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recenzja :) Zapraszam na mój blog ! https://plus.google.com/u/0/100581206159497826459/posts/p/pub

    OdpowiedzUsuń
  9. ciasteczkowy potwór8 sierpnia 2013 13:53

    Ja już mam. Nawet mi się podoba, ale jest dużo plakatów. Co do wyższego komentarza gdzie można ją kupić to są w kioskach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog
    wpadnij też do mnie dziś zaczełam pisać http://wszystko-o-violecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja siostra ją ma ;) http://viola2polska.blogspot.com/ <---- zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że taka gazetka powstała :) Chętnie bym ją kupiła xd

    Serdecznie zapraszam na nowego bloga ------> http://violetta-forever-16.blogspot.com/

    Zapraszamy do komentowania i obserwowania uwierzcie to wiele dla nas znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej hej mam pytanko gdzie można kupić gazetke Violetty?

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!