wtorek, 16 lipca 2013

Wyniki Konkursu "Wygraj Pamiętnik Violetty" - Zwycięzcy

Siemano :)

The Walt Disney Company przygotowało dla Was niespodziankę i zamiast jednej osoby, Pamiętnik Violetty otrzymają aż dwie!!!
Cieszycie się?

Oto prawidłowe odpowiedzi do konkursu:

ODPOWIEDZI "I TYDZIEŃ" :
1. b
2. c
3. a
4. c
5. b
6. c
7. a
8. c
9. c
10. B
ODPOWIEDZI "II TYDZIEŃ":
11. b
12. b
13. a
14. c
15. b
16. c
17. c
18. c
19. b
20. c
ODPOWIEDZI "III TYDZIEŃ":
21. c
22. b
23. a
24. b
25. c
26. b
27. c
28. b
29. c
30. A

Serdecznie gratuluję wszystkim uczestnikom konkursu.
Wzięło udział w tym konkursie aż 90 osób, co aż mnie zadziwiło :)
Dziękuję Wam wszystkim za złożone odpowiedzi :)

Na 90 uczestników aż 31 miało MAKSYMALNĄ ilość punktów.
Uczestnicy z maksymalną liczbą punktów (biorą udział w losowaniu o Pamiętnik Violetty)są to :


- Aliśka M.
- Agnieszka W.
- Violetta Disney Channel
- Katie 200
- Natkaa

-
Marysia
- DORA ORA
- Szanis
- misia hehe/Natalia
- Domi
- kubcia/Kuba
- Nika <33
- Acia/Agata
- Klara
- Laura Wojewoda
- Emilka
- Asia Gronek
- Aleksandra Anduła/Alex Verdas
- Olaa
- Violetta/Natalia
- Olaa493
- Miśka2002
- Ela
- Małgosia Ch.
- Kamilka H.
- Pirania
- Krupson
- Nati S.
- Judytka Szewczyk
- Kinderka18
- Doś ka


By dowiedzieć się kto wygrał obejrzyjcie losowanie:




GRATULUJĘ

...

(by dowiedzieć się kto wygrał obejrzyjcie filmik)



Pozdrawiam
M@rysia <3

24 komentarze:

  1. Szkoda a bylam tak blisko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko 2 osoby mogły wygrać!
      Ale tak czy siak masz satysfakcję, że wszystkie odpowiedzi dobrze :)

      Usuń
  2. No cóż..
    Widać,że nie są mi pisane udziały w konkursach ;x
    Niestety..Trudno..Znając życie miałam milion odpowiedzi źle,ale to już się dla mnie nie liczy,wolę o tym nie myśleć.
    Mimo,że nie dostałam zawału to czuję,że go dostanę.
    Więc..Ciągle pamiętać o 112 xd
    Gratuluje zwycięzcom !! ; D
    TheVilu♥ // TheTini♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz wiem, że jest to jakiś zawód, że się nie wygrało, ale tylko 2 osoby mogły wygrać, a ja zrobiłam to w uczciwy sposób :)

      Usuń
    2. I tak nic się nie stało..
      Pewnie nie pierwszy i nie ostatni raz jeszcze w czymś przegram :P
      Więc zdążę się przyzwyczaić.
      Nie no..Co ty..Nic nie mówię,że zrobiłaś to w nieuczciwy sposób czy coś ale skąd.
      Po prostu w tym roku mam wyjątkowego pecha i muszę się z tym pogodzić ;D Nie licząc tylko konkursów ;)
      TheVilu♥ // TheTini♥

      Usuń
    3. Czemu, wierzę, że kiedyś coś wygrasz, a w roku szkolnym raz jest z górki, a raz pod górkę, a ja też miałam dużo szkolnych problemów, ale tym nie można się martwić!!!

      Usuń
    4. Nie chodzi też o szkołę ( No tak miałam tam problemy ale teraz mam na to za przeproszeniem Wy***** ) tylko o rodzinę,mój brat coraz bardziej mnie doprowadza do szału,rodzice nie lepsi..Koleżanka mnie denerwuje ciągle. <-- No i ogółem.
      A jeśli chodzi o wygranie kiedykolwiek konkursu to chyba tylko w moich snach, a i tak pewnie bym była za głupia nawet w śnie.
      Jezu..Teraz będę zaśmiecać Ci komentarze bo wiary w siebie nie mam..Jestem na prawdę jakąś psychopatką..

      Usuń
    5. Uwierz, że kiedyś wygrasz, a do tego ja losowałam i też nie wiedziałam kto wygra, nie zrobiłam , że specjalnie wygra Emilka i Kamilka!
      Co do rodziny to może postaraj się optymistycznie na to patrzeć, a będzie lepiej

      Usuń
  3. Najlepszą przyjaciółką Franceski jest przecież Camila. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pytania były konsultowane z The Walt Disney Company Poland :)

      Usuń
  4. A zrobisz jeszcze jakiś konkurs z pamietnikiem w sierpniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. CZEMU JA NIE BIORĘ UDZIAŁ W LOSOWANIU MÓJ NICK TO DYSIA ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciółka Franceski to camila ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaciółka Fran to Violetta .świadczy o tym piosenka "Junto a Ti " -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. JEEEJ! WYGRAŁAM! kamilka h. ;3 JAK SIĘ CIESZĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciasteczkowy potwót18 lipca 2013 10:15

      Ty to masz szczęście... A tak w ogóle to czego najbardziej boi się Violetta, bo nie chce mi się szukać pytania?

      Usuń
  9. Ale szczęściary ♥ Gratulację, też bym chciała taki super pamiętnik jaki jest VIOLETTY :) ♥

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!