poniedziałek, 8 lipca 2013

Czy lubicie Germana? Czy powinien dowiedzieć się całej prawdy?

Hejo!

Mam dla Was pytanie - CZY LUBICIE Germana?


Tak właściwie czemu macie go nie lubić?
Przecież jest on dobrym ojcem Violetty, zajmuje się nią! Viola ma wszystko czego zapragnie, no może oprócz jednej rzeczy - wolności! German jest zbyt nadopiekuńczy i dlatego jego córka ukrywa przed nim wiele spraw! Ale jeżeli jest ojcem powinien znać wszystkie jej tajemnice!!!
Mnie osobiście to strasznie denerwuje, np. kiedy Violetta już ma powiedzieć prawdę ojcu, ale tu nagle wchodzi niespodziewanie "ktoś" i klapa!!!
Czy Waszym zdaniem German powinien znać sekrety Violetty no i oczywiście Angie, czy nie?
Moim zdaniem... TAK!!!

!!! OGLĄDAJ W DISNEY CHANNEL !!!
!!! CODZIENNIE O 16:00 !!!

Pozdrawiam i zachęcam do brania udziału w konkursie - do wygrania Pamiętnik Violetty :)
M@rysia <3

5 komentarzy:

  1. ciasteczkowy potwór8 lipca 2013 18:57

    Rzeczywiście go nie lubiłam a teraz zdałam sobie sprawę, że on się po prostu martwi o Violettę. Myślę, że powinien się dowiedzieć prawdy ale w 2 sezonie Violetty German już będzie wiedział o tym jak śpiewa Violetta ale nie wiem czy będzie też wiedział o jej nauce w studiu 21.

    OdpowiedzUsuń
  2. :P Super oglądam codziennie zapraszam do mnie może zostawisz/zostawicie komentarz u mnie :-)
    tinistoesselpolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię go, ale czasami mnie denerwuje, np dlatego że nie pozwala Violetcie śpiewać..!
    A zaglądniesz do mnie na bloga ? xD http://wszystkoovioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!