poniedziałek, 8 lipca 2013

KONKURS Wygraj Pamiętnik Violetty!!! TYDZIEŃ III




Siema!!!


UWAGA UWAGA!!!
Chcesz wygrać pamiętnik Violetty?
Jeśli tak to weź udział w moim konkursie!!!
To nie jest ściema - fundatorem nagrody w moim konkursie jest

 The Walt Disney Company Poland!!!


Aby wziąć w nim udział i wygrać wymarzony pamiętnik Violetty musisz:
1. Być ogromnym fanem serialu „Violetta”
2. Dokładnie zapoznać się z REGULAMINEM i stosować się do niego!

Regulamin konkursu:
1. Do konkursu możesz przystąpić w każdym momencie. Konkurs rozpoczyna się 24.06.13. Składa się on z 3 tygodni, każdy zawiera 10 pytań w formie quizu. Na każde pytanie jest tylko jedna poprawna odpowiedź!!!
2. NAJPIERW:
   a. Dodaj komentarz pod postem, w którym jest I TYDZIEŃ (pierwszy zestaw pytań) – ma zawierać się w nim Twój Nick/Imię oraz potwierdzenie przystąpienia do konkursu i zaakceptowanie regulaminu!
   b. Zapisuj gdzieś swoje odpowiedzi (np. w programie Word) i prześlij je mi na maila – love.kickinitblog@onet.pl . Na karcie z odpowiedziami proszę również o Twój NICK oraz adres mailowy!!! Możesz  to zrobić dopiero po 3 tygodniach, kiedy pojawią się wszystkie pytania (jest to TYDZIEŃ I, TYDZIEŃ II, TYDZIEŃ III) CZYLI TERAZ WSZYSTKIE, N IE ZAPOMNIJ O 2 POPRZEDNICH TYGODNIACH!!!
   c. Proszę o odpowiedzi w takiej formie np.:
1. A
2. B
3. C
Itd.
   d. Na wszystkie odpowiedzi czekam do 14 lipca 2013r. (niedziela) do godz. 18:00!
   e. Pamiętnik wygra ta osoba, która zdobędzie największą ilość punktów (max. 30 pkt.). W przypadku, kiedy kilka osób zdobędzie tę samą ilość punktów odbędzie się losowanie!
   f. WYNIKI zostaną ogłoszone na moim blogu 16 lipca we wtorek. Nagroda zostanie przesłana do zwycięzcy przez The Walt Disney Company Poland.
3. Dziękuję za zapoznanie się z regulaminem i proszę o jego przestrzeganie, gdyż bardzo pomoże mi to wybrać zwycięzcę!!! 
ŻYCZĘ POWODZENIA!!!

JAKBY CO TO PRZYPOMINAM, BO BYŁO KILKA POMYŁEK: 
ODPOWIEDZI PRZESYŁACIE DOPIERO, KIEDY POKAŻE SIĘ "III TYDZIEŃ" PYTAŃ!!! WTEDY PRZESYŁACIE WSZYSTKO - teraz :)

Pytania do serialu „Violetta”
III TYDZIEŃ
1.       Na jakim instrumencie umie grać Violetta?
a.       perkusji
b.      skrzypcach
c.       pianinie
2.       Co uwielbia robić Jade?
a.       śpiewać
b.      chodzić na zakupy
c.       czytać
3.       Kto jest najlepszą przyjaciółką Franceski?
a.       Violetta
b.      Camila
c.       Gabi
4.       Kim jest Ramallo dla Germana?
a.       bratem
b.      asystentem
c.       ochroniarzem
5.       Kto wykreślił Nati z listy na następczynię Violetty do głównej roli  w przedstawieniu?
a.       Camila
b.      Gregorio
c.       Ludmiła
6.       Na jaką nazwę zmienił się „Resto Bar”?
a.       „Resto Cafe”
b.      „Resto Band”
c.       nie zmienił nazwy
7.       W jakim miejscu rozpoczyna się serial „Violetta”?
a.       w Studiu 21
b.      w Resto Barze
c.       na lotnisku
8.       Jak Violetta nazywała swoją pierwszą guwernantkę?
a.       Pani Sztywna
b.      Pani Drętwa
c.       Pani Czepialska
9.       Gdzie Ludmiła i Nati zamknęły Violettę przed przesłuchaniami do Studia 21?
a.       w szatni
b.      w toalecie
c.       w schowku na szczotki
10.   Kto został obwiniony o zniszczenie gitary Rafy Palmera?
a.       Camila
b.      Maxi
c.       Angie

KONKURS ZAKOŃCZONY !!!
WYNIKI UKAŻĄ SIĘ WE WTOREK - 16.07.13!!! 
Odbędzie się losowanie , więc uczestnicy CZEKAJCIE :)
Wszystkim bardzo dziękuję za udział :)
Marysia


25 komentarzy:

  1. Ciasteczko ;pp
    Przystępuję o konkursu oraz zaakceptowałam regulamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajesz to pod postem w kttórym jest I TYDZIEŃ!!!

      Usuń
    2. Spoko dodałam tam komentarz :P

      Usuń
  2. To ja już wysłałam. Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze. : )
    Xenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomość mam Ci przesłać przez onet czy po prostu przez Outlooka w Wordzie? ;P
    Bo jeśli to drugie to chyba skonfigurowanego konta nie mam ,a teraz połapać Się trudno na tym laptopie xD
    Z góry. Dzięki za ODP :P
    TheVilu♥ // TheTini♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra wysłałam przez Worda..
      Mam nadzieję,że doszło.
      Jakbyś mogła to daj info czy doszło,najwyżej wtedy wyślę odpowiedzi przez oneta.
      TheVilu♥ // TheTini♥

      Usuń
    2. Możesz albo przez program typu word lub po prostu w wiadomości!!!

      Usuń
    3. Już napisałam,że wysłałam przez Worda..I bardzo bym prosiła gdybyś nie wstawiała tych wykrzykników bo one na prawdę są nie potrzebne.Jeszcze w tym dodatku ,że tylko się pytam ponieważ chcę żeby doszło i żeby moja ciężka praca nie poszła na marnę. :)
      A więc..Poinformuj mnie (Jak będziesz mogła)czy doszło ;D
      Pozdrawiam
      TheVilu♥ // TheTini♥

      Usuń
    4. Jakiś problem z wykrzyknikami?
      Niestety, mam bardzo dużo odpowiedzi, więc zobaczę czy doszło jutro albo pojutrze :)

      Usuń
    5. Nie..Nie mam żadnego problemu..Możesz na mnie wrzeszczeć ile wlezie..
      Nie no tak tylko żartuje. Oczywiście,że nie mam.
      Wielkie dzięki ,że to sprawdzisz.Na prawdę bardzo dziękuje ; **

      Usuń
  4. na onet czy na wp ci to wysłac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyśle ci to na wp jaki jest twój emeil

      Usuń
    2. TYLKO NA ONET!
      Nie mam konta na wp!!!

      Usuń
    3. ciasteczkowy potwór13 lipca 2013 22:07

      Dlaczego w każdej odpowiedzi stawiasz wykrzykniki? Może ktoś chce się upewnić i tylko pyta dla pewności. Nie trzeba od razu tylu wykrzykników, bo ktoś się może poczuć urażony. Trzeba po prostu wytłumaczyć, że np. jeśli ma konto na WP to może wysyłać również na ONET i inne. Nie każdy ma konto na WP więc jeśli będziesz pisać do kogo wysyłasz na końcu napisz onet.pl i będzie już dobrze. Email jest podany na górze:D

      Usuń
  5. wysłałam przez wp.pl zrobiłam w wordzie 4 kartki 1 tydzień 2 tydzień 3 tydzień i mój nick oraz email myslę że mam dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki wysłałam to czego nie powinnam już wysłałam

      Usuń
  6. Chciałam cię zapytać tak dla pewności (chociaż to trochę oczywiste) czy mogę wszystko napisać w wiadomości i wysłać ci na pocztę? To trochę oczywiste ale ja chce się tylko upewnić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej a mogę wysłać prze wp.pl czy muszę założyć konto na onet.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  8. A moje doszło? Mam nick alice65

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, przepraszam, tego jest tak dużo, że nie mogę się połapać kto wysłał, a kto nie :(

      Usuń
  9. Cześć nazywam się Judytka. Wziełam udział w konkursie i właśnie wysłałam wszystkie odpowiedzi. Mam nadzieje, że doszły i że wszystkie odpowiedzi będą dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. o ktorej beda wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  11. o ktorej beda wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!