niedziela, 14 lipca 2013

(KONKURS - INFO) Wiadomość dla uczestników Konkursu "Wygraj Pamiętnik Violetty" :)

Cześć :)
Mam dla Was (uczestników konkursu) małe INFO :

KONKURS ZAKOŃCZONY !!!
WYNIKI UKAŻĄ SIĘ WE WTOREK - 16.07.13!!! 
Odbędzie się losowanie* , więc uczestnicy CZEKAJCIE :)
Wszystkim bardzo dziękuję za udział :)

*losowanie będzie w formie filmiku, który nagram, więc wszystko odbędzie się jawnie i uczciwie :)
Będzie ono dotyczyło osób, które odpowiedziały prawidłowo na wszystkie 30 pytań !

+
The Walt Disney Company Poland przygotowało dla Was pewną niespodziankę, sami zobaczycie...

Pozdrawiam
M@rysia <3

26 komentarzy:

  1. Czy mogłabym wiedzieć czy jestem w tych osobach , które prawidlowo odpowiedzialy na pytania (wszystkie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości :)
      Wszystkiego dowiecie się we wtorek :)

      Usuń
  2. Ja też :D do wtorku aż 2 dni, a o której mniej wiecej beda wyniki? (Sory że tak zawracam głowę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale chyba tak gdzieś po południu ;)

      Usuń
  3. Ja też nie mogę się doczekać. Czy w nagraniu będziesz mówiła jacy są uczestnicy losowania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam że tak pytam :) o co chodzi z tym filmikiem?
    Bo nie będe miała dostępu przez ten tydzień .
    Z góry dziękuje pozdrawiam misio zapraszam do mnie skubi1.blogspot.com :):p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale trema, będę 2 pamiętniki, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak 2 kiedy wyniki nie wytrzymam tego napiecia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu napięcie i trema ?
      To ma być dla zabawy, a nie żebyście się stresowali :)
      Może uda mi się dodać wyniki dzisiaj wieczorem, ale raczej jak jest zaplanowane - jutro :)

      Usuń
    2. no wiem ,ale to jest taki przyjemny stres (przynajmiej w moim przypadku szkoda że jutro):D

      Usuń
    3. A mogłabyś dodać wyniki dziś wieczorem, bo ja jutro rano wyjeżdżam nad morze... Albo chociaż powiedziałabyś mi czy jestem wśród tych osób ?? :)

      Usuń
    4. ciasteczkowy potwór15 lipca 2013 18:54

      Stres, może dlatego, że bardzo chce ten pamiętnik!!! Nie mogę się doczekać i dlatego się stresuje. A nawet BARDZO stresuje! Próbuje sobie wmówić, że to tylko dla zabawy ale nie bardzo mi się udaje...Wcześniej, kiedy do konkursu zostały jeszcze 3 tygodnie, a nawet jak był już trzeci tydzień się nie stresowałam. Teraz, kiedy został 1 dzień do ogłoszenia wyników czuje się, jakbym miała zaraz eksplodować!!;).

      Usuń
  7. Nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak wygląda ten pamiętnik???

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko...
    Stres mnie ogarnął w nocy ,że nie mogłam spać..No wiesz co ;/
    Dobra..Nie obwiniam Cię. To w końcu taki stres..
    No to czekam do wtorku i obym nie dostała zawału.
    No to...Pozdrawiam
    TheVilu♥ // TheTini♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O =Jezu !!!
      Tylko, żebyś mi dożyła wyników (taki ta żart nie martw się)!!!

      Usuń
    2. No właśnie spróbuje dożyć..Gorzej będzie potem :/
      Jak coś to dzwoń na 112 xd
      Dobra..Spróbuję się nie martwić, ale jednak taki tam mały stresik zawsze jest plus ta myśl "Po co ja sprawdzę te wyniki,przecież i tak nie wygrałam"
      No ale jakoś jak już wspomniałam spróbuję Przeżyć : )
      Pozdrrraaawiiiaaaammm Jeeeessszzzccczzzeeee rrrraaaazzzz
      TheVilu♥ // TheTini♥
      PS. Już dzisiaj ten wielki dzień >.< = WTOREK ;x
      Pamiętaj...112 !

      Usuń
    3. Dobrze Pamiętam 112 ;)
      Właśnie wrzucam ten filmik, będzie za jekieś 10 min :)

      Usuń
    4. O matko...No to teraz mega stresik xd
      Jestem walnięta..Zaczęłam gryźć własne palce ze zdenerwowania ,hah ;D
      10 minut postaram się wytrzymać i..
      Pamiętaj,trzymam cię za słowo z tym numerem 112 xD

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!