sobota, 22 marca 2014

WYNIKI KONKURSU "Zostań projektantem"

Mam dla Was upragnione wyniki.
Dziękuję wszystkim za udział, Wasze prace były śliczne i widać było, że włożyliście w nie bardzo dużo pracy!
Trudno było mi wybrać zwycięzcę, ale udało mi się.

GRATULUJĘ Zuzi Stoessel (Zuzia K.)
której praca przykuła moją uwagę i bardzo mi się spodobała.
Twoja praca naprawdę piękna gratuluję.



Nagroda sponsorowana jest przez The Walt Disney Company Polska i jest nią duży zestaw z lalką Violetty. Skontaktuję się z Tobą przez email ;)

Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję

23 komentarze:

  1. Ej tą trzecią lalkę ma moja siostra.
    Jaki żal. Wygrała bo zrobila zdjecie kupionej lalki -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrała, ponieważ jej praca jest najlepsza, a nie dlatego, że zrobiła zdjęcie kupionej lalki

      Usuń
    2. Do anonimka wyżej :
      Ale w regulaminie było że uszyty strój trzeba założyć na lalkę!!!
      To co, miała sama sobie lalkę zrobić!?
      Pisało tak:
      2. Strój załóż na lalkę czy pluszaka i zrób zdjęcie.

      Regulamin przeczytaj zanim skomentujesz!!!
      A praca co wygrała ładana :-)
      Ja niestety przegrałam
      a w ogóle to masz wspaniały blog.

      Usuń
    3. Ale moja iostra ma taką samą ;lalkę z takim samym ciuchem!
      Więc żal mi tego konkursu -,-

      Usuń
    4. Ciekawe, bo ja te stroje sama szyłam...

      Usuń
    5. Prosze cię nie wymyślaj żadnych wymówek!
      Jestem ciekawa czy reszta ubranek z tymi lalkami kupiłaś -,-

      Usuń
    6. Żal mi anonimków...
      np.tego na górze
      Durnoty z was i tyle!!!
      Przegraliscie i się burzycie

      Usuń
  2. Ładne, ja brałam udział, ale przegrałam :-(
    Rób więcej konkursów, bo ten był fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://blogvioletta.pinger.pl/m/21525251 Jaki żal.. Przeglądam jakiegoś bloga a tu ta sama praca :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że tamten post był dodany 3 godziny temu, a mój prawie 6 ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.716692805038991.1073742300.522482067793400&type=3 - Chyba oto chodziło temu na tym: http://blogvioletta.pinger.pl/m/2152525 ... Zdjęcie z października ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem detektywem i nie będę nikogo sprawdzać! Ufam ze zrobiła do sama !

      Usuń
    2. Powinnaś rozwikłać to!
      gdyż jest to NIEZGODNE Z REGULAMINEM, a takie mogą być karalne....
      Jest to bardzo niekompetentne wobec innych zawodników i powinnaś to rozwikłać...

      Usuń
    3. Jak uważasz Marysiu, no to Gratuluje...
      no nw, czy sam to zrobiła, ale no trudno...
      Graty!

      Usuń
    4. Już wszystkie wątpliwości rozwiałam w następnym poście, zobaczcie sobie ;)

      Usuń
  7. Matko, ogarnijcie się, przegraliscie i nie możecie się z tym pogodzić! Nie zawsze się wygrywa! Ja akurat nie brałam udziału , bo mam już tą lalkę , ale nie raz brałam udział na innych blogach i nigdy nie wygrałam! Ona zrobiła to sama dzieci, więc O G A R!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skąd na fb to samo zdjęcie?
      i to nie jest jej fb, tylko jakies hiszpańskie...

      Usuń
  8. Ja zrobiłam to sama , jak chcecie mogę zrobic i wysłać kilka innych zdjęć tych lalek i stroji i pamiętnika...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju te lalki sa takie ladne

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!