sobota, 15 marca 2014

Chcesz być FIT? Odpowiada Dove Cameron gwiazda NOWEGO FILMU "CLOUD 9"

Chcesz być FIT? Odpowiada Dove Cameron gwiazda NOWEGO FILMU "CLOUD 9"


BĄDŹ FIT!
Lubisz sport? Stawiasz na zdrowe żywienie? Niedługo w Disney Channel premiera supersnowboardowego filmu, Cloud 9. Właśnie dlatego aktorka, Dove Cameron, tylko dla mojego bloga opowiedziała o sporcie i zdrowych przekąskach…

Jak ważna jest dla Ciebie aktywność fizyczna i zdrowe odżywianie?
To jest niesamowicie ważne. Mam na tym punkcie obsesję. Nic nie zastąpi wizyty na siłowni i zdrowego jedzenia.

Jak bardzo dbasz o zdrowie?
Jestem bardzo świadoma w kwestii zdrowego żywienia. Razem z siostrą jemy żywność ekologiczną. Zawsze zwracamy uwagę na to, co jemy. Zdrowy tryb życia jest bardzo ważny. To wszystko zmienia. Ćwiczenia uwalniają endorfiny, utrzymują Twoje ciało w dobrej kondycji. Tego nie kupisz za pieniądze.

Jak bardzo zwracasz uwagę na to, co jesz?
Słodycze jem z umiarem, nie należę do osób, które mówią: Nie pozwalam, żeby cukier dotkną moich ust. Pizzę i muffiny jem tylko od czasu do czasu. Wczoraj zrobiłam 30 muffinów, ale zjadłam tylko 3.

Warto zachować równowagę między zdrową żywnością a słodkimi przekąskami?
Zdecydowanie. Warto pozwolić sobie na słodkości. Nie wierzę we wszystko, co mówią ludzie. Jeśli prowadzisz zdrowy tryb życia w 90%, możesz kupić sobie mrożony jogurt z czekoladą. Trzeba żyć normalnie.

Jakie jedzenie jest Twoim ulubionym?
Jeśli chodzi o zdrowe jedzenie, to grillowany kurczak. Nie wiem czemu, ale uwielbiam to. Samo białko.

Jakie jest Twoje ulubione warzywo?
Marchewki przyrządzone na parze z odrobiną oliwy i koperku. Pycha! Marchewki są naprawdę zdrowe. I są tez świetną przekąską.

A jest coś, co powinnaś jeść, ale nie lubisz?
Dorastałam w kuchni, patrzyłam na tatę podczas gotowania, uwielbiam wszystko. Kiedyś nie lubiłam grzybów, ale teraz je kocham. Nienawidziłam bakłażana, a teraz mogłabym jeść go codziennie. Moje kubki smakowe przyjmą wszystko!

Jaki jest najprostszy sposób na dobra aktywność fizyczną i ładny wygląd?
Najprostszy sposób to uprawianie sportów. Wyjdź na dwór i zagraj w coś. Znajdź coś, co odpowiada Ci najbardziej. Od dziecka lubię tańczyć. Ty też? Zapisz się na zajęcia. A może bardziej od tańca kręci Cię cheerleadering albo jakiś inny specyficzny sport? Rób to, co lubisz!

A jakiś inny sposób?
Jest mnóstwo sposobów. Idź na spacer albo wyjdź na rower. Często wychodziłam z tatą na wieczorne spacery albo na rower. Lubię też pływać. Jest tyle sposobów na poprawę wyglądu, na bycie zdrowym, aktywnym… Po prostu wyjdź z domu i znajdź swoją pasję.

Dove możecie oglądać w serialu Liv i Maddie oraz w najnowszym filmie Disney Channel Cloud 9.

Premiera filmu Cloud 9 już 15 marca o 11:00 tylko w Disney Channel!
Nowe odcinku serialu Liv i Maddie w każdą sobotę w Disney Channel!

A wy jak dbacie o swoją figurę? Piszcie w komentarzach!

16 komentarzy:

  1. Haha. Nie chcę wiedzieć jak Dove Cameron się "fituje" czy coś takiego. To miałaś na myśli jak pisałaś, że będą zmiany? -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. violettowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się ma do Violetty? NIE MÓW ŻE TA NIESPODZIANKA TO ZMIANA BLOGA NA TAKI O DISNEY!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Post bardzo fajny. Zapraszam do mnie:
    http://wordvioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego odpowiadała tylko dla twojego bloga? Przecież taka "gwiazdeczka" nie marnuje swojego czasu na takie bzdety -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzdet to ty nie ona ja też dbam o zdrowy tryb życia jeżdżę konno, biegam, jeżdżę na rolkach i co powiesz???

      Usuń
    2. Ehh... Mi nie chodzi o to, że bycie zdrowym to bzdeta. Mi chodzi o to, że ona jest zbyt popularna, żeby udzielać wywiadu jednym z wielu blogów...

      Usuń
  6. http://ask.fm/Violettaloveyousomuch

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo ciekawy post ;)) Według mnie to, że jeden na dziesięć postów nie jest związany z Violettą to nie konmieć swiata! ;)) Ps. Fajny blog! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ta niespodzianka to niby to że bendziesz tak zmieniać swój blog?1?!?! I JAK TO SIE MA DO VIOLETTY?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wejdziesz? PS : Dopiero zaczynam blog jeszcze się rozwinie;) disney-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz jak zobacze jeszcze jeden post o jakiejś gwiezdzie to nie czytam już twojego bloga nastempny post ma być o violettcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dajcie spokoj swiat nie kreci sie wokol Violtty!!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!