poniedziałek, 24 marca 2014

Sprawa organizacyjna: WYNIKI KONKURSU Zostań projektantem

Pod ostatnim postem z wynikami było wiele komentarzy, które zarzucały zwyciężczyni (Zuzi Stoessel), że ubrania dla lalek nie są uszyte przez nią, tylko skopiowane z internetu (zdjęcie).
Podawaliście mi linki z hiszpańskich stron itp. na których rzeczywiście praca była, ale nie wiem jakim cudem tam się znalazła, ponieważ Zuzia zrobiła wszystko sama.
Tak jak prosiliście "rozwikłałam" sprawę i okazało się, że najwidoczniej tamte strony skopiowały zdjęcia z mojego bloga.
Jak nie wierzycie to sami zobaczcie:

  

  



Mam nadzieję, że zrozumieliście, że Zuzia ZROBIŁA TO SAMA! 
Następnym razem, jeśli będę robić konkurs to napiszę, żebyście wysyłali po kilka zdjęć pracy, ale z innej perspektywy, żeby już nic takiego się nie wydarzyło ;)

18 komentarzy:

  1. Dzięki, że to wyjaśniłaś ;-)
    PYTANKO:czy muszę przeslac Ci mój nr tel.?
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko, teraz już nic nie mg zarzucić ;)
      Nie nie musisz podawać nr tel :)

      Usuń
    2. Oki. ;-))))))
      Tak w ogóle to pierwszy raz w życiu coś wygrałam...:)

      Usuń
  2. Ja nie brałam udziału w konkursie, ale wydaje mi się, że Zuzia nie do końca zrobiła to sama.. Na jakimś hiszpańskim facebooku widziałam takie zdjęcia dodane w październiku ubiegłego roku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy te zdjęcia są na hiszpańskim facebooku?
      Nie są jakieś wklejone! Widzisz przecież, że wysłała więcej zdjęć! Nie mam ochoty więcej słyszeć o tym facebooku i pingerze! Ja widzę, że ona zrobiła to sama, nie wiem jak wy!

      Usuń
  3. Zrobisz konkurs znowu gdzie można wygrać lalkę z violetty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca :d
    Graty Zuziu :*
    I mam pytanku czy przewidujesz Marysiu w najbliższym czasie jakiś konkursów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w najbliższym czasie, ale na pewno kiedyś zrobię konkurs ;)

      Usuń
  5. Hej, lalka już doszła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubranka :D Gratulacje Zuzia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka kiedy nowe posty Marysia??????????Bo ostatnio malo ich.:(
    Też chcialam wygrać te lalke
    To papapapapapatkiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
    :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie, nie rozumiem po co wywoływać panikę, to tylko lalka ;p No i widać, że ubranie NIE JEST kupione, bo z tych białych spodni na górze i środkowej sukienki na dole wystają nitki ;) Graty zwyciężczyni, a co do tych stron, do datę w komputerze można zmienić bardzo prosto, przykładowo teraz jest 26 18:48 a ja zmieniłam k, jakbym dodała jutro xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zobaczycie ;) juz niedługo wszystko na moim blogu! Czekajcie 😉

      Usuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!