wtorek, 18 marca 2014

[EDIT] Już niedługo VIOLETTA IL CONCERTO W POLSKICH KINACH !



JUŻ OD 9 MAJA
(i jeszcze przez następne 2 tygodnie)

będziemy mogli zobaczyć w we wszystkich kinach - Multikinie, Helios itp. ale również w mniejszych kinach w małych miastach, 90 minutowy materiał nakręcony w Mediolanie!
W Polsce będzie się to nazywało "Violetta: Koncert" .
Każdy V-LOVERS będzie mógł na niego przyjść i poczuć się jak jeden z obsady. Można będzie obejrzeć kulisy całych przygotowań, trasę koncertową, dowiedzieć się więcej o życiu aktorów i oczywiście  posłuchać ulubionych piosenek z serialu Violetta!

Jeżeli chodzi o ceny to będą one takie jak na normalny film 2D.

 
     




A Ty wybierasz się ? Pisz w komentarzu!

   

16 komentarzy:

  1. Na pewno się wybiorę :)
    Ej nie obraź się ale ty blogiem się nie zajmujesz tylko pewnie jak ci coś disney przyśle to wtedy wrzucisz... a tak to nie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pewno ide bo bilet to tylko po 16 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Pójdę na pewno,bo na tym wcześniejszym pierwszym odcinku drugiego sezonu w kinach nie byłam
    :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestaje czytać ten blog. Sorkiiii.... Nie chcę czytać o Disney

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę pisać tylko o disney. Skupiam się przede wszystkim na Violetcie, ale oprócz tego będą również nowości o innych serialach. Moim zdaniem będzie trochę ciekawiej ;)

      Usuń
  5. czemu tak zmieniłaś bloga? wtedy był dużo lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wszystko uaktualnić. Szkoda ze sie nie podoba, bo się nad nim napracowałam

      Usuń
  6. Ja idę :-) !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Super nawet że zmieniłaś bloga tylko tło takie sobie. Ja mam bloga o disney wejdziesz? disney-polska.blogspot.com masz jakieś uwagi do niego? Bardzo cenię twoją odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak możesz być taka żałosna!Jesteś marionetką w rękach Disneya!Zmieniłaś bloga na takiego o wszystkich serialach,bo Disney cię cisną!Wiem to z innego niegdyś współpracującego z tą stacją bloga!One zerwały współpracę z Disneyem,a ty?!Nawet nie wiem czy lubisz te wszystkie seriale!To był wspaniały blog o Violi!Jak mogłaś?!Przestaje czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wiesz o mnie i mojej współpracy, a jeżeli przestajesz czytać to twoja sprawa. Współpraca z Disneyem to najfajniejsza rzecz jaka mi się mogła przytrafić. Są miliony blogów o Violetcie, więc czemu nie dodać trochę nowości?

      Usuń
  9. Szkoda,że zmieniłaś bloga,ten tylko o Vilu był 1000000%lepszy

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest nadal ten sam blog.
    Przestajecie czytać, bo co nagłówek się zmienił? Bo 1 czy 2 wpisy są o innych gwiazdach Sisneya?

    No kurde Marysia stara się co w swojej mocy urozmaicać blog, organizuje konkursy, a w niektórych sama funduje nagrody!
    Marysię na pewno ranią słowa typu ,,Przestaje czytą itd..."
    NIE PRZESADZAJCIE!
    Ja Marysiu nadal kocham twój blog i jeżeli szukałabyś redaktorki to chętnie pomogę :)
    A i kiedy wyniki konkursu?

    LUDZIE OGAR, TO TEN SAM BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Wyniki dzisiaj :)

      Usuń
    2. Blog jest super extra
      A i fajnie,ze wyniki dzisiaj
      ;-)

      Usuń
  11. Ja idę :-) nie mogę się doczekać :-) !!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!