środa, 12 marca 2014

KONKURS! Zostań projektantem (dla lalek) !

KONKURS ZOSTAŃ PROJEKTANTEM MODY DLA LALEK

(kliknij na obrazek by go powiększyć) 

Każda mała dziewczynka lubi bawić się lalkami, a mała fanka serialu „Violetta” pokocha lalkę firmy
SIMBA, którą dziś chciałabym Wam zaprezentować.
Na rynku pojawiły się różne modele lalek postaci z serialu. Na razie dostępne są – Violetta i Ludmiła w wersji podstawowej, śpiewającej oraz w zestawie.
Można je kupić np. w Smyku albo w Empiku.

Te lalki naprawdę są wyjątkowe!
Lalki zawierają dodatkowe akcesoria: torebkę kopertową i szczotkę. Ich strój jest tworzony na wzór oryginału z serialu. Lalka posiada zginane łokcie i kolana. Niektóre lalki po naciśnięciu na brzuch śpiewają „En mi Mundo”. Lalka z zestawu ma wymienne sukienki i buty.
Doskonała zabawka dla każdej fanki serialu Violetta.
Już dziś możecie wygrać jedną na moim blogu!!!
Wygraj Violettę w zestawie!


REGULAMIN
1. Zadanie konkursowe: jest to praca plastyczna, w której macie stać się projektantami mody. Z kawałków materiałów, plasteliny, krepy itp. stwórz strój dla swojej lalki (ewentualnie pluszaka itp.).
*bardzo mile widziane akcenty z serialu Violetta
*w tej pracy liczy się staranność oraz ciekawy sposób wykonania
2. Strój załóż na lalkę czy pluszaka i zrób zdjęcie.
3. Zdjęcie prześlij na mój adres love.kickinitblog@onet.pl. *Napisz swoje imię i nazwisko oraz wiek.
*W temacie maila wpisz : Konkurs zostań projektantem.
Przykładowy mail:
Temat: Konkurs zostań projektantem
Imię:
Nazwisko:
WIEK:
+ zdjęcie w załączniku.

4. Konkurs trwa od dzisiaj 12.03.14 do 20.03.14!
5. Nagrodą jest 1 x duży zestaw z lalką Violetty (na obrazku powyżej).

ZAPRASZAM DO BRANIA UDZIAŁU

NOWE ODCINKI VIOLETTY OD 10 MARCA TYLKO W DISNEY CHANNEL 

27 komentarzy:

  1. Czyli mamy zrobić strój dla lalki/pluszaka,czy na rysunku? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli na pluszaka to można zrobić mu bluzkę w stylu Leona? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Można zrobić kilka prac? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja biore udział chyba i bardzo bym chciała wygrać lalke violetta ten duży zestaw bo nigdy nie wygrałam żadnego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  5. i to ma być sukienka bluzka spodnie i bluzka czy coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co się chce, tylko musi być zrobione własnoręcznie, a nie założyć gotowe ubranka na lalkę ')

      Usuń
  6. A muszę ją zakładać na lalkę lub misia, czy mogę zrobić zdjęcie leżącej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale szkoda ;/ Ja nie mam lalek ;c A już zrobiłem leżącą sukienkę ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej doszła już moja praca?
    Oliwia M. ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej mi sie uda w weekend, a moze nawet jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że bd dziś :) PS. doszło moje zgłoszenie? Jestem Ola,wczoraj wysłałam :)

      Usuń
    2. Właśnie moja też dotarła? Nazywam się Weronika i mam 8 lat :)

      Usuń
    3. Sprawdzalam i obie doszły :)

      Usuń
    4. Postarasz się na dziś wyniki? Prosimy :(

      Usuń
  10. Będzie super,jeśli wyniki będą dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A będziesz brała po uwagę płeć? ;)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!