poniedziałek, 24 lutego 2014

WYNIKI Konkursu Walentynkowego Violetta!


Mam dla Was upragnione WYNIKI!!!
Wybór był dla mnie bardzo trudny. Wszystkie prace okazały się świetne i piękne. Tak jak już wcześniej napisałam zwracałam uwagę na:
- wiek
- staranność pracy
- pomysł

Dziękuję wszystkim za udział! Tak jak wspomniałam wszystkie prace były genialne, a ja mogłam wybrać tylko 3 ( wybrałam 4) :)

Dlatego właśnie nie mogłam się zdecydować i 3 miejsca są 2!!!
Oto kto stanął na podium :)


1 MIEJSCE:  Kaja Zagajewska -  8 lat

2 MIEJSCE: Alex (Sara) - 15 lat 

3 MIEJSCA: Kinderka - 12 lat, Marta Włodarska 15 lat

   
 Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcom! Naprawdę zasłużyłyście na nagrody, Wasze prace są oryginalne, piękne i staranne!  Skontaktuję się z Wami poprzez maila ;)

Pozdrawiam
Marysia

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. <3 jutro napisze do Was maila w związku z nagrodami :)

      Usuń
  2. Nie wygrałam a tak się starałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie prace były wspaniale , ale niestety nie mogę nagrodzić wszystkich

      Usuń
  3. A dodasz wszystkie prace lub te lepsze :) chciałabym je zobaczyć. Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wygrałam drugie miejsce!
    Ja nie mogę pierwszy raz w życiu wygrałam jakiś konkurs :D
    Bardzo dziękuję :3
    Mam nadzieję,że szybko napiszesz do nas e-maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 proszę ❤ odezwę sie jutro w związku z nagrodami

      Usuń
  5. właśnie wstaw wszystkie prace pliss! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace!
    Zapraszam na mojego bloga : FunViolettaLove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wstaw prace które uważasz za lepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nic nie wygrałam.
    Chociaż, co ja mówię, nigdy bym nie wygrała tego konkursu.

    Nina Verdas ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. ciota z wygranej25 lutego 2014 22:47

    Szkoda tylko że praca, która dostała 2 miejsce jest PRZERYSOWANA!!! SAMA KIEDYŚ PRZERYSOWYWAŁEM JAK MI SIĘ NUDZIŁO I WYSZŁO MI COŚ PRAWIE IDENTYCZNEGO CHAMSTWO W PAŃSTWIE POZA TYM POWINNY WYGRAĆ MŁODSZE DZIECI A NIE STARUCHY 15-e LAT!!! Sam nie brałem udziału w konkursie, miałem zamiar ale byłem na całe ferie u siostry a tam nie w głowie mi były rysunki a jak wróciłem do domu patrze- wyniki konkursu. STARUCHO CO MASZ 15 LAT NIE CIESZ SIĘ, ZE WYGRAŁAŚ, DAM GŁOWĘ, ŻE RYWALIZOWAŁAŚ Z DZIEĆMI 5-11 LAT ale miała przeciwników !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze z czego niby przerosywałam? Gdybym przerysowała to bym wogóle nie zajęła żadnego miejsca i rysunek by wyglądał pewnie na stówę inaczej! Jakbyś anonimku wiedział to ja dwa dni przed końcem konkursu zaczęłam rysować! Proszę nie zazdrościj mi. Na pewno ty też kiedyś wygrasz :) Musisz tylko w siebie wierzyć i pisać ze swojego konta,zamiast z anonima.

      Usuń
    2. A tak wogóle czemu najpierw piszesz w osobie żeńskiej "sama" a potem w męskiej "przerysowałem" :-///

      Usuń
    3. Takie komentarze są nie na miejscu, to ja wybierałam prace, a nie ty 'cioto z wygranej' więc proszę ogarnij się.

      Usuń
    4. ciota z wygranej2 marca 2014 20:28

      Pisałam raz w takiej osobie raz w takiej bo jestem albo dziewczynom albo chłopakiem nie dowiecie się. Prędzej ty się ogarrr Marysia -_-

      Usuń
    5. ciota z wygranej2 marca 2014 20:29

      Och, alex dobroduszna, "Proszę nie zazdrościj mi. Na pewno ty też kiedyś wygrasz :) Musisz tylko w siebie wierzyć i pisać ze swojego konta,zamiast z anonima." dziękuję za twoje bezcenne rady raczej nie skorzystam :)

      Usuń
  10. Zajęłam 3 miejsce!Tylko że ja mam 14 lat rocznikowo pomyliłaś się :)
    Ale i tak dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy wstawisz nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  12. No bardzo są originalne -.-

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!