sobota, 22 lutego 2014

Sprawa organizacyjna - Konkurs Walentynkowy



Kochani!
Już potwierdzam, że konkurs zakończony był wczoraj, tak jak podawałam w regulaminie.
Wiem, że wielu z Was pytało kiedy wyniki. Wszystkie prace, które otrzymałam są fantastyczne i muszę Wam powiedzieć, że to będzie dla mnie bardzo trudny wybór. Przedział wiekowy jest 7-15 lat i dlatego postaram się to zrobić jak najbardziej sprawiedliwie.
Wyniki powinny znaleźć się na moim blogu między niedzielą - środą.

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Super już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga <333 Nagrody są bardzo dobre - mam nadzieję, że coś wygram. Mam pytanie, czy moja praca przyszła?

    Nina Verdas ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuuu *.*
    Kocham twojego bloga.
    I tak samo mam nadzieje ze coś wygram...
    Juz nie moge doczekac sie wynikoqw

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, będziemy czekać <3
    Rób sobie to wszystko powoli .. my poczekamy :)
    Twój blog, jest wspaniały :)
    Kocham goo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym żeby wyniki były dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co ja takiego mam, ale co 15 minut wchodzę na twojego bloga sprawdzać czy nie pojawił się jakiś post. :D
    Mam tak chyba od tygodnia O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo, wiem co czujesz ;d

      Usuń
    2. Hehe <3
      Coś przeczuwam, że Marysia jutro lub pojutrze da wyniki. :)
      Jednak nie dziwmy się jej, na pewno ma dużo prac do ocenienia, i trudno będzie jej wybrać <3

      Usuń
  7. Jak byś mogla to napisz kiedy będą wyniki bo nie mogę się doczekać...
    Proszę to ważne :D
    Wspaniały blog

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!