wtorek, 11 lutego 2014

Płyta z piosenkami EN VIVO - już w Polsce!

 

Płyta EN VIVO była bardzo oczekiwana w Polsce, tak naprawdę przybyła ona do nas niespodziewanie. Jest ona dostępna w sklepach już od 4 lutego.
Tak jak dwie poprzednie płyty na pewno spodoba się fanom, oprócz piosenek "podstawowych" są bonusy, czyli piosenki zupełnie przez nas nieznane ;)
Sklep: Empik
Koszt: 37,49 zł 

Piosenki:
1. Hoy somos más
2. Euforia
3. Ahí estaré
4. Habla si puedes
5. Podemos
6. Como quieres
7. Are you ready for the ride
8. Voy por ti
9. On beat
10. Te esperaré
11. En mi mundo

Bonusy - zupełnie nowe piosenki! 1. Soy mi mejor momento
2. Ven con nosotros
3. A los cuatro vientos
4. Te fazer feliz
5. Esto no puede terminar

Pamiętacie jak płyta wyglądała w Hiszpanii?
Dla porównania, która bardziej Wam się podoba???
 

 

Macie już tą płytę, czy dopiero zamierzacie kupić?


PS Już niedługo Wasz upragniony konkurs kochani!!!! Z okazji walentynek :*

Pozdrawiam
M@rysia <3

9 komentarzy:

  1. Jejciu, w końcu, myślałam, ze się nie doczekam tego posta :) Mi się obie podobają, ale jak bym musiała wybrać to tą Polską ;P
    KONKURS? nie wierzę!!!!!!!! NA TO WŁAŚNIE CZEKAŁAM!!! ALE SIĘ CIESZĘ!!!!!!! :P A zrobisz nabór? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**** Ja też wolę Polską :) Tak konkurs już niedługo ;) Naboru niestety nie zrobię (jestem uparta jak osioł xD)

      Usuń
    2. Ups, dodałam komentarz na innym koncie ;D Mamy z koleżanką bloga o modzie i jakoś tak mi się pomyliło :)

      Usuń
    3. Nabór, plioszę :P No ale skoro nie robisz tonie :P Zajrzę na tego bloga o modzie :) :) A konkurs chyba powinien już być, bo walentynki za 3 dni, czyli i tak mało czasu.... A mam pytanko: czy będzie sponsorowany przez Disney? W sensie czy będą nagrody rzeczowe :) I ja bym baaaaaaaaaaaaaardzo chciała konkurs pisemny ;) Jaka będzie kategoria? Pisanie? Rysowanie?

      Usuń
  2. hej ) Mam dla was mega ważną dla mnie sprawę:
    założyłam się z koleżanką kto będzie miał więcej komków...
    wpadajcie- komentujcie- podratujcie!
    http://tinitaaaa.blogspot.com/
    dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. za bardzo razi ten różowy, ale ogólnie spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ja ją zamówiłam sobie w empiku.. lecz po tym jak dowiedziałam się, że płyta Lodovicy "Universo" weszła do Polski zrezygnowałam z niej i zamówiłam album Lodo <3
    Genialny blog :) Jeżeli dasz radę pisać częściej notki to to rób, wtedy będzie perfekcyjny ♥
    Ale tak po za tym nie mam nic do zarzucenia . Tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://violetta-tonietylkoserialtozycie.blogspot.com/ :) Proszę jestem nowa !! ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam tą płytę z hiszpani!!wejdź jak mi nie wierzysz link: musisz go sobie skopiować. http://violetta29032002.pinger.pl/m/21769532
    http://violetta29032002.pinger.pl/m/21815687
    To mój blog:)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!