piątek, 14 lutego 2014

Walentynki w stylu Violetty | Konkurs plastyczny

Z okazji Walentynek życzę Wam dużo MIIIŁOŚCI i wszystkiego o czym marzycie.



PROSZĘ O DOKŁADNE PRZECZYTANIE WSZYSTKICH INFORMACJI PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO KONKURSU!
Walentynki już dziś, więc pomyślałam, że warto zrobić konkurs :)

Na czym polega?
Jest to praca plastyczna. Może to być rysunek, obrazek, plakat, wyklejanka itp.
Ma to być 1 lub więcej postaci z serialu Violetta  w stylu Walentynkowym - serca, romantyczna atmosfera, amor...
Wszystko wedle Waszych upodobań.
Jest to konkurs dla każdego. Będę brała pod uwagę przede wszystkim wiek osoby oraz staranność wykonania. Oczywiście rozumiem, że nie każdy ma wielki talent, dlatego będę patrzeć również na pomysł pracy :)

Regulamin:
1. Stwórz pracę plastyczną (rysunek, plakat itp.).
2. Zeskanuj pracę lub zrób zdjęcie i prześlij w załączniku na mój e-mail: love.kickinitblog@onet.pl

Wiadomość MUSI wyglądać w ten sposób:
Tytuł maila: Konkurs plastyczny Violetta
Imię i Nazwisko: ....
Wiek:  ...
(Nie wymagane) Krótki opis pracy:  .....
+ Praca w załączniku

3. Konkurs trwa od dzisiaj 14.02.14 - 21.02.14 do godziny 20:00 po tej godzinie prace nie będą brane pod uwagę.
4. Wyniki: 22 - 25.02.14

Nagrody:
1 MIEJSCE: jedna z płyt Violetty - DO WYBORU + Księga Mody
2 MIEJSCE: jedna z płyt Violetty - DO WYBORU
3 MIEJSCE: 2 gadżety z Violetty

Nagrody są sponsorowane przeze mnie.

Zapraszam do brania udziału i życzę Wam miłego dnia zakochanych!!!
VIOLETTA CODZIENNIE O 16:00 W DISNEY CHANNEL
Marysia

45 komentarzy:

  1. BIORĘ UDZIAŁ *.*
    Szkoda, że nie praca pisemna :( Ale i tak suuuuuper :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wspaniała !!!
    Na pewno wezmę udział. Kocham Cię ..<3

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak w ogóle, również życzę Ci wesołych i szczęśliwych Walentynek ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. JEEJ ;D Miejmy nadzieje ,że ja też będe mogła wziasc udziaał ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak , tak biorę udział mam mały talent i zarazem kocham Violette oczywiście i jeszcze takie nagrody <3 Kocham tego bloga :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały blog *__*
    A mogę też wziąć udział w konkursie jak moja siostra bierze ?
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Możesz wziąć udział tylko musicie mieć inne prace

      Usuń
    2. Nmzc :)
      O dziękuję bardzo. Oczywiście. Będę miał inną pracę :)
      Paweł

      Usuń
  7. Świetnie ! Biorę udział na 100 %

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wgl nie mam pomysłu :( ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie musi być rysunek, może to być wyklejanka, praca z plasteliny itp :)

      Usuń
  9. hej, a jeżeli wygram, co jest mało prawdopodobne xd
    to będę mogła sb wybrać płytę Lodo, ale po prostu przyjdzie później?
    >< z góry dzięki za odpowiedź i biorę udział :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tez bd do wyboru płyta Lodo, ale jeszcze zobaczę :) do wyboru będą te które są w sklepach

      Usuń
  10. Wysłałam Ci już pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie można wybrać płytę lodo albo lucci (serialowej leny) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ile można wysłać prac?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajjajaj no pewka,że biorę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już zrobiłam i wysłałam pracę xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale żałosny komentarz Ola Stoessel.
    "Ajjajajjaa, no pewka". -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuu, nie czepiaj się Oli, wiesz jaki ma fajny blog na pingerze.
      Morda w kubeł, nie podoba ci się to wyjdź ...

      Usuń
    2. Ola-Srola
      Myślsz ze jak napiszesz z anonima to bedziesz fajna ?
      Noi co z tego ze masz bloga ? innni tez maja fajne
      kazdy ma jakis normalny komentarz a ta jakies ' ajajajajajaj no pewnka' -,-

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Kurde to nie Ola pisała, tylko ja..
      Jak nie wierzysz to piszę z konta...
      jezu co za hejtert -,-
      Nawet jej nie znasz, więc się nie udzielaj

      Usuń
    5. Nie jestem hejtrem ! Wyrażam swoją opinię Wolno mi !

      Usuń
    6. Ale ...nie ma się to jak wyrażać o osobie której się nie zna...
      aj... krytyk się znalazł -.-

      Usuń
    7. A czy ja mogę mówić tylko o osobach które znam ? Nie ! O każdym .. chyba nie wiesz co to jest OPINIA ! Ty masz swoje zdanie, ja swoje .. więc proszę Cię nie komentuj to co SAMA wyraziłam.. twoja krytyka jest tutaj zbędna.
      Pozdrawiam

      Usuń
    8. Twoja też -.-
      Z resztą do cb i tak nic nie dotrze...
      Ale ja chyba też mogę o tobie wyrazić, ze jesteś hejtrem, to moja OPINIA!
      To nara

      Usuń
    9. To wyrażaj sobie swoją opinię ... miej sobie jakieś żale czy coś ... ale nie mieszaj w to mnie ok ?
      Jeżeli ja jestem hejterem, to ty też ... bo na mnie najeżdżasz . Nieprawdaż ? :)
      Nie ma to jak żegnać się słowem "Nara". Uważam, że ten wyraz jest hamski .

      Usuń
    10. Ola napisała super komentarz i proszę go nie komentować dalej :)

      Usuń
  16. A co to za 2 gadżety za 3 miejsce? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mozesz sb wygrac sekertnik albo moj pamietnik i naklejki.

      Usuń
  17. Ja dzisiaj wyślę pracę :)
    Mam nadzieję,że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie: dostałaś moją pracę? Justyna K. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Praca wysłana.Mam nadzieję,że dostałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałaś? Pracy :3-kINDERKA

    OdpowiedzUsuń
  21. A kiedy rozstrzygnięcie konkursu ?
    Wspaniały blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. A kiedy będą wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
  23. No własnie nie mogę się doczekać!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak byś mogła to napisz kiedy będą wyniki :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!