wtorek, 31 grudnia 2013

|EDIT2| Akcja dla Mirty

Ciasteczkowy potwór, blog: http://wszystkoovioletta.blogspot.com stworzyła akcję dla Mirty! NIE będzie to film!

 
Wystarczy, że:
*stworzysz  kartkę z napisem: Polonia Te ama Mirta (lub coś podobnego)
*wyślesz zdjęcie pracy do końca stycznia na mail : katka100000@gmail.com  - TEMAT: Akcja




Ja opisałam to Wam w paru zdaniach i nie wiem, czy gdzieś się nie pomyliłam np. w nazwie maila (jest dużo zer :D), więc zajrzyjcie  - http://wszystkoovioletta.blogspot.com/2013/12/mirta-wons-akcja-dla-niej-wazne.html - tam wszystko dokładnie jest opisane!








ZRÓBMY TO DLA MIRTY BO JĄ KOCHAMY <3

8 komentarzy:

  1. Ja napewno wezmę w tym udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, na konkursik!

    http://violetta-serial-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale... to nie ma być filmik, tylko zdjęcia jak na tym co masz na blogu..... :D To niewielki błąd, ale chodziło mi w tej akcji o to, aby powstało dużo takich zdjęć jw. a ja je wyślę do Mirty każde po duuuuuuuużo razy ;)

    ciasteczkowy potwór :* :* :*

    PS. W ogóle dzięki, że dodałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku posta sama napisałaś, że filmy są już nużące itp., więc zrobisz coś innego... może źle się zrozumiałyśmy

      Usuń
    2. Tak, właśnie to napisałam, każdy robi teraz filmy, filmy i jeszcze raz filmy. Więc zrobię coś innego- karteczki. Pojedyncze, nie w filmiku. Takie jak na zdjęciu. :)

      Usuń
  4. wpadajcie na mojego bloga violettaxf.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!