piątek, 3 stycznia 2014

NOWY ask.fm & fanpage bloga!!!

Ostatnio napisała do mnie Klaudia Dysia z propozycją współpracy. Postanowiłyśmy razem stworzyć konto na :

* ASKUask.fm/ViolettaFioletowySerial
Stworzyłyśmy je przede wszystkim, żeby zjednoczyć sobie czytelników. Chętnie odpowiemy na najtrudniejsze pytania o serialu. Już nic nie będzie dla Was zagadką!
PYTAJCIE ŚMIAŁO!

* FANPAGE NA FACEBOOKUhttps://www.facebook.com/pages/Violetta-Fioletowy-Serial/588423057897058
Będziecie się mogli dowiedzieć tam wiele nowinek jakie dzieje się u aktorów oraz w serialu. Będziecie się dowiadywać o postach i o blogu!
Zapraszam wszystkich do LAJKOWANIA!!!

Już niedługo będzie również konto na twitterze! Mamy pracy po uszy!
Dzięki Wam blog się rozwija, dziękuję, bo to dzięki Wam!!! :D 

Marysia

18 komentarzy:

  1. O.o a ja czm nie moge buc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już jestem z nią xD może później zrobimy nabór, jeżeli zobaczymy, że nie wyrabiamy

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też proszę :D
      Taneczny <3333

      Usuń
    2. Bardzo bym chciała, postaram się :)

      Usuń
    3. O właśnie taneczny super pomysł :D A jak Disney się nie zgodzi na nagrody rzeczowe to nawet sama możesz wymyślić nagrody np. polecenie bloga, kolaż dyplom itp. :) PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ

      Usuń
    4. Taneczby,taneczny,tanecznt,ta.eczny,taneczny...............Prosze :D

      Usuń
    5. Ja też uwielbiam tańczyć! PROSZĘ TANECZNY ostatnio ćwiczę do Em MI Mundo :D

      Usuń
    6. Zobaczę, z tanecznym może być problem, do tego nie wiem czy zrobię konkurs

      Usuń
    7. Jak nie taneczny to na opowiadanie, proszę :D

      Usuń
    8. Czemu mógbły być kłopot?

      Usuń
    9. Taki kłopot, że trzeba musielibyście nagrać filmik jak tańczycie i go do mnie przesłać i może być problem bo np. filmiku nie będziecie mogli przesłać bo będzie za duży bądź ja nie będę mogła go otworzyć!

      Usuń
  3. MOŻE N WIERSZ ? NIE KAZDY UMIE TANCZYC !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy umie pisać, rysować itp. Ale muszą być jakieś konkursy!!!!!! To, ze ty nie jesteś w czymś dobra nie znaczy, ze nikt tego nie umie. Może ktoś umie rysować i Marysia zrobi konkurs na narysowanie czegoś z Violetty a ja NIE UMIEM rysować ale się przystosuję i nie wezmę udziału, bo NIE UMIEM a dużo osób umie tańczyć np. Ja i dziewczyna w komentarzu wyżej (Kinderka) wiec ja i ona byśmy wzięły udział a jak ty nie umiesz to trudno, jakieś konkursy być muszą nie każdy musi brać w nich udział, a co to będzie za konkurs to już zdecyduje Marysia o ile w ogóle jakiś będzie. A my tylko składamy propozycję.

      Usuń
    2. Naszedł mnie pomysł!Naprzykład może być konkurs na najlepszą polską wersje en mi mundo!I(teraz fantazjuję)może być takie coś,że z 3 najlepszych nagrań tanecznych do en mi mundo zmontujemy teledysk do polskiej w moim świecie,którą ktoś kto ma głos wykona!Myślicie,że to dobry pomysł?Czy mam sobie wybić z głowy;)

      Usuń
    3. Dwa konkursy:
      -taneczny
      -na polską wersje
      Można połączyć w wynikach w jeden.

      Usuń
  4. Ojjjj super, najbardziej to mi u was aska brakowało!

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka jest załamana odpowiedzią którą dostała od dysi!!! Bardzo mi prykro ale jak dowiedziała się z tamtej odpowiedzi, to się dowiedziała jakie jesteście . Niestety nie będzie już odwiedzać tego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!