środa, 4 grudnia 2013

Recenzja: Violettowa Bransoletka (dzień I)

Na wstępie BARDZO przepraszam za bardzo długą nieobecność, miałam trudne tygodnie w szkole, ale teraz to już się nie powtórzy.

RECENZJA BRANSOLETKI
Ostatnimi czasy otrzymałam ją od The Walt Disney Company Polska.
I jest ona tak piękna, że tego nie da się opisać.
Jedno opakowanie składa się z:
* 4 kolorowych koralików
*3 rzemyków
* 3 "plakietek" z postaciami z Violetty

W każdej paczce z bransoletkami jest coś innego. Inne kolory postacie, koraliki i to jest właśnie wspaniałe.

    
          
Ja akurat trafiłam na Leona, Violettę z Ludmiłą oraz napis TOMAS LEON. Jestem oczywiście tym wniebowzięta. W szczególności, że codziennie będę mogła oglądać Leona :) ;)

Z całym "robieniem" bransoletki było bardzo dużo zabawy. Dobieranie kolorów do plakietek i koralików. Chyba z tysiąc razy zmieniałam ich kombinację. Można fajnie się pobawić i w każdym momencie kombinację zmienić wedle własnej wyobraźni i fantazji. 
Produkt ten jak na razie nie jest dostępny w Polsce, ale już niedługo będziecie mogli go ujrzeć w Empiku!
A oto moja bransoletka (a raczej 3). Bransoletki po złączeniu 3 w jedną możemy również nosić jako naszyjnik, oczywiście jeżeli taka kombinacja Wam się spodoba.

   

  

Bransoletki te można również kolekcjonować. Na załączonym obrazku widać wszystkie możliwe plakietki z postaciami. Można kolekcjonować i odznaczać te, które się już ma co jest dodatkową frajdą. 

Można kupować wiele bransoletek, tworzyć wiele kombinacji i dobrze się przy tym bawić.

Proszę o nie kopiowanie zamieszczonej tutaj treści oraz obrazków :) 
Dziękuję i pozdrawiam
M@rysia <3

10 komentarzy:

  1. Super :) :) :) :)
    zrobisz jakiś konkurs?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to. Jest dostępne w Smyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To w empiku jest.Mam nawet jedno opakowanie gdzieś z 5 zeta kosztowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest w Empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podacie mi link do strony gdzie można je kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Za co i dlaczego dostałaś tą płyte i te branzoletki z violetty?

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam sonie opakowanie i wylosowały mi sie te same co tobie

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!