niedziela, 29 grudnia 2013

Recenzja: Płyta Violetty "Hoy Somos Mas" (dzień 2)

Recenzja: Płyta Violetty "Hoy Somos Mas"


  

Ostatnio otrzymałam od The Walt Disney Company płytę "Hoy somos mas" i muszę przyznać, że jest niesamowita. Może rozpocznę od oprawy graficznej. Jest ona naprawdę śliczna, zadbano o każdy szczegół - piękne kolory, idealnie pasujące do serialu (m.in. fiolet i róż); śliczne tło oraz oczywiście pięknie (jak zwykle zresztą) wyglądająca Martina Stoessel. 
Co do muzyki to każdy odbiera ją indywidualnie - ja kocham wszystkie piosenki, po prostu odpływam gdy je słucham*.*
Płyta do kupienia w KAŻDYM EMPIKU za 44,99zł !

 
  

W płycie zadbano o każdy szczegół. Razem z piosenkarzami z serialu Violetta możemy śpiewać nawet gdy nie znamy słów - do każdej płyty dołączony jest "śpiewnik" - książeczka w której są słowa piosenki i zdjęcia aktorów <na zdjęciu poniżej>.



Jednym słowem płyta to mistrzostwo!

Proszę o nie kopiowanie moich osobistych zdjęć oraz recenzji!
Violetta codziennie o 16:00 w Disney Channel!

JAKA PIOSENKA NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA Z PŁYTY?
M@rysia <3

15 komentarzy:

  1. Też mam płytę! :)
    Mi się najbardziej podoba Hoy Somos Mas, Codigo Amistad i Si Es Por Amor ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam płytę i ostatnio Nuestro Camino słucham.
    Wiesz super piszesz i wg , ale ostatnio mało postow się pojawia , a szkoda marnować taki talent ;)
    I mam malą prośbę czy zaobserwowalabys mojego bloga
    http://www.z-ciapkow-wziete.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award przez blog http://violettadisneypoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam wszystkie pioenki z płyty. Słucham jej codziennie. Najbardziej lubie Euforie, Como Quieres, On beat, Luz, Camara y acción oraz alcancemos las estrellas

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie chcę cie obrażać ale ty dostajesz takie rzeczy od Disney'a a są lepsze blogi od twojego a akurat disney wybrał ciebie i ty nie piszesz podstawowych informacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam!Najbardziej podoba mi się Luz,Camera Y Accion i Hoy Somos Mas!Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze Entre Dos Mundos i Euforia!Co ja gadam,wszystkie są super!Bardziej mi się podoba niż pierwsza płyta:-)

      Usuń
  7. Też mam! nawet u mnie w takim małym empiku była :D empik się postarał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie jak dostajesz to od Disneya?Za darmo?
    Dlatego,że współpracujecie?
    Jak poprosiliście ich o współprace i co im napisaliście na e-mail żeby wam wysyłali darmochy z violetty.
    I jaki disney ma e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaję za darmo od Disneya, oni do mnie napisali. Emaila w życiu nie podam!

      Usuń
  9. Hejka. Kiedy dostałaś tę paczkę i co w niej jeszcze było?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobisz za niedługo jakiś konkurs ? Proszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.facebook.com/pages/Tini-Kochamy-I-Podziwiamy/564498010306713?fref=ts Pliss Like.Super stronka,ale nikt jej nie zauważa.Daj Like Plliss.Jak bd 50 lików to konkurs na Admi. Pliss...Błagam...Like.*.* Bd dużoooo zabaw.:*

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!