piątek, 20 czerwca 2014

Pomocna dłoń!

Cześć!
Jak wiecie od pewnego czasu na moim blogu nie dzieje się za wiele. Zawsze chciałam pisać bloga sama, bądź z osobą, którą bardzo dobrze znam. Moja naj naj najlepsza przyjaciółka Aga postanowiła do mnie dołączyć i teraz blog jest NASZ!
<przekazuję pałeczkę Adze>

Cześć:)
Teraz będę prowadzić bloga z Marysią. Znamy się praktycznie od urodzenia, więc myślę, że nie będzie problemu z dogadaniem się. Na blogu na pewno pojawi się więcej postów i to nie tylko w tematyce Violetty, ale rownież innych seriali Disneya! Mam nadzieję, że przypadnę Wam do gustu!:)

Buziaki
Aga i Marysia 

10 komentarzy:

  1. Kolejny powód by was nie czytać!Dlaczego ona?
    Nie mógł być nabór!
    Każdy był by lepszy tylko nie ona -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimek, gratuluję kreatywności, nie napisała żadnego posta a ci już się nie podoba następnym razem pomyśl ;)

      Usuń
    2. Dzieki! Haha niektórzy sa niezli! ❤

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Nmzc ;) wejdziesz? myworld-gymmastic.blogspot.com

      Usuń
  2. Witamy :D
    Marysiu,czy Disney odpisał już w sprawie konkursu i mojej wygranej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszytsio Ci napisze w pon! Aktualnie jestem na wyjeździe ❤

      Usuń
  3. Fajne posty oto adres do mojego bloga viluit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!