wtorek, 24 czerwca 2014

Obsada Violetty OTRZYMAŁA FILM [Akcja Polska kocha obsadę Violetty]

Moi kochani!!!

Jestem niezmiernie szczęśliwa, że mogę Was poinformować, że obsada Violetty otrzymała film z pozdrowieniami od POLAKÓW!!! Jeśli nie widzieliście akcji "Polska kocha obsadę Violetty", to opiszę Wam ją w skrócie. 
Ja oraz wszyscy bloggerzy współpracujący z Disneyem stworzyliśmy filmik (oczywiście z Waszą pomocą) dla wszystkich aktorów. Każdy był odpowiedzialny za kogoś innego (ja miałam akurat Diego Domingueza i Cande Molfese). Wy nam wysyłaliście swoje zdjęcia, kolaże z pozdrowieniami i filmiki!!! Mu później to skleiliśmy i wysłaliśmy do Pani Karoliny (Disney), która przegrała to na płytę i wysłała obsadzie!

Obsadzie na pewno spodobał się film (może nawet zachęci ich do szybszego przyjazdu do naszego kraju!)! Jesteśmy już coraz bliżej, wszystkie tweety, zdjęcia, które wysyłacie są wspaniałe i miejmy nadzieję, że kiedyś nasze marzenie się spełni i aktorzy przyjadą do Polski. 
Na pewno widzą zapał Polaków (JESTEŚMY na 2. MIEJSCU LODOVICA WORLD TOUR), więc może za jakiś czas zobaczymy ten upragniony hashtag: #violettaenvivoenPOLONIA ??? Miejmy nadzieję, że tak!!!

Nie owijając już w bawełnę, oto słodka niespodzianka od kochanej obsady (jak ja ich uwielbiam!) ...
Czytajcie dalej, a nie uwierzycie!!!



Są to pozdrowienia dla nas - BLOGGERÓW oraz Was V-LOVERS!!! Nawet jest moje imię (Marysia) AJAJAJAJAJAJAJJA 




PODOBA WAM SIĘ NIESPODZIANKA? Ja jestem zachwycona!!!

3 komentarze:

  1. Oo<3Super zazdroszczę imienia na fladze<3Wielki zaszczyt dla Polski :D

    Marysiu,miałaś mi coś napisać w poniedziałek na temat konkursu bo jak pewnie sama wiesz od konkursu na zdjęcie z instagrama minęły praktycznie 2 miesiące a nagrody nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam widze Paula na dole

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!