czwartek, 5 czerwca 2014

Justyna Bojczuk w obsadzie "Violetty3" ?


NIESAMOWITA WIADOMOŚĆ dla Polski!!!
Zobaczcie zdjęcia zza kulis ...
Pamiętacie Beatkę z "Do Dzwonka Cafe"? Justyna Bojczuk, polska gwiazda Disney Channel dołącza do obsady serialu "Violetta".
Nasza wspaniała Justyna będzie grała w Violetta3!!!
Niestety nie wiemy jeszcze jaką postać, ale na pewno będzie świetna!!!

Poznała już Mirtę Wons, która ma polskie korzenie. Pewnie nie może się już doczekać spotkania z Martiną czy Jorge!






12 komentarzy:

  1. :DD
    Kiedy dostanę odpowiedź na maila w sprawie konkursu?Mam nadzieję że moja wiadomość wg doszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam! Zajmę się tym :*

      Usuń
    2. Mam nadzieję upominałam się już na asku,instagramie,poczcie i tak czekam na tą nagrodę..

      Usuń
  2. Boże nie wierze ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dowierzam! Mogli dać kogoś innego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie już się nie mogę doczekać :D
    PS: Zapraszam do siebie:
    http://leon-y-violetta-amor.blogspot.com/
    Dopiero zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny wygląd bloga !
    zapraszam na mojego bloga ! http://violetta-wi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie że To justyna <333

    I jakby był ktoś zainteresowany to zapraszam na konkurs :)
    http://tiniverdas.pinger.pl/m/22029242

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, ale się cieszę :D Zawsze ją lubiłam, a wiadomosc, że zagra w Violi jeszcze bardziej mnie cieszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że ktoś z Polski zagra w takim super serialu jak ,,Violetta"!

    OdpowiedzUsuń
  9. juz jest obsada ona nie bedzie grac nie klam!a i ona jest polka ciekawe jak sie dogadaja nie nakrecili by tego oszustwo napewo nie!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!