czwartek, 14 listopada 2013

Nowości z Violetty już w sklepach!




NOWOŚCI Z VIOLETTY:

1. Violetta "Mój Pamiętnik"


*128 strony, oprawa twarda 165x215, 8-12 lat
*cena 24,99
*data dystrybucji: 04.11.2013


  *Jeśli kochasz Violettę i marzysz o pamiętniku, który będzie wyglądał dokładnie jak ten, który pisze Twoja ulubiona bohaterka to właśnie znalazłaś to, czego szukasz. Ten pamiętnik jest pełen ilustracji narysowanych ręką Violetty i tylko czeka, aż go wypełnisz!



2. Violetta "Księga Mody"

        
        *54 strony, oprawa twarda 165x240, 8-12 lat
        *elementy dodatkowe: szablony, naklejki
        *cena 29,99
        *data dystrybucji: 04.11.2013

         *Z Księgą mody zaprojektujesz niepowtarzalne kreacje dla bohaterek twojego ulubionego serialu. Wewnątrz znajdziesz testy i porady, szablony i naklejki a także wspaniałe kolorowe desenie. Poznasz gwiazdorską modę i zostaniesz projektantką strojów Violetty i jej przyjaciółek.



3. Violetta "Nie poddam się"

*144 strony, oprawa miękka 128x198, 8-12 lat 
*cena 16,99
*data dystrybucji: 04.11.2013
*Violetta w końcu odnalazła swoją drogę i zrobi wszystko, żeby kontynuować naukę muzyki i stać się prawdziwą artystką. Jest gotowa dalej ukrywać prawdę przed swoim ojcem, mimo że nie jest to łatwe. Kłamstwa i nieporozumienia mają wpływ na jej związek z Leonem. Od czasu gdy oficjalnie zostali parą, chłopak nie znosi, gdy Violetta zbliża się do Tomasa. Nie pomagają nawet zapewnienia dziewczyny, że między nią a przystojnym Hiszpanem nie ma żadnego uczucia. Ale czy na pewno?



4. Violetta "Spełnione marzenie"
                                                       
         
         *144 strony, oprawa miękka 128x198, 8-12 lat
         *cena 16,99
         *data dystrybucji: 04.11.2013

         *Violetta została wybrana do uczestnictwa w internetowym reality show „You Mix” i chociaż boi się, że ojciec odkryje jej sekret, postanawia, że nic jej nie powstrzyma przed spełnieniem swojego marzenia. 





A teraz rozkład odcinków:
22/11 odcinek 105
25/11 do 27/12 powtórka odcinków 81-105.
PAMIĘTAJCIE: Violetta codziennie o 16:00 w Disney Channel!

18 komentarzy:

  1. Fajnie,że są te nowe rzeczy!Tylko głupio,że pisze 8-12 lat.Ja mam 13,ale przecież starszych niż ten "ustalony" wiek osób też jest fanem Violetty.A ja osobiście nie sądzę,żeby np.9 latkę interesował serial komedia-romantyczna,bo on miłości i pasji opowiada.Tym bardziej w drugim sezonie,przez Diego.Nie wiem.To tak jakby starsi nie mogli być fanami.....
    Szkoda:-((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam 13 i w zupełności się z Tobą zgadzam!! ;) Pjona xd To nie wiek określa bycie fanem. Poza tym, jak mówisz, nie każde 8 letnie dziecko potrafi na prawdę zrozumieć idee tego serialu, przekaz i prawdziw piękno <3 Wydaje mi sie, ze przede wszystkim starszym jest to łatwiejsze! Co nie znaczy tez ze tylko starszym ;P Pozdrawiam ;))

      Usuń
    2. Też się z Wami zgadzam dziewczyny, ale ja na to nigdy nie zważam, wiele osób uważa, że to serial bardziej przeznaczony dla dzieci, a tak naprawdę to jest serial dla każdego! Ja kupuję, bez zważania na "przedział wiekowy"!

      Usuń
    3. Ja mam prawie 15 lat,a kupuję nawet torebki z violetty i książkę z krzyżówka z violetty,a przecież serial Violetta jest dla wszystkich :)

      Usuń
    4. a moim sdaniem jesteście potwornie GŁUPIE ponieważ jestem większą fanką bo byłam 2 razy na jej koncercie a ty pewnie na żadnym i mam 9 lat i dziewięcio-latki są większymi fanami!!!!!!!!!!!!!! więc się od nas ODPIERDOLCIE!!!!!!!!!!!!!!!! GÓWNIARY

      Usuń
    5. Słuchaj (nadzwyczaj inteligentna) dziewczynko... -,- To, że byłaś na 2 koncertach za przeproszeniem gówno kogo obchodzi. Ups... Zapewne sama se biletów nie kupiłaś tylko rodzice ci kupili, tak jak te wszystkie rzeczy z Violi... Po tym w jaki sposób obrażasz i odnosisz się do innych można wywnioskować tylko jedno - nie jesteś zbyt mądra. A do starszych ma się szacunek. Ale ty najwyraźniej nie jesteś dobrze wychowana. Mam pytanie: w jaki sposób dowiedziałaś się, że 9-latki są większymi fanami? Ty tak uważasz? Gratuluje mózgu... Widać, że nic z tego serialu nie rozumiesz, bo on jest o muzyce, pasji, przyjaźni, dążeniu do swojego celu i, no i oczywiście miłości. A po tym jak się do innych odnosisz jakoś nie widać żebyś się z niego czegoś nauczyła. To kto ile ma rzeczy z Violetty nie znaczy jak wielkim jest jej fanem, ale ty chyba jeszcze tego nie rozumiesz... Aha i jeszcze jedno. GÓWNIAROM MOŻESZ NAZWAĆ JEDYNIE SIEBIE JAK CHCESZ...

      Usuń
    6. Słuchaj (nadzwyczaj inteligentna) dziewczynko... -,- To, że byłaś na 2 koncertach za przeproszeniem gówno kogo obchodzi. Ups... Zapewne sama se biletów nie kupiłaś tylko rodzice ci kupili, tak jak te wszystkie rzeczy z Violi... Po tym w jaki sposób obrażasz i odnosisz się do innych można wywnioskować tylko jedno - nie jesteś zbyt mądra. A do starszych ma się szacunek. Ale ty najwyraźniej nie jesteś dobrze wychowana. Mam pytanie: w jaki sposób dowiedziałaś się, że 9-latki są większymi fanami? Ty tak uważasz? Gratuluje mózgu... Widać, że nic z tego serialu nie rozumiesz, bo on jest o muzyce, pasji, przyjaźni, dążeniu do swojego celu i, no i oczywiście miłości. A po tym jak się do innych odnosisz jakoś nie widać żebyś się z niego czegoś nauczyła. To kto ile ma rzeczy z Violetty nie znaczy jak wielkim jest jej fanem, ale ty chyba jeszcze tego nie rozumiesz... Aha i jeszcze jedno. GÓWNIAROM MOŻESZ NAZWAĆ JEDYNIE SIEBIE JAK CHCESZ...

      Usuń
  2. A w jakich sklepach można kupić pamiętnik???????????/// :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ale szkoda, że tak rzadko dajesz posty ;( inne blogi to w samym listopadzie mają po 100 postów. Zapraszam do mnie: http://violetta-nasz-serial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na bloga: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zapraszam tu http://violettki.blogspot.com/ nikt mi nic nie komentujea ja staram się. jak chcesz mnie pocieszyć to wchódź, i napisz komentarz po zawieszeniem i wtedy będę pisać

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć chciałam tylko spytać czy ten pamiętnik jest wypełniony jakimiś zagadkami itd. czy może są TYLKO strony do pisania?

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, i w jakich sklepach można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten serial nie jest dla grup wiekowych oraz te wszystkie rzeczy martina ma prawie17 i niby ma tych rzeczy nie kupić a sama w nich i na nich jest ylko tego nie zrozumiałam ps zrób zdj.ze środka

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!