sobota, 23 listopada 2013

Martina Stoessel "Libre Soy" niedługo w POLSCE


Martina Stoessel "Libre soy"- "Jestem wolna"
Tini w tym wspaniałym wykonaniu pokazała przede wszystkim swój wspaniały glos. Zaczarował mnie cały teledysk od samego początku aż do końca! Martina zaczyna śpiewać w "studiu nagraniowym" i co jest bardzo fajne to wszystko powoli zaczyna się "zamrażać", później widzimy ją już bardziej w baśniowej części, w której przebrana jest za "królową śniegu". Wszystko to poprzecinane jest wątkami z filmu.Piosenka jest wspaniała i chce się jej słuchać w kółko.
Demi Lovato zaśpiewała tę samą piosenkę, tylko po angielsku. Jej głos jest równie wspaniały, ja osobiście bardzo lubię angielskie piosenki i ta naprawdę przypadła mi do gustu. Aczkolwiek cała aranżacja teledysku niezbyt pasuje mi do filmu. Demi w czarnej sukni chodzi po jakiś ciemnych murach zamkowych, niezbyt kojarzy mi się to z zimą, miłą atmosferą.

Obie wersje są piękne i każda ma coś w sobie :)

Niedawno dowiedzieliśmy się również, że Libre Soy będzie też u nas w Polsce. Już 29 listopada premiera "Krainy Lodu" w kinach!


 

OPIS:  Anna wyrusza na wielką wyprawę, by odnaleźć swoją siostrę Elsę, której magiczna moc uwięziła królestwo Arendelle w okowach wiecznej zimy. W poszukiwaniach towarzyszy jej Kristoff, przed którym górskie szlaki nie kryją żadnych tajemnic i jego lojalny renifer Sven. Podczas misji ocalenia królestwa przyjaciele zmierzą się z surową pogodą, napotkają niebotyczne góry, tajemnicze trolle i zabawnego bałwana o imieniu Olaf.

6 komentarzy:

  1. No wreszcie jakiś post <3 Udowodniliście, że lepiej jest robić 1 świetny post tygodniowo, niż kilka byle jakich dziennie.
    P.S.Nie potrzebujecie redaktora? Bo wiecie, rzadko dodajecie posty. Jak tak, to ja jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, wiem ze posty nie sa często, ale jednak wole prowadzić bloga sama, może kiedyś...

      Usuń
  2. Naprawdę świetny blog, od paru dni wchodzę właśnie na blogi serialu Violetta. Wszystkie są cudowne naprawdę mi się podobają. Zapraszam również do mnie : http://modaiurodawedlugjuli.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój blog o Violetcie http://disney-violettaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://violetta-tylko-dla-tinistas.blogspot.com/ <--- konkurs na tło świąteczne violetta ;DD , można wygrać wspaniałe nagrody ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiałam bloga teraz wole violetta polska tam posty są często nie o byleczym i są prawievcodziennie a tu sama nuda

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!