piątek, 8 listopada 2013

Jorge Blanco, dobry "materiał" na opiekuna dzieci?

W tym poście chciałam Wam pokazać Jorge z jego siostrzeńcem.
Widziałam już wiele zdjęć, świadczących o tym, że Jorge kocha dzieci!

'Pura gente con estilo!' - Czysty styl ludzi!

A oto Jorge z dziećmi:




imageimageimageimageimageimage


 
 

Tak więc  jest tego sporo, dlatego mogę Wam powiedzieć, że na 100% Jorge lubi dzieci, a w szczególności swojego siostrzeńca! On sam jednak nie ma dziecka :)

BAAAAAARRRRRRDZZZZOOOOO DZIĘKUJĘ ZA ponad 200 000 wejść, jesteście wspaniali <3 <3 <3

Pamiętajcie Violetta codziennie o 16:00 w Disney Channel :)

28 komentarzy:

  1. Słodkie te zdjęcia!Jorge to normalnie ideał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czy mogłabyś dodać wyniki konkursu z Violetty ( o drugim sezonie)? Oczywiście jak będą :D

    ~pzdr. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podałaś już dawno wszystkie wyniki konkursów! Ostatnim był na koszlulke nie o 2 sezonie

      Usuń
  3. Przesłodkie fotki! A blog jak zwykle wspanialy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://violettazycie.blogspot.com/ - Zapraszam na mojego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  5. nominuje twojego bloga do LBA!! --> http://viluuuuu.blogspot.com/2013/11/nominamcja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  6. violetta-diario.blogspot.com- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://leonetta4.blogspot.com/- zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. nominuję twojego bloga do LBA http://violettawszystkooniej.blogspot.com/2013/11/nomicja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jorge jest super nie dość że jest na maksa słodki to jeszcze lubi dzieci! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! Mam w domu podobną szafę jak on!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham cie jorge

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham cie jorge ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo ładny , i zajebisty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Jorge i nie ważnei że mieszka w Argentynie i tak za niego wyjdę :)
    Świetny blog zapraszam do mnie Violettolove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile masz lat ? czy tak czy tak za niego nie wyjdziesz bo ma dziewczyne i nie lubi jak jakieś świruski za nim latają

      Usuń
  15. Jorge jesteś boski od zawsze cię kochałam i ja też lubię dzieci

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś kiedy są walentynki chętnie bym mu powiedziała ze go kocham<3 A poza tym on jest zajebisty :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ti amo jorge

    OdpowiedzUsuń
  18. tak tylko mówie że niektóre ze zd. dzieci to zd synka Jorga :))

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!