wtorek, 21 maja 2013

Violetta - NOWE Odcinki ;)

Siemano!!!
Najpierw sprawa organizacyjna: Jeżeli nadal pod postami anonimy (osoby, które po prostu boją się wypowiedzieć się pod nazwą) będą wyzywać, że jestem oszustką i że tak naprawdę tego pamiętnika nie mam to się wścieknę i bloga zamknę, do czego nie chcę dopuścić, bo to coś co KOCHAM <3
Chciałam oczywiście podziękować osobom, które się za mną wstawiły za co OGROMNIE Wam dziękuję :) Jesteście COOL:
*Kochanej Naemi Howard :)
*Werzeee xddd 
*Anonim: Lexi :D; 
To wszytko :) Jeszcze raz Dzięki wielkie :)
Teraz przejdźmy do posta:
W następnych odcinkach, które możecie oglądać:
Na DISNEY CHANNEL - pon.-pt.-16:00
44
Violetta wyznaje Leonowi, że wybiera ... mimo.... Dowiaduje się, że tuż po wyjściu za Germana Jade planuje .... Ojciec ...
Kogo wybiera Violetta? Co planuje Jade? Co jest z ojcem Violetty?
45
German kłóci się z Violettą o jej ... – on chce, by ... natomiast ona woli .... W tym czasie Samuca pisze dla Violetty... mimo, iż ona nie ... z Leonem. Problem polega na tym, że cały czas ... i kiedy ...
O co kłóci się Viola z Germanem? Co chce jej ojciec, a co Violetta? Co Samuca pisze do Violetty? Czy jest jakiś problem? A jeśli tak to z kim?

BUAHHAHAAHA :D
Ta moja złośliwość! A co do wyników konkursu to są w poprzednim poście ;)

Pozdrawiam
M@rysia <3

3 komentarze:

  1. Super post <3<3<3 kocham twojego bloga<3<3♥ jest cudowny zapraszam do mnie http://violetta-news.blogspot.com/ to jest mój bloga o Violeccie sory jeśli źle napisałam :):(

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!