sobota, 4 maja 2013

Info o Pamiętniku Violetty Disney :)

Hejka!
Wróciłam z wyjazdu i mam do Was pewną prośbę! Ten post skierowany jest przede wszystkim do anonimka, który zadawał miliony pytań w poście 'Pamiętnik Violetty - już niedługo w sklepach - recenzja' !!!
Jeśli piszę, że wyjeżdżam to oznacza, że nie będzie mnie na blogu i nie będę pisać and odpowiadać na komentarze!CIERPLIWOŚCI PROSZĘ!!!
A więc tak mam dla Was info o tym pamiętniku (nie wiem zbyt dużo):

1) Pamiętnik będzie w maju (tylko to wiem o dacie)
2) Sklepy - takie z zabawkami np. smyk czy coś takiego.
3) Nie wiem ile kosztuje.
4) Na allegro jest inny, ale bardzo podobny (nie radzę bo z dostawą będzie droższy) . Oto ten z allegro:
Nie ma zbyt wielkiej różnicy, ale po co płacić więcej, a nie poczekać.
Jeszcze jedna informacja, jeśli ktoś chce wiedzieć to dostałam go od The Walt Disney Company Polska przedpremierowo! Ale nie jest to dla Was zbyt ważne!
Pozdrawiam
M@rysia <3
PS Następnym razem proszę o trochę więcej cierpliwości!

35 komentarzy:

  1. ja czytałam na pewnym blogu że ma wyjść 8 maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysia a w jaki sposób pracowałaś z The Walt Disney Company

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem Ci szczerze nie owijając w bawełnę, ale proszę nie obraź się : Co Cię to?
      Mogę tylko powiedzieć : Ciężka praca się opłaca...

      Usuń
  3. Rany, ja też bym chciała ten pamiętnik. Muszę go kupić!

    Zapraszam do mnie na:
    mystory-violetta.blogspot.com

    violetta-serial-disney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo można będzie go kupić ;)
      Chętnie zajrzę ;) <3

      Usuń
    2. Ja też jestem jedną szczęściarą z niewielu. Upolowałam go na allegro!! Jest śliczny! Niedługo wejdzie do sklepów to zobaczycie jaki jest cudowny ^_^
      Zapraszam do mnie:
      http://violettammp.blogspot.com/

      Usuń
  4. a powiedz dokładnie jak rozpoczęłaś współpracę. czy pisałaś do nich albo coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile razy mam to mówić : Co Cię to!!!!

      Usuń
    2. Czemu tak mówisz co cię to może niektórych
      to interesuje tato to ją mogę napisać że są lepsze bloki od tego

      Usuń
  5. zaczęłam pisac bloga i marze o pamiętniku a być morze nie będzie mnie na niego stać jeśli mogłabyś napisac mi na emaila jak nawiązać wspułpracę pliss
    to mój email pysia652@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedy co za ludzi
    EJ WEŹCIE PRZESTAŃCIE JAK NIE CHCE WAM POWIEDZIEĆ TO NIE
    I PRZESTAŃCIE JĄ MĘCZYĆ!!!
    A JEŚLI MARZYCIE O TAKIM PAMIĘTNIKU TO CZEKAJCIE AŻ BĘDZIE W SKLEPIE I GO SOBIE KUPCIE!!!
    NATI^^
    ps. post świetny:)
    czekam na nastempny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Chociaż jedna osoba!!!
      Ja już normalnie nie wiem co robić!!!
      Cały czas tylko te durne pytania!
      Nie mogę z tym wytrzymać!!!

      Usuń
    2. Nie odpisuj z ludźmi którzy cie denerwują wtedy dadzą ci spokój
      ADHD(NATI^^)

      Usuń
    3. Dzięki ;) Umiesz człowieka pocieszyć :)

      Usuń
    4. W sumie to może być denerwujące ale chyba mogła byś powiedzieć chyba że to problem zapytam się na innym blogu

      Usuń
  7. http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/

    Zapraszam! Wszystko o Violetcie i aktorce, która ją gra. Dużo nowych zdjęć oraz ciekawostek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiesz co masz robić?! To odpowiedz 'Co cię to' co to ma znaczyć co?! Myślisz ,że jesteś super bo 'ciężką pracą' zdobyłaś pamiętnik Violetty i teraz myślisz ,że jesteś lepsza od innych?! Jesteś w błędzie dlaczego nie chcesz powiedzieć?! To bardzo proste bo nie zasługujesz na pamiętnik Vilu i powiem wprost. PIERDOL SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  9. co zrobilas ze disney z toba wspolpracuje? ja tez mam bloga i nwm co trzeba zrobic prosze odp mi

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo ludzie!! Dajcie wy jej wreszcie spokój! Jak nie chce powiedzieć to nie chce! i kropka! a jesli nie moze nawet powiedziec? ogarnijcie sie! cieszcie sie ze wogle wam dala te info o pamiętniku!
    no wlsnie, wielkie dzieki ze o tym powiedzialas! bede go szukac! dzieki ^^ ;ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Na taki komentarz czekałam bardzo długo ;)

      Usuń
  11. twój blog do dupy i ja też potrafię skopiować zdjęcie z neta!!!! oszustka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie chcesz powiedzieć gdzie go kupić bo kłamiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostała go ! Nie rozumiesz Anonimie ?! Ja jej wierzę, bo widać że zdj. robiła sama ! Odczep się od niej -,-
      Do blogerki : Blog jest super ! :D

      Pozdrawiam Buziaki Lexi :D

      Usuń
  12. blog taki sobie chociaż jest dużo fajnych rzeczy a trochę ci nie wierzę ponieważ widziałam te zdjęcia w necie dziwne że były takie same!!!!Słucham i co mi powiesz

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko -.- Odpowiedziała, że DOSTAŁA, a wy nie czytacie i wciąż pytacie ;-; A jak już przeczytacie to skąd, skąąąąd go dostałaś i tak dalej. Ona nie chce powiedzieć, to nie powie, i nie pytajcie w kółko o to samo. W Polsce są już do kupienia pamiętniki, znaczy tak zwane "Sekretniki", one są podobne do pamiętników, wiem, bo moja przyjaciółka ma Sekretnik.Z allegro nie radzę kupować, bo trzeba płacić za przesłanie tego ;/ Przepraszam że się tak rozpisałam, ale to tam... Oni i tak nie przeczytają ;> Pozdrawiam,Kama♥ I przepraszam że z anonima, ale nie chciało mi się logować :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Fajnie, że chociaż ktoś mi wierzy :)
      Nie ważne czy z konta czy z anonima!
      Po prostu nie lubię HEJTERÓW, którzy nie mają odwagi wypowiedzieć się z konta :)

      Usuń
  14. Też mam już pamiętnik,ale ja upolowałam go na allegro! Widocznie ktoś wygrał i od razu chciał sprzedać..No w każdym razie jest cudowny! Zapraszam do mnie: http://violettammp.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taa w maju jest LIPIEC I CO ???!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała wiedzieć ile on kosztuje i tylko tyle. (Oczywiście jeśli wiesz)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej nominuje cię do Libster Blog Awards szczegóły i pytania będą możliwe podobno jutro to link do mojego bloga http://libsterblogawardsvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hej nominuje cię do Libster Blog Awards szczegóły i pytania będą możliwe podobno jutro to link do mojego bloga http://libsterblogawardsvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!