poniedziałek, 20 maja 2013

PODSUMOWANIE KONKURSU - WYNIKI!!!

Siemano!
Oto podsumowanie konkursu!!!
Odpowiedziom na KONKURSO-ZAGADKĘ jest.... Diego - nowy chłopak, będzie w 2 sezonie, który już 10 CZERWCA!!!
Oto osoby, które odpowiedziały dobrze (będę pisać imię i 1 literę nazwiska albo nick):
1) Natalia K.
2) Martyna 10000
3) Nati ^^ (amelia997)
4) Daria G.
5) Alicja
6) Michalina Ł.
7) Natalia F.

Dziękuję Wam bardzo za udział!!! Jeżeli to czytacie to proszę podajcie (jeśli macie) swoje blogi, żebym poleciła je w ramach nagrody!
Na razie polecam blogi, które znam:
Oczywiście wszystkie te blogi są NIESAMOWITE, więc serdecznie zapraszam ;)
Gratuluję wszystkim uczestnikom!!!

Oczywiście pamiętajcie: Violetta - pon.-pt.-16:00
Pozdrawiam
M@rysia <3
PS Szykujcie się, niedługo następny konkurs!

7 komentarzy:

  1. Nie musisz polecać tego bloga bo go zamkęłyśmy ale jak chcesz możesz polecić mój 2 blog pod linkiem violettafanz.blogspot.com
    NATI^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie!!! Ja na to nie pozwolę! Nie zamykacie!
      ZROZUMIANE?
      A teraz tak na serio! Może poczekacie trochę i zaczniecie znowu pisać? A ten 2 polecę :)

      Usuń
    2. może zaczniemy jeszcze pisać zobaczymy ale na razie jest zamknięty
      NATI^^

      Usuń
    3. Czemu! Bosko piszecie, więc nie zamykajcie !!!
      Ale to już Wasza decyzja

      Usuń
  2. to nie tylko blog Nati ale dzięki ze o mnie pamiętasz .
    mówiłam ze nikt mnie nie lubi znajom tylko nati tam powinno być napisane naemi ale dzienki ze o mn pamiętasz!!!!!!
    Emi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwal się od mnie!
      OK? Może jak będziesz trochę bardziej wyrozumiała i milsza dla ludzi to o tb też bd pamiętać!
      A do tego do konkursu 'Naemi' podpisała się 'Nati'!!!

      Usuń
    2. Słuchaj EMI nie możesz tego zrozumieć napisała blog Nati bo to ja wygrałam ten konkurs nie ty nie my tylko ja więc pod napisem NATI^^ kryje się nasz blog bo kurde ja tak chciałam dlatego zejdź z niej bo zaczynasz mnie drażnić jak weźmiesz udział w konkursie to będzie twoje imię a pod nim nasz albo twój blog i ja się nie obrażę bo to OGARNIAM i nie ogarniam po co robisz taką aferę
      Z poważaniem
      NATI^^
      PS. JEŚLI TEGO NIE ROZUMIESZ TO PRZYJDŹ DO MNIE JA CI TO WSZYSTKO WYTŁUMACZĘ

      Usuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!